וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"קיליאן אמבפה לא שינה את דעתו, הוא ישחק בריאל מדריד"

העיתונאי פליקס דיאס דיווח שכוכב פריז סן ז'רמן לא מתכוון להישאר. בספרד עוסקים בקרע בין אוהדי הבלאנקוס לבייל, ששיחק בברנבאו לראשונה זה 773 ימים

תיקתקנו - קליפ סיכום היום 10.4/ספורט1

עימות נוסף בין אוהדי ריאל מדריד לגארת' בייל. הוולשי מסיים את חוזהו בתום העונה וישנם דיווחים שהוא עשוי לפרוש בסיומה אם ויילס לא תצליח להעפיל למונדיאל (כידוע הדרקונים ממתינים לגלות מי תיהיה יריבתם בגמר הפלייאוף, אוקראינה או סקוטלנד), אבל בינתיים הוא חזר לסגל הבלאנקוס אחרי פציעה, עלה לדקות ספורות בניצחון על צ'לסי ואתמול (שבת) גם נכנס ל-16 הדקות האחרונות בניצחון 0:2 על חטאפה - הופעתו הבכורה שלו לעונה זו בסנטיאגו לברנבאו והראשונה בליגה לאחר כמעט חודשיים.

ייתכן שבייל לא שותף עד כה במשחקי הבית של הקבוצה גם בעקבות הקרע עם אוהדי ריאל מדריד, שכידוע לא פעם הביעו את כעסם כלפיו ושרקו בוז כשהוא עם הכדור. בסך הכל 773 ימים עברו מאז הופעתו האחרונה של בייל בבברנבאו - עוד לפני שהתפרץ נגיף קורונה בעולם. בעיצומן של שריקות הבוז לעברו, בייל תועד צוחק ובעיתוני ספרד נכתב כי הוא נראה משועשע מכל העניין.

גארת' בייל, קשר ריאל מדריד. רויטרס
הגיב לשריקות הבוז בחיוך רחב. גארת' בייל/רויטרס

כשהמאמן קרלו אנצ'לוטי נשאל על יחס האוהדים לבייל, הוא השיב: "שריקות הבוז לבייל לא מטרידות אותי. הוא מתאמן טוב מאוד ועובד קשה כדי לעזור לקבוצה, שאלו הדברים הכי חשובים. אנחנו זקוקים לכל השחקנים בתקופה כזו של העונה וחשוב שגם האוהדים יתמכו בכולם ללא יוצא מן הכלל ושנישאר מאוחדים".

בנוסף למאמן, גם המגן מרסלו נשאל על שריקות הבוז לבייל: "זה עצוב, אבל אנחנו תומכים בו". אגב, במרבית הסקרים השונים שפורסמו ברשתות החברתיות של גופי התקשורת בספרד, זכה בייל לתמיכת הגולשים שהצביעו כי הוא ראוי ליותר דקות משחק עד תום העונה, למעשה עד עזיבתו את הקבוצה. בסך הכל הייתה זו הופעתו החמישית של בייל העונה בליגה והשביעית בכל המסגרות עם הבלאנקוס, את שערו היחיד הבקיע במחזור השני ב-3:3 נגד לבאנטה.

בנושא אחר, העיתונאי חוסה פליקס דיאס שכותב עבור "מארקה", דיווח היום שבניגוד לפרסומים השונים בצרפת, קיליאן אמבפה לא שינה את דעתו וצפוי לשחק בעונה הבאה בריאל מדריד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully