וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גארי נוויל לשחקני מנצ'סטר יונייטד: "מגוחכים, הפכתם לבית קברות למאמנים"

עודכן לאחרונה: 11.4.2022 / 13:45

הפרשן שוב תוקף: "לאף אחד משחקני יונייטד אין מקום בסיטי או ליברפול, אז מאיפה האגו המנופח הזה? הם מטביעים מאמנים, רנגניק נראה פגוע, טן האח צריך להיזהר"

תקציר: אברטון - מנצ'סטר יונייטד 0:1/ספורט1

גארי נוויל, שחקן העבר של מנצ'סטר יונייטד, תוקף לא פעם את המועדון במסגרת תפקידו כפרשן, ועושה זאת בעקביות, בדרך כלל מתוך אכפתיות וכאב, אבל גם מציפיות ואכזבה, כשהוא זוכר היטב את ימיו הגדולים של המועדון בתקופה שהוא שיחק בו, שבמהלכה זכה ב-17 תארים. נדמה שנוויל כבר אמר הכל על יונייטד, אבל כעת הוא מתארח בפודקאסט, ובו הביקורת שלו על השחקנים רק מתרחבת ומחריפה. יונייטד הפסידה בסוף השבוע 1:0 לאברטון, ולא הצליחה להתקרב לטופ-4 - וזאת על אף שהיריבות שלה ווסטהאם וארסנל הפסידו. לדבריו, לאף אחד משחקני יונייטד הנוכחית אין מקום בליברפול או במנצ'סטר סיטי, ועדיין משום מה הם מלאי אגו.

ג'יידון סאנצ'ו, קשר מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
ג'יידון סאנצ'ו, קשר מנצ'סטר יונייטד/רויטרס

האזינו לב"שירות הוד מלכותה"

"נותרו לי כבר מעט מאוד מילים להגיד על מנצ'סטר יונייטד, אין כעס", אמר נוויל ב- Gary Neville Podcast, "הם כבר הפכו לפארסה. אתה כבר כמעט מצפה את זה מהם. השחקנים האלה שוקעים ומטביעים את רנגניק איתם. הם גרועים.

"כשאני מסתכל על מנצ'סטר סיטי וליברפול, יש להם שחקנים צנועים. אין שם אגואים מנופחים מדי. הם מבינים את המקום שלהם, הקבוצה לפני הכל. אין שחקן אחד במנצ'סטר יונייטד שיכול לשחק באחת הקבוצות האלה, אז למה יש להם כזה אגו מנופח? למה הם חושבים שהם לא צריכים לעבוד, או להיות חסרי רוח? אני לא רואה סיבה".

מנצ'סטר יונייטד כבר עובדת על העונה הבאה, ועל התוכניות עומדת למנות את אריק טן האח למאמן, אבל נוויל מזהיר את המאמן ההולנדי של אייאקס ממה שמצפה לו באולד טראפורד. "אני מניח שרנגניק ישוחח איתו בכנות, אני בטוח שדוני ואן דה ביק יענה לו על השאלות שלו בכנות, אנחנו יודעים שאדווין ואן דר סאר יספר לו הכל בכנות. והם יגידו לו, תהיה זהיר מאוד בכל הנוגע למנ' יונייטד, כי זה יכול להיות בית קברות למוניטין של מאמנים בתקופה הזאת.

"רנגניק הגיע לכאן עם מוניטין יוצא מן הכלל, אבל עכשיו הוא נראה פגוע ומדמם מכל מה שנעשה סביבו, והוא נראה פגיע יותר וחלש יותר על הקווים בגלל היכולת של השחקנים על הדשא, שאין להם קשר אליו. אולה גונאר סולשיאר הוא איש טוב, השחקנים חיבבו אותו, ועדיין הם הפנו לו גב. זאת ממש עמדה שקשה להיות בה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully