וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נובאק דג'וקוביץ' הודח ממונטה קרלו בסיבוב השני

עודכן לאחרונה: 12.4.2022 / 21:08

הסרבי, ששיחק בסך הכול בטורניר השני שלו השנה, הפסיד 6:3, 6:7 (5), 6:1 לאלחנדרו דוידוביץ' פוקינה הספרדי (46 בעולם)

תקציר גמר מיאמי: קרלוס אלקראס - קספר רוד/ספורט1

טורניר מונטה קרלו, מסבב המאסטרס 1,000 של ה-ATP שמהווה את יריית הפתיחה של עונת החימר נמשך היום (שני) כשבמוקד לא אחר מאשר נובאק דג'וקוביץ', שסיים את דרכו כבר בסיבוב השני ובמשחק הראשון שלו.

נובאק דג'וקוביץ' טניסאי סרבי. רויטרס
הודח בסיבוב השני והראשון שלו. דג'וקוביץ'/רויטרס

הסרבי, שעדיין מדורג ראשון בעולם וזכה בשנה שעברה ברולאן גארוס אחרי חצי גמר בלתי נשכח מול רפאל נדאל, שיחק בסך הכול בטורניר השני שלו השנה אחרי שהודח גם מדובאי בשלב מוקדם.

גם הפעם דג'וקוביץ' לא יגיע רחוק מדי והודח כבר בסיבוב השני והראשון שלו אחרי הפסד 6:3, 6:7 (5), 6:1 לאלחנדרו דוידוביץ' פוקינה הספרדי שמדורג 46 בעולם.

זו הפעם הראשונה בקריירה שנובאק דג'וקוביץ' נשבר תשע פעמים במשחק של הטוב משלוש מערכות. עד כה זה קרה לו ארבע פעמים במהלך כל הקריירה במשחקים של הטוב מחמש מערכות: מול דומיניק תים ברולאן גארוס 2019, נגד רפאל נדאל ברולאן גארוס 2012, מול גיירמו גרסיה לופס בווימבלדון 2005 ומראט סאפין באליפות אוסטרליה 2005.

סטפנוס ציציפאס, המדורג חמישי בעולם, הצליח לעלות לשמינית הגמר. היווני נזקק לשעה ועוד 11 דקות בלבד על מנת לנצח 3:6, 0:6 את פאביו פוניני האיטלקי המדורג 32 בעולם.

דויד גופן, שמדורג 47 והצליח לזכות בראשון בטורניר אחרי זמן ארוך, פתח טוב את הטורניר ועלה אל הסיבוב השני עם 4:6, 3:6 מול ייז'י לחצ'קה הצ'כי, שעשה את הדרך מהמוקדמות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully