וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במכבי תל אביב כועסים על ה"ספין הזול" סביב אבו פאני: "זו צביעות"

12.4.2022 / 10:35

גורם במועדון הגיב לדרישה להעניש את הצהובים בעקבות הקריאות לעבר הקשר: "כשהקהל שלהם נתפס נוהם לעבר שחקנים שחומי עור, לא היה שום גינוי. זה ניסיון להסיט את השיח מהמשחק". במכבי חיפה ענו: "במקום לטפל מהשורש בגזענות הפושה אצלם, זו תגובתם. עצוב"

תקציר: מכבי תל אביב - מכבי חיפה 1:1/ספורט1

במכבי תל אביב אמנם לא פרסמו תגובה רשמית של המועדון לאירועי אמש (שני) במשחק נגד מכבי חיפה, אבל בקרית שלום יש הבוקר כעס רב על גורמים שצוטטו בעילום שם מכיוון מכבי חיפה, כשהם קוראים להעמיד את מכבי תל אביב לדין, בין היתר על הקריאות לעבר מוחמד אבו פאני.

לפי דוח שהעביר השופט דניאל בר נתן, אוהדי מכבי תל אביב שרו לעבר קשר מכבי חיפה "אבו פאני מז**ן כבשים", וקראו לעברו קריאות גזעניות לאורך המשחק. הבוקר צוטטו במכבי חיפה גורמים בעילום שם הקוראים להעניש את הצהובים, מה שעורר את חמתם של גורמים במכבי תל אביב.

עדן שמיר שחקן מכבי תל אביב מול מוחמד אבו פאני שחקן מכבי חיפה. אריאל שלום
בעין הסערה. אבו פאני אמש/אריאל שלום

אחד מהם אמר בשיחה עם וואלה! ספורט: "תמוה לשמוע את הציטוטים העלומים המושמעים בעקבות המאורעות שהובילו למשחק וליוו אותו אתמול. לדרוש להעמיד לדין מועדון בעקבות 'קריאות של קהל לעבר שחקן נבחרת'? קהל של מועדון שבעבר הלא רחוק ובמגרשו הביתי קרא קריאות כנגד 'שחקני נבחרת ישראל שלנו' ולו בגלל שבעברם שיחקו במועדון מתחרה? אותו קהל שנתפס לא אחת נוהם לעברם של שחקנים שחומי עור, או שר שירים על רכבות וגרמנים בלי שיישמע קול גינוי. ואז, בנשימה אחת להזכיר 'בעלים ערכי' אולי כי שיר אחר על שחקן אחר צרם לאוזניו? זה לא סתם ספין זול ולא רק צביעות, אלא ניסיון פשוט להסיט את השיח מהמשחק של אתמול".

ממכבי חיפה נמסר בתגובה: "עצוב שבמקום לגנות ולטפל מהשורש במקרי הגזענות אצלם שבוע שני ברציפות, זו תגובתם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully