וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא רק אבי אבן: מכבי תל אביב הקבוצה הכי פחות מנוסה בפלייאוף היורוליג

ב"יורוהופס" בדקו ומצאו: הסגל של הצהובים חיבר 19 הופעות בלבד בשלבים המכריעים של המפעל. רק חמישה שחקנים לא יהיו זרים למעמד

תקציר: ברצלונה - ריאל מדריד 97:108/ספורט1

מכבי תל אביב תתייצב למשחק מחר (רביעי, 19:30) נגד פנרבחצ'ה בידיעה שהיא תקבע במו ידיה את יריבתה בפלייאוף היורוליג. ניצחון ישלח אותה לסדרה נגד ריאל מדריד שנמצאת במשבר עמוק והפסד יפגיש אותה עם מילאנו, אותה כבר עברה בדרך לזכייה סנסציונית בתואר בשנת 2014.

אבל כך או אחרת, הצהובים יהיו בעמדת נחיתות בפרמטר אחד חשוב: ניסיון במעמדים המכריעים ביורוליג. ב"יורוהופס" חיפשו ומצאו שלמעשה, מדובר בסגל הכי פחות מנוסה במשחקי פלייאוף ו/או פיינל פור של המפעל.

בסך הכל, כל שחקני הסגל של הקבוצה חיברו 19 הופעות בפלייאוף/פיינל פור: ג'יילן ריינולדס וג'יימס ננאלי רשמו חמש הופעות כל אחד, סקוטי ווילבקין ואנטה ז'יז'יץ' ארבע כל אחד, וג'ייק כהן משלים את הרשימה עם הופעה בודדת.

שחקן מכבי תל אביב ג'יילן ריינולדס עם סקוטי ווילבקין. דני מרון
ניסיון מועט במעמדים האלה. ג'יילן ריינולדס וסקוטי ווילבקין/דני מרון

לא פחות משמונה שחקנים בסגל היו זרים למעמד הזה עד כה: קינן אוואנס, אנג'לו קלויארו, דרק וויליאמס, רומן סורקין, ג'ון דיברתולומאו, קיירי תומאס, עוז בלייזר ויפתח זיו. כמובן שגם על הקווים יציגו הצהובים איש מקצוע חסר ניסיון, ותהיה זו טבילת האש של אבי אבן בפלייאוף של ליגת בוגרים כלשהי.

לשם השוואה, היריבה הפוטנציאלית ברבע הגמר, ריאל מדריד, נהנית מסגל עתיר ניסיון, יותר מכל המשתתפות במעמד העונה. שחקני הסגל של הבלאנקוס חיברו לא פחות מ-196 הופעות בשלבים המכריעים, כולל סרחיו יוי, שיאן ההופעות מבין השחקנים שיופיעו ברבע הגמר העונה עם 39 משחקים.

גם מילאנו, היריבה האפשרית השנייה של הצהובים, תציג סגל שרחוק מלהיות זר למעמד. קייל היינס רשם 33 הופעות, סרחיו רודריגס 28, ובסך הכל הסגל של הקבוצה האיטלקית חיבר 118 הופעות.

אגב, אבי אבן לא יהיה המאמן היחיד שמעולם לא אימן בפלייאוף היורוליג. גם עבור סשה אוברדוביץ', מאמן מונאקו, תהיה זו הפעם הראשונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully