וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדוח של בר נתן: אוהדי מכבי תל אביב שרו "אבו פאני מז**ן כבשים"

12.4.2022 / 10:10

הצהובים עלולים לעמוד לדין בגין קריאות גזעניות בעקבות הדוח שהעביר השופט. בנוסף, ציין בר נתן השלכות חפצים מצד שני מחנות האוהדים, וכן את האבוקות ביציע הירוק שגרמו לעיכוב בפתיחת המשחק

תקציר: מכבי תל אביב - מכבי חיפה 1:1/ספורט1

דניאל בר נתן העביר הבוקר (שלישי) את דוח השיפוט שלו מהמשחק בין מכבי תל אביב למכבי חיפה, וייתכן שבעקבותיו יעמדו הצהובים לדין בהתאחדות.

בדוח ציין השופט כי "במהלך המשחק, במספר מקרים (שניים מהם נשמעו בבירור ברחבי האצטדיון) שרו אוהדי מכבי תל אביב לשחקנה הערבי של מכבי חיפה מוחמד אבו פאני: 'אבו פאני מז**ן כבשים'". בעקבות הדוח, ייתכן שהצהובים יועמדו לדין בגין קריאות גזעניות.

מוחמד אבו פאני שחקן מכבי חיפה. אריאל שלום
נראה נסער בסיום. אבו פאני/אריאל שלום

במכבי חיפה התלוננו על היחס "המשפיל" לדבריהם לו זכה אבו פאני לאורך כל המשחק. הקשר, שאף התעמת במהלך המחצית עם עומר אצילי, נראה נסער בסיום ובמכבי חיפה אמרו: "אסור שקריאות כאלה יישמעו. זה ראוי לכל גינוי, לא סתם אבו פאני היה נסער בסוף".

כמו כן, ציין בר נתן בדוח את הדלקת האבוקות ביציע אוהדי מכבי חיפה שגרמה לעיכוב של חמש דקות בפתיחת המשחק. בנוסף ציין מקרים של השלכת חפצים מצד שני מחנות האוהדים, כולל השלכת מצת וכוס שתייה מיציע אוהדי מכבי תל אביב וזריקת כוס שתייה מכיוון יציע שאיכלס אוהדים של מכבי חיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully