וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נובאק דג'וקוביץ' מודה שהוא מודאג ממצבו הפיזי: "אשב עם הצוות שלי ונבדוק"

עודכן לאחרונה: 13.4.2022 / 12:50

הסרבי, שבקושי שיחק השנה, הודח כבר במשחקו הראשון במונטה קרלו וסיפר: "במערכה השלישית פשוט נגמר לי הדלק, לא הרגשתי את הרגליים, נצטרך לבדוק את זה"

תיקתקנו - קליפ סיכום היום 13.4/ספורט1

נובאק דג'וקוביץ' הודח אתמול (שלישי) מטורניר מוננטה קרלו, אבל בסיום הוא הודה שהוא מודאג ממצבו הפיזי. דג'וקוביץ', שלא יכול היה להשתתף בטורנירים הגדולים באוסטרליה והארה"ב בכלל סירובו להתחסן נגד קורונה, מחזיק העונה במאזן 2:2 בלבד. אתמול נוצח 6:3, 6:7 (5), 6:1 על ידי אלחנדרו דוידוביץ' פוקינה הספריד (46) בעולם, בטורניר היוקרתי שבו כבר זכה פעמיים בעבר, אבל לא עבר את רבע הגמר מאז 2015.

דג'וקוביץ' בהתחלה החמיא ליריבו. "הוא היה טוב יותר, הוא נכנס לקצב, ואני נדחקתי לחבלים לאורך כל המשחק. פשוט רדפתי כל הזמן אחרי המשחק". אחר כך טען ש"כבר לפני יומיים אמרתי שייקח לי זמן להיות במיטבי על חימר, תמיד זה היה ככה מבחינתי, אף פעם לא שיחקתי טוב על חימר בטורנירים הראשונים של השנה".

אבל כאמור, הבעיה היא אחרת: דג'וקוביץ' פשוט לא נכנס לקצב. "לא אהבתי את איך שהרגשתי מבחינה פיזית במערכה השלישית", אמר, "פשוט נגמר לי הדלק, לגמרי. לא יכולתי להישאר צמוד אליו בנקודות. ואם אתה לא יכול להישאר בראלי, ולא מרגיש את הרגליים שלך, זאת משימה בלתי אפשרית".

עוד בוואלה!

נובאק דג'וקוביץ' הודח ממונטה קרלו בסיבוב השני

לכתבה המלאה
הטניסאי הסרבי נובאק דג'וקוביץ' אחרי הדחתו מטורניר מונטה קרלו. John Berry, GettyImages
במאזן 2:2 העונה. דג'וקוביץ'/GettyImages, John Berry

כעת הוא מתכונן לטורניר בלגרד במדינתו סרביה, והטניסאי בן ה-34 טוען שיבחן היטב מה הוביל לדעיכה הפיזית שלו: "אני הולך לבדוק את זה עם הצוות שלי ולברר מה הסיבות. נשב ביחד ונחושב. מקווה שיהיה טוב יותר בשבוע הבא בבלגרד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully