וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עליונות בבית: הפועל ירושלים טיילה ל-78:94 על גליל עליון

אחרי המבוכה בראשון לציון, שחקניו של הלפרין התאפסו וברחו במחצית השנייה כדי לשמור על הפסגה. אדאמס כיכב. גלבוע/גליל גברה על אילת

המחזור ה-23 בליגת העל יגיעו לסיומו הערב (שני) לאחר שלושה משחקים: במסגרת הבית העליון, הפועל ירושלים טיילה לניצחון משכנע על הפועל גליל עליון, בעוד בבית התחתון גלבוע/גליל פוגשת את הפועל אילת בגן נר, ולאחר מכן הפועל תל אביב ניצחה את הפועל באר שבע בדרייב אין.

הפועל ירושלים - הפועל גליל עליון 78:94

האדומים מהבירה חזרו למקום הראשון עוד לפני המשחק, הודות להפסד של מכבי תל אביב בחולון, אך ידעו לשמור עליו עם תצוגה מרשימה לעיני 3,678 צופים בארנה. שחקניו של יותם הלפרין התאפסו על עצמם אחרי המבוכה בראשון לציון בשבוע שעבר, ובעזרת ריצת 1:12 במהלך הרבע השלישי ברחו ליתרון דו ספרתי, שממנו הצפוניים לא הצליחו להתאושש. קבוצתו של ברק פלג נעצרה אחרי שני ניצחונות רצופים שבהם הביסה את חולון והפועל תל אביב, כאשר די ג'יי קנדי לא שותף במשחק כיוון שחש כאבים בצוואר לפני פתיחתו. הפועל ירושלים תחזור לשחק בעוד שישה ימים כשתארח את הפועל חיפה, בעוד גליל עליון תשחק בבית נגד הפועל חולון במוצאי השבת הקרובה.

קלעו להפועל ירושלים: ג'יילן אדאמס 23 נקודות (4 מ-8 לשלוש), רטין אובסוהאן 16, 6 ריבאונדים ו-5 אסיסטים, ג'ון אגבונו 12 ו-8 ריבאונדים, קיי סי ריברס 11, ווילי וורקמן 11 ו-7 ריבאונדים, אדם אריאל 8, סולימאן בריימו 7, איתי שגב 4 ו-6 ריבאונדים, נועם דוברת 2. עמית גרשון (02:08 דקות) ואילון ששון (00:43) שותפו, אך לא קלעו.

קלעו לגליל עליון: אייזאה אייזנדורף 15 נקודות, אייק אירייבו 14, 5 ריבאונדים ו-5 אסיסטים, שאבון לואיס 13, גבי צ'אצ'אשווילי 11, איתי מושקוביץ 9, נמרוד לוי 8, ברייס וושינגטון 4, כרם משעור 2, רון כהן 2. יובל לוין (04:15 דקות) שותף, אך לא קלע.

קיי סי ריברס שחקן הפועל ירושלים. ברני ארדוב
ירושלים שמרה על הפסגה. קיי סי ריברס/ברני ארדוב

מהלך המשחק

רבע 1:

ירושלים פתחה ב-0:6 מהיר ואחרי שאירייבו קלע נקודות ראשונות לגליל, אגבונו קבע 3:8 בהטבעה. לואיס הגיב בחמש מהירות, אבל ריברס פצח ברצף אישי של שמונה נקודות והעלה ל-8:16. לוי חזר מפסק זמן עם שלשה, אך ריברס עלה למאזן דו ספרתי ושגב חתם מתפרצת שהגדילה ל-10 הפרש, לפני שאובסוהאן ואדאמס הגיבו לשלשה של אירייבו עם חמש נקודות בדרך ל-14:26. לוי וצ'אצ'אשווילי עצרו את המומנטום וחמש נקודות של מושקוביץ בסוף הרבע צימקו ל-33:26.

רבע 2:

מושקוביץ הוסיף סל מחצי מרחק, אדאמס השיב בשלשה אבל לואיס עם ארבע נקודות ומשעור עם עוד שתיים הקטינו ל-36:34. אגבונו קבר דאנק בצד השני, לואיס הניח סל קל מנגד, וורקמן צלף לשלוש ואייזנדורף קלע פעמיים כדי לקזז ל-41:40. וורקמן המשיך עם עוד ליי אפ נאה, אובסוהאן הגדיל אבל לוי ואייזנדורף צימקו שוב - 49:47. אובסוהאן ואדאמס קלעו בדרך ל-47:53 בהפסקה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
ג'יילן אדאמס שחקן הפועל ירושלים. ברני ארדוב
להט בהתקפה. ג'יילן אדאמס/ברני ארדוב

רבע 3:

אירייבו ואייזנדורף קלעו בצד אחד, בריימו ואגבונו שמרו על פער של חמש נקודות. אירייבו ו-וושינגטון הקטינו ל-60:57, וורקמן, אגבונו ואדאמס דאגו לשמור על היתרון ואז סלים יפים של שגב ו-וורקמן החלו בבריחה כשפלג הזעיק פסק זמן בפיגור 69:60. אדאמס ואריאל הגדילו את ההפרש, צ'אצ'אשווילי עצר ריצתת 9:0 אבל אדאמס המשיך להשתולל ואריאל הוסיף שלוש קליעות עונשין בדרך ל-64:79 בתום 30 דקות.

רבע 4:

אף קבוצה לא קלעה בשתיים וחצי הדקות הראשונות, עד שאגבונו הגדיל ל-17 הפרש. אדאמס המשיך את המומנטום במהלך של שלוש נקודות אחרי חטיפה, אייזנדורף קלע מעבר לקשת וצ'אצ'אשווילי הוסיף ארבע נקודות משלו, אולם אובסוהאן החזיר בעוד מהלך של סל ועבירה ולאורחת נגמר האוויר. בסיום, 78:94 להפועל ירושלים.

הפועל גלבוע/גליל - הפועל אילת 81:91

לפני כמעט חודש גלבוע/גליל נזקקה לקאמבק מפיגור 20 הפרש ברבע האחרון כדי לגבור על הפועל אילת לעיני הקהל הביתי שלה, אך הערב בגן נר זה הלך לה הרבה יותר בקלות כשהיתרון היה בידיה במשך כל הערב בדרך לניצחון שמשאיר אותה חזק בתמונת המאבק על מקום בפלייאוף. החבורה של גיא קפלן עצרה רצף של שני הפסדים בעיקר דרך שיפור התקפי ניכר, לאחר שבאותם משחקים לא הצליחה לעצור את קו 71 הנקודות והערב נהנתה מהופעה אדירה של טיוס באטל ולונדון פראנטס. הקבוצה של אריאל בית הלחמי, שניצחה בשני משחקיה הקודמים, תקווה להתאושש בקרב התחתית נגד הפועל באר שבע בעוד שבוע כדי להתקרב להבטחת הישארותה בליגה לעונה נוספת.

קלעו לגלבוע/גליל: טיוס באטל 29 נקודות ו-7 ריבאונדים, לונדון פראנטס 20 ו-7 ריבאונדים, אור קורנליוס 11 ו-5 חטיפות, רוני הארל 10 ו-10 ריבאונדים, מייקל בריסקר 9, דרק קוק 6 ו-6 ריבאונדים, יותם חנוכי 3, בניה סרור 2, דניאל גואטה 1. תום מעיין (8 דקות) וחן כלפון (4) שותפו, אך לא קלעו.

קלעו להפועל אילת: טוני דגלאס 19 נקודות, חואקין שוכמן 15 ו-5 אסיסטים, ג'סטין פאטון 12 ו-6 ריבאונדים, בריון אלן 10 ו-5 ריבאונדים, צוף בן משה 9 ו-6 ריבאונדים, כריס אוואנס 6, רועי הובר 6, נועם אביבי 4. עידו הראל (6 דקות) וירדן אשכנזי (1) שותפו, אך לא קלעו.

שחקן הפועל גלבוע/גליל לונדון פראנטס. לילך וייס רוזנברג
גלבוע תנסה להתאושש מרצף ההפסדים. פראנטס/לילך וייס רוזנברג

מהלך המשחק

רבע 1:

חילופי סלים בפתיחה הביאו לשוויון 4:4, שאחריו המארחת ברחה קלות הודות למיני-ריצה בהובלת פראנטס והארל. במצב של 8:14 לגלבוע, אביבי עלה מהספסל עם שלשה אבל קורנליוס ובאטל הגדילו ל-13:20. בן משה ודגלאס קירבו את אילת עם שלשות, אולם חנוכי צלף אחת משלו ובריסקר נעל את הרבע על 23:27 צפוני.

רבע 2:

אוואנס קלע סל בכורה במדי אילת, ונענה באחד של באטל מנגד, אבל שלשה של דגלאס קבעה 29:28. פראטס מנע מהפך, הארל העלה את הפער לחמש ואחרי פסק זמן של בית הלחמי, באטל המשיך את הריצה וקורנליוס הוסיף סל מחצי מרחק. נקודות של אלן לא הצליחו לעצור את הסחף, פראנטס והארל העניקו למארחת יתרון דו ספרתי - 33:45. הובר דייק מהקו ובהמשך אלן צימק ל-11 הפרש אחרי סל של הארל, הובר ירה מחוץ לקשת ושוכמן סחט עבירה שבעזרתה הוריד ל-48:40 אחרי מחצית אחת.

רבע 3:

פראנטס סחף את גלבוע ליתרון 42:54, אבל בן משה הפך את המומנטום עם שלשה מהפינה וגם דגלאס התעורר. בריסקר הגיב בארבע נקודות מהירות, באטל הוסיף נקודת עונשין ואז קליעות של פראנטס וקורנליוס קבעו 49:62. האחרון הוסיף עוד סל מרשים שסגר ריצת 0:10, שנעצרה על ידי הובר לפני שאוואנס צימק את הפער ל-12. באטל דייק פעמיים מהקו, בריסקר המשיך את הבריחה הארל חתם את הרבע ב-54:70 לגלבוע.

רבע 4:

פאטון ושוכמן עזרו לדרומיים להתקרב ואז דגלאס הצטרף לישראלי כדי להוריד ל-79:72, אבל באטל עצר הריצה וטכנית לספסל האורחת אפשרה לו להחזיר את הפער ל-10. אחרי החלפת סלים קצרה, באטל קבע 76:88 ואחרי שדגלאס קלע מהקו ובן משה החזיר בשלשה, אותו באטל קלע את הסגל שגמר עניין והביא את התוצאה הסופית ל-81:91 לזכות גלבוע.

המחזור ה-24 ייפתח ביום שישי, כאשר מכבי תל אביב תארח את בני הרצליה (13:00) שעות ספורות לפני כניסתו של חג הפסח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully