וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ואז דייויד בקהאם פרץ בבכי": נאום החתונה של האב הנרגש

עודכן לאחרונה: 11.4.2022 / 9:50

האורחים בחתונה המפוארת של ברוקלין בקהאם בסוף השבוע חושפים את הרגע המרגש שבו האבא בירך את בנו, נזכר בעבר ולא הצליח לעצור את הדמעות

דיוויד בקהאם בקמפיין תחתונים של H&M/H&M

דייויד וויקטוריה בקהאם השיאו בסוף השבוע את בנם הבכור ברוקלין, באחת החתונות המדוברות בעולם. ברוקלין בן ה-23 - בנו של כוכב הכדורגל וחברת להקת הספייס גירלס - נשא לאישה את ניקולה פלץ בת ה-27, דוגמנית ושחקנית, בטקס באחוזה המפוארת של אבא של הכלה, המיליארדר היהודי נלסון פלץ.

החתונה כמובן אירחה לא מעט מפורסמים הוליוודיים, וטקס החופה נעשה בשתי גרסאות: אמא של הכלה היא קתולית, ואילו לכבוד האבא היהודי ברוקלין הצעיר שם על ראשו כיפה. כידוע, גם לדייויד בקהאם שורשים יהודיים, וכאמור, חלק מהטקס נעשה תחת חופשה בנוכחות של רב.

על פי הנוכחים בטקס, דייויד נשא נאום נרגש שבו בירך את בנו הבכור ,לפתע "נחנק מהתרגשות והזיל דמעה". האבא הנרגש נזכר בהולדתו של ברוקלין (בשנת 1999) וברגע שבו הכדורגלן הפך לאב לראשונה. הוא כמובן הודה לאמא ויקטוריה שהביאם עד הלום וכינה את הכלה ניקולה כ"אשה מדהימה".

"דייויד הוא כדורגלן קר רוח, אבל בנאום החתונה הוא פשוט נמס מהתרגשות", סיפר באנגליה אחד הנוכחים בטקס, "זה היה נאום שנמשך חמש דקות, כשלפתע קולו רעד... הוא דיבר על הרוקלין כילד, ואיך היה חשוב לו להגן עליו ולשמור עליו, הוא סיפר איך ישן על הרצפה בבית היולדות, ושמר על הדלת נעולה כדי שאף אחד לא ייכנס... אפשר היה לראות אותו נחנק מהתרגשות, ולפתע ממש הפסיק לדבר כדי להשתלט על עצמו. זה היה פשוט מתוק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully