וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייל סגל דורש לדעת מי עומד מאחורי תגובת איגוד השופטים נגדו

הבעלים של מכבי נתניה נפגע מתגובת איגוד השופטים בשבוע שעבר. טוען: "לתחושתי אורן חסון עומד מאחורי הניסוח והוצאת ההודעה"

תקציר: בני סכנין - מכבי נתניה 1:1, שגיאה של דני עמוס בדקה ה-89 מנעה מנתניה ניצחון/ספורט1

אייל סגל שיגר היום מכתב ליו"ר ההתאחדות לכדורגל, אורן חסון, ובו דרישה להבהיר מי יזם ומי ניסח את התגובה לדבריו בשבוע שעבר. כזכור, בשבוע שעבר סגל פרסם פוסט בו ביקר את השיפוט בישראל אחרי המשחק בין מכבי חיפה להפועל באר שבע - והותקף בעצמו בהודעת תגובה מטעם איגוד השופטים.

סגל הסביר את המכתב ששלח היום: "בשבוע שעבר, בסמוך להודעה שיצאה בשם 'איגוד השופטים', פניתי לאורן חסון כדי להבין האם הדובר שלו הוציא אותה על דעת עצמו, או שזו הנחיה של אורן והאם הוא שותף לאותו ניסוח. לאחר דין ודברים ארוך מול אורן, ששם הוא הקפיד לא לתת תשובה ובטח לא לקחת אחריות, נשלח לו אתמול העותק המצורף וזאת כי כל תשובותיו הלכו מסביב ולתחושתי הוא עומד מאחורי הניסוח והוצאת ההודעה בשם 'איגוד השופטים'. חג שמח".

אייל סגל בעלים מכבי נתניה. ברני ארדוב
ממשיך להתקוטט. סגל/ברני ארדוב

בשבוע שעבר, אחרי שסגל ביקר את אוראל גרינפלד ששפט את ההתמודדות בין מכבי חיפה להפועל באר שבע, באיגוד השופטים הגיבו בתקיפות: "אייל סגל הוא חבר בכיר בשיח מתלהם, דוחה, לכאורה במסווה של ביקורת עניינית. יש לו תרומה גדולה לנאצות הקשות שסופג אוראל גרינפלד בשעות האחרונות ולא יוכל לרחוץ בנקיון כפיו אם חלילה יפגע שופט בישראל. צר לנו על שסגל לא לקח דוגמה מראשי וראשי קבוצות אחרים שידעו גם ברגעים מאכזבים לנצור את חרצובות לשונם מתוך אחריות ובזכות בטחון עצמי שאינו מצריך האשמות סרק, דברי בלע ומנות גדושות של תשומת לב".

עוד נכתב כי: "נסיונותיו של סגל להלך אימים על האיגוד ועל שופטיו חסרי תוחלת. גרינפלד, חרף הטעות המקצועית במשחק בין מכבי חיפה והפועל באר שבע, הוא גאווה לשיפוט הישראלי והגיע למחוזות שסגל רק יכול לחלום עליהם. וזאת כמובן בתנאי שלא יעזוב. שוב. אין לנו צורך בסגל כמורה דרך כדי לקיים תדירות ביקורת, לתקן ולהשתפר. שופטי האיגוד וראשיו מגיעים תמיד נקיי כפיים לכל משחק, גם כזה שמסתיים לצערינו עם טעות אנוש. די מגוחך לשמוע את סגל מאשים אחרים ביוהרה, אבל כידוע הפוסל במומו פוסל. נמשיך לעקוב בעניין עד להודעה חדשה של סגל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully