וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב פתחה את הבית התחתון עם 79:86 על הפועל באר שבע

סטול התעורר, יאנג כיכב וגם טימור בלט בדרך לניצחון התאוששות לקבוצה של פרנקו. הפסד חמישי רצוף לדרומיים, שעדיין בסכנת ירידה

המחזור ה-23 בליגת העל הסתיים הערב (שני) עם ניצחון של הפועל תל אביב, על הפועל באר שבע בדרייב אין. לאחר שנפלו לבית התחתון בעקבות ארבעה הפסדים בחמשת המשחקים הקודמים, דני פרנקו ושחקניו חזרו למסלול הניצחונות ופתחו פער של משחק אחד מעירוני נס ציונה במקום השביעי.

ג'יימס יאנג נטל את המושכות וכיכב בקבוצה המארחת, כשגם בר טימור הציג יכולת הרבה יותר טובה לעומת המשחקים האחרונים, אך כנראה שהמפתח לניצחון היה בשיפור של פול סטול. הרכז הוותיק, שהגיע כדי לחפות על חסרונו של ג'ייקובן בראון הפצוע ואכזב מאז הצטרפותו לקדנציה שנייה באדום, התאושש מסדרת משחקים חלשה עם 12 נקודות, כולל שלשה שלמעשה סגרה עניין כחצי דקה לסיום.

עבור הפועל באר שבע מדובר בהפסד החמישי ברציפות, מה שמשאיר אותי בסכנת ירידה למרות שהפער בינה לנועלת הטבלה מכבי ראשון לציון עומד על שני משחקים.

קלעו להפועל תל אביב: ג'יימס יאנג 20 (3/6 לשלוש) ו-11 ריבאונדים, בר טימור 14, פול סטול 12, עידן זלמנסון 10 ו-6 ריבאונדים, ג'יי פי טוקוטו 9, 11 ריבאונדים ו-5 אסיסטים, איגור קולשוב וג'וש אוונס 7 כל אחד, רז אדם 4, גיל בני 3.

קלעו להפועל באר שבע: אנטוניו בלקני 29 (4/8 לשלוש) ו-7 ריבאונדים, אמיר בל וטראוויס ווריק 12 כל אחד, דרק פארדון (10 ריבאונדים) וג'וניור איטו 9 כל אחד, נטע סגל 5, עמית זיס 3.

שחקן הפועל תל אביב ג'יי פי טוקוטו חוגג עם ג'וש אוונס. קובי אליהו
הפועל תל אביב הפכה את המומנטום. טוקוטו ואוונס/קובי אליהו

מהלך המשחק

רבע 1:

טוקוטו, טימור וזלמנסון הריצו את הפועל תל אביב ליתרון 2:10 מהיר, רק ווריק קלע בבאר שבע בדקות הראשונות ויאנג הגיב לסל שלו בשלשה וקליעות עונשין, שאחריהן בא מהלך סל ועבירה של טימור ואסיסט שלו ליאנג שהגדיל ל-5:18. פארדון ואיטו עלו על הלוח, בלייקני קלע שלשה ראשונה לדרומיים ואיטו הוסיף מהלך של שלוש נקודות, אבל בני ירה מחוץ לקשת על הבאזר וקבע 16:24 בסיום הרבע.

רבע 2:

קולשוב החזיר את ההפרש לדו ספרתי עם שני סלים, בל קלע שתיים ו-ווריק צימק ל-28:20. אוונס הטביע, אבל בלייקני נכנס לעניינים וביחד עם ווריק המצוין הם הקטינו ל-33:31. רז אדם עלה טוב מספסל המארחת, בלייקני קלע עוד סל אבל טימור השיב באחד משלו - 33:37. חדירה של זיס נענתה בשלשה של יאנג, הישראלי של באר שבע הוסיף עוד נקודת עונשין וזלמנסון דייק פעמיים מן הקו, בדרך ל-36:42. קליעת עונשין של פארדון ושתיים של אדם סגרו את המחצית ב-37:44 לתל אביביים.

עוד בוואלה!

עליונות בבית: הפועל ירושלים טיילה ל-78:94 על גליל עליון

לכתבה המלאה
שחקני הפועל תל אביב ג'יימס יאנג, בר טימור. דני מרון
תפסו את המושכות. יאנג וטימור/דני מרון

רבע 3:

הפער צמח לתשע אחרי סל של טוקוטו, אבל בל איטו ופארדון הורידו ל-46:44. אואנס הגיב עם מהלך של סל ועבירה, סטול הוסיף שלשה ויאנג רץ לשתיים קלות במגרש פתוח, שהעלו ל-10 הפרש והזעיקו פסק זמן באר שבעי. האפקט היה מיידי, שכן האורחת חזרה מהספסל לריצת 0:12 בכיכובם של בלייקני, פארדון ובל, כשהראשון גם השלים את המהפך והעניק לקבוצתו יתרון ראשון במשחק. זלמנסון קטע את הריצה בסל יפה, ווריק קלע בצד השני, סטול הפך בשלשה ובלייקני סגר את הרבע ב-59:60 לאורחת.

רבע 4:

בלקני השאיר ארבע נקודות משש זריקות עונשין, זלמנסון וטימור ניצלו זאת כדי להפול ל-62:64. קולשוב תפר שלשה, אבל סגל החזיר באחת משלו. גם יאנג צלף לשלוש, בלייקני השלים מהלך של סל ועבירה, טימור הניח ליי אפ שקבע 67:72. שלשה של בלייקני במעבר נענתה בסל של טוקוטו, סגל הקטין ל-74:72. טוקוטו קלע אחת מהקו, סטול עם שלשה חשובה העלה ל-72:78. טימור סידר לאוונס נקודות, איטו דייק פעמיים מהקו, בלקני צימק למינוס שלוש עם קליעה מבחוץ אבל סטול קבר שלשה נוספת ויאנג גמר את הסיפור מקו העונשין. בסיום, 79:86 להפועל תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully