וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנצ'לוטי: "אין צורך להסתיר את התלות בבנזמה, זה דבר טוב"

מאמן ריאל מדריד התכונן לצ'לסי בגומלין רבע גמר האלופות (שלישי, 22:00): "יש לנו את האיכויות כדי לזכות". קאסמירו: "בלונדון נתנו את המשחק הכי טוב שלנו העונה, אך אי אפשר להסתמך על זה". טוכל אישר שלוקאקו ייעדר: "אין הרבה סיכויים, מותר לחלום"

רבע הגמר - הגומליןהסתיים12/04/2022
ריאל מדריד
  • רודריגו (80)
  • בנזמה (96)
3:2
  • (15) מאונט
  • (51) רודיגר
  • (75) ורנר
צ'לסי
תקציר: סאות'המפטון - צ'לסי 6:0/ספורט1

שלב רבע הגמר בליגת האלופות יימשך מחר (שלישי, 22:00) עם משחקי הגומלין, כאשר ריאל מדריד תקווה להשלים את העבודה מהמשחק הראשון, להדיח את אלופת אירופה צ'לסי ולנקום בה על ההדחה אשתקד בחצי הגמר. קארים בנזמה סיפק תצוגה בלתי נשכחת עם שלושער ב-1:3 בסטמפורד ברידג', ששם את ריאל מדריד כפסע ממקום בחצי הגמר בפעם השנייה ברציפות.

מייסון מאונט צ'לסי עם קאסמירו ריאל מדריד. רויטרס
המשחק בלונדון היה הטוב ביותר של ריאל העונה. קאסמירו מול מאונט/רויטרס

ריאל מדריד

המארחת מגיעה למשחק אחרי 0:2 על חטאפה ורגע לפני משחק החוץ המאתגר בליגה הספרדית נגד סביליה. קאסמירו, שייעדר נגד האנדלוסים בשל כרטיסים צהובים, התייחס למפגש מול האנגלים בו הוא צפוי לפתוח בקישור האחורי: "במשחק בלונדון נתנו את 90 הדקות הכי טובות שלנו העונה, אבל אי אפשר להסתמך על זה. צ'לסי היא האלופה והיא מקבלת כבוד מאיתנו. בריאל מדריד תמיד מדברים על זכייה בכל התארים".

הקשר הברזילאי אף התייחס לשריקות הבוז לעבר גארת' בייל, שנגד חטאפה עלה לשחק לראשונה בברנבאו אחרי למעלה משנתיים: "כששורקים בוז לשחקן אחד זה כמו לשרוק לכל הקבוצה, צריכים לתמוך בו. לא אהבתי את השריקות, הוא חלק מההיסטוריה של המועדון והבקיע שערים מאוד חשובים".

המאמן קרלו אנצ'לוטי התייחס גם כן למפגש: "יש לי מזל שהסגל הזה מכיר את המעמדים הללו. בתחילת העונה אמרתי שיש לנו כאן את האיכויות כדי לזכות בליגת האלופות - זה לא רק ההיבט הפיזי או הטקטי, זו האישיות של השחקנים". האיטלקי שיבח את קארים בנזמה, שהדהים עם שלושער במשחק הראשון בלונדון: "העונה יש לנו שני שחקני התקפה שבולטים במיוחד - ויניסיוס וקארים בנזמה. אנחנו תלויים בבנזמה? זו האמת, אין צורך להסתיר את זה. אני שמח להיות תלוי בו, זה דבר טוב".

מבחינה מקצועית, אנצ'לוטי ייאלץ להסתדר ללא אדר מיליטאו המוצהב, כאשר נאצ'ו פרננדס ימלא את מקומו במרכז ההגנה לצד דייויד אלאבה. ריאל צפויה לקבל בחזרה את פרלאן מנדי, שנעדר מול חטאפה בשל פציעה קלה אך לקח חלק באימון האחרון של הקבוצה.

עוד בוואלה!

"קיליאן אמבפה לא שינה את דעתו, הוא ישחק בריאל מדריד"

לכתבה המלאה
רומלו לוקאקו שחקן צ'לסי בחימום. רויטרס
מתמודד עם כאבים באכילס. לוקאקו/רויטרס

צ'לסי

הבלוז מגיעים עם הגב אל הקיר ויקוו לחולל מהפך ענק בברנבאו. המאמן תומאס טוכל דיבר לקראת המשחק ואישר כי רומלו לוקאקו ייעדר בשל כאבים בעקב האכילס. אותה פציעה גרמה לחלוץ הבלגי להישאר מחוץ לסגל ב-0:6 על סאות'המפטון בשבת, ועל אף שהבעיה לא נחשבת ולחמורה, לוקאקו ינסה לחזור רק למשחק הבא, בראשון נגד קריסטל פאלאס בחצי גמר הגביע האנגלי. גם קאלום האדסון אודוי ייעדר, בעוד הקפטן ססאר אספיליקואטה ישוב לאחר שהחלים מקורונה.

"הסיכויים לא לטובתנו בהתחשב בתוצאת המשחק הראשון, זהות היריבה והמגרש בו אנו הולכים לשחק", אמר טוכל, "אין הרבה סיכויים אבל ננסה ונצטרך להגיע לקצה גבול היכולת שלנו. מותר לנו לחלום, לפעמים זה חשוב. זה לא ימנע מאיתנו להתרכז".

הרכבי הקבוצות

הרכבים משוערים:

ריאל מדריד: טיבו קורטואה, דני קרבחאל, נאצ'ו, דייויד אלאבה, פרלאן מנדי, טוני קרוס, קאסמירו, לוקה מודריץ', מרקו אסנסיו, קארים בנזמה, ויניסיוס.

צ'לסי: אדואר מנדי, אנדראס כריסטנסן, טיאגו סילבה, אנטוניו רודיגר, ריס ג'יימס, מתיאו קובאצ'יץ', אנגולו קאנטה, מרקוס אלונסו, חכים זייש, מייסון מאונט, קאי האברץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully