וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הראש כבר בפלייאוף. מכבי תל אביב סוגרת עונה סדירה נגד פנרבחצ'ה

13.4.2022 / 9:21

הצהובים ביצעו את כל ההכנות המקצועיות. הטורקים יגיעו לישראל רק כמה שעות לפני ההתמודדות. סורקין: "לא נתרכז בספקולציות"

בעלי מכבי תל אביב אודי רקנאטי/צילום: יותם רונן, עריכה: טל רזניק

מכבי תל אביב תנעל הערב (רביעי, 19:30) את העונה הסדירה ביורוליג עם משחק בית נגד פנרבחצ'ה הטורקית. הצהובים מגיעים למשחק כשרק להם יש על מה לשחק - ניצחון והם יסיימו במקום החמישי וישחקו בסדרת רבע הגמר נגד ריאל מדריד, הפסד והם יסיימו במקום השישי ויפגשו את מילאנו.

במכבי תל אביב הודו אמש כי למרות שהצוות המקצועי עשה הכול בימים האחרונים על מנת להתרכז בפנרבחצ'ה, בדברים טקטיים ובשיפור טעויות שהתגלו בהפסד להפועל חולון, הראש של השחקנים ושל רבים מאנשי הקבוצה כבר בסדרה שמחכה להם בשבוע הבא. במכבי דחו בימים האחרונים דיבורים על ניסיון של הפסד מכוון ובמועדון מתכננים נסיעה למדריד. אגב, במועדון החלו למלא מטוס שני באוהדים למדריד, אחרי שכל המקומות במטוס עם הקבוצה כבר נתפסו.

שחקן מכבי תל אביב קינן אוואנס עם יפתח זיו, אנג'לו קלויארו, אנטה ז'יז'יץ'. דני מרון
מתכננים טיסה למדריד. מכבי תל אביב/דני מרון

"אנחנו רק רוצים להמשיך להשתפר ולהמשיך את המומנטום שבנינו ביורוליג", אמר אנג'לו קלויארו לקראת המשחק, "כל יריבה שנתמודד איתה בפלייאוף תהיה טובה מאוד. אי אפשר להגיד שעדיף לשחק מול אחת על פני האחרת. אתה עולה, משחק הכי חזק שאתה יכול, ממשיך לבנות את המומנטום שיצרנו עד לנקודה הזאת ונראה מה יקרה".

קלויארו דחה כל אפשרות של הפסד מכוון: "לא נעלה למגרש ורק נשליך את הכדור. ננסה להמשיך במומנטום כי שתי היריבות האפשריות טובות מאוד ואי אפשר להעדיף אחת על פני השניה. שיחקנו במילאנו ובעטו לנו בתחת. שיחקנו במדריד טוב מאוד והובלנו כל המשחק, אפשר לטעון שהיינו צריכים לנצח, ואז הפסדנו. הגענו לכאן ומדריד הובילה ברוב המשחק לפני שניצחנו ואז מול מילאנו די שלטנו לכל אורך המשחק. זה די שקול, אי אפשר לבחור. שתיהן קבוצות טובות מאוד עם מאמנים טובים מאוד והרבה ותיקים".

רומן סורקין המשיך את הקו ואמר: "אנחנו מנסים לא לחשוב על היריבה. באים לשחק את המשחק שלנו ולא להתרכז בספקולציות. זה תלוי בנו, לא משנה איזו יריבה נקבל - נצטרך לנצח אותה. אני בתקופה טובה יותר עכשיו, הקרדיט למאמנים ולשחקנים בקבוצה שמחפשים אותי כי אני לא עושה יותר מדי דברים אחד על אחד. מוצאים אותי במקומות הנכונים, אני טיפה בכושר יותר טוב וגם אנחנו מנצחים, אז נראה לי שזה הכי חשוב בינתיים".

עוד בוואלה

לא רק אבי אבן: מכבי תל אביב הקבוצה הכי פחות מנוסה בפלייאוף היורוליג

לכתבה המלאה
רומן סורקין שחקן מכבי תל אביב. אודי ציטיאט
תקופה טובה מאוד. סורקין/אודי ציטיאט

פנרבחצ'ה מגיעה לתל אביב בעיצומו של אחד המשברים הגדולים ביותר של הקבוצה בשנים האחרונות. הקבוצה הטורקית הפסידה שבעה משמונת משחקי היורוליג האחרונים שלה מאז שהוחלט למחוק את התוצאות של הקבוצות הרוסיות, דבר שעלה לצהובים בשלושה ניצחונות, ולאחרונה איבדה פנר גם את ננדו דה קולו לפציעה. בנוסף לדה קולו ייעדר גם הסנטר הצ'כי יאן וסלי בעקבות פציעה.

בפנר מגיעים לתל אביב אחרי הפסד במשחק ליגה לגלאטסראיי, ובמועדון החליטו בצעד חריג לנחות בישראל רק היום בשעות הבוקר המאוחרות, לוותר על אימון הקליעות, לנוח בבית המלון ולהגיע לאולם לקראת ההתמודדות. הערכות בטורקיה מדברות על כך שהמאמן סשה ג'ורג'ביץ' ישתמש ברוטציה ארוכה בהתמודדות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully