וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוער: מכבי תל אביב נגד מכבי פתח תקוה בגמר גביע המדינה

ריברה (23) כבש ראשון נגד מ.ס. אשדוד, בן עמי (43) ואדיר לוי (55) הפכו, לין (77) איזן ורביבו (103) ואבו עיאש (120) קבעו 2:4 צהוב בתום 120 דקות. גם המלאבסים עלו אחרי מהפך ב-1:2 על מכבי נתניה

תיקתקנו - קליפ סיכום היום 13.4/ספורט1

שני משחקי חצי גמר גביע המדינה לנוער נערכו הערב (רביעי) בהצגה כפולה באצטדיון רמת גן. במשחק הראשון ניצחה מכבי פתח תקוה 1:2 את מכבי נתניה, כאשר כל השערים נכבשו במהלך שמונה הדקות הראשונות של המשחק. המפגש המרכזי בשלב חצי הגמר הפגיש בין מכבי תל אביב למ.ס. אשדוד, ורק לאחר 120 דקות נרשמה הכרעה כאשר מכבי תל אביב ניצחה 2:4 והשיגה את הכרטיס לגמר.

אבי לוזון מכבי פתח תקוה. אודי ציטיאט
הנוער לפחות גורם לו לחייך. לוזון/אודי ציטיאט

מכבי פתח תקוה - מכבי נתניה 1:2

הקבוצה מהמקום השלישי בליגת העל לנוער התקשתה מאוד מול היריבה ממרכז הטבלה, שהפתיעה והוליכה 0:1 כעבור פחות מדקה, כאשר אושר אליהו בעט כדור שמהקורה ניתז מגבו של השוער מאור ארליך ונכנס לרשת. ארבע דקות לאחר מכן הצליחו המלאבסים להשוות כאשר אריאל לוגסי כבש שער יפה מתוך הרחבה באדיבות שוער היריבה. פתיחת המשחק המסחררת לא נעצרה בשלב זה, ובדקה ה-8 השלימה מכבי פתח תקוה מהפך. הכחולים קיבלו כדור עונשין מ-11 מטרים לאחר הכשלה ברחבה ושלו דניאל דייק.

מכבי פתח תקוה הגיעה למספר רב של הזדמנויות ויכלה להגדיל את יתרונה אך החטיאה שוב ושוב, בעוד נתניה יכולה הייתה להשיג את שער השוויון, אך כשהגיעה כבר להזדמנויות נעצרה אצל מאור ארליך ביום מצוין.

עוד בוואלה! ספורט

אייל סגל דורש לדעת מי עומד מאחורי תגובת איגוד השופטים נגדו

לכתבה המלאה

מכבי תל אביב - מ.ס. אשדוד 2:4

דרמה גדולה במפגש בין מוליכת ליגת העל למי שמדורגת שנייה. קרלוס ריברה העלה את הצהובים של פטר ואן דן ברג ליתרון אחרי 23 דקות, אלא שמיכאל בן עמי (43) ואדיר לוי (55) הפכו את התוצאה והעלו את אשדוד ל-1:2. בר לין, אחד הבודדים שכבר זכה העונה לדקות בבגורים, השווה בבעיטה מחוץ לרחבה בדקה ה-77 והמשחק נכנס להארכה. לאחר המועד החוקי, המהפך של הצהובים הושלם עם שערים של רוי רביבו בדקה ה-103 ומוחמד אבו עיאש בדקה ה-120 והם יפגשו בגמר הגביע את המלאבסים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully