וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר לא יעמוד על הקווים מול מכבי תל אביב בשל מות אחיו, צרפתי יחליפו

עודכן לאחרונה: 11.4.2022 / 13:19

טרגדיה משפחתית למאמן מכבי חיפה, שייעדר מהמשחק מול הצהובים (20:30). עוזרו יעמוד במקומו על הקווים במשחק בו תוכל האלופה להגדיל את הפער בפסגה לתשע נקודות: "הפסד יפתח מחדש את המאבק"

תיקתקנו - קליפ סיכום היום 11.4/ספורט1

ברק בכר ייעדר הערב (שני) מהמשחק היוקרתי של מכבי חיפה מול מכבי תל אביב בעקבות מות אחיו, זוהר בכר בן ה-53, ממחלה קשה. בשל הטרגדיה המשפחתית של מאמן האלופה עוזרו גיא צרפתי יעמוד על הקווים במפגש מול הצהובים (20:30), בסיומו יוכלו הירוקים לפתוח פער של תשע נקודות בפסגת הטבלה, אחרי ה-2:2 של הפועל באר שבע מול הפועל תל אביב אתמול. השחקנים קיבלו את ההודעה מוקדם יותר במלון, שם התאספו הצוות המקצועי יחד עם נשיא המועדון, יעקב שחר, ומנכ''ל המועדון, אסף בן דב.

עוד לפני הבשורות, בכל השבוע וגם היום שוחחו בחיפה עם השחקנים על כך שאסור להם להוריד רגל מהגז ולחשוב שהאליפות מובטחת. "אם נחשוב שהסיפור גמור עוד ניענש", אמר גורם בקבוצה, "אנחנו חייבים להגיע למשחק כדי לנצח ולהבין שהפסד יפתח שוב את כל הסיפור, כולל המועמדות של מכבי תל אביב מחדש".

מאמן מכבי חיפה, ברק בכר. מאור אלקסלסי
טרגדיה. בכר/מאור אלקסלסי
חוסה רודריגס שחקן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
ימשיך כמגן. רודריגס/מאור אלקסלסי

גם בקרב השחקנים מודעים לחשיבות המשחק. "ברור לנו שעבור הקהל שלנו זה משהו חשוב", אמר שחקן בכיר בקבוצה, "גם עבורנו חשוב אחרי שניצחנו בבית לנצח אותם גם בחוץ. ברור לכולם מה המשמעות של ניצחון הערב".

בצד המקצועי עושה רושם שלא יהיו שינויים בהרכב, כאשר סאן מנחם צפוי להתחיל על הספסל את המשחק ומיקאל אלפונס וחוסה רודריגס יתחילו כמגינים. כ-3,000 אוהדים של חיפה יגיעו למשחק כאשר לפי השיח ברשתות עוד כמה מאות קנו כרטיסים ליציעי מכבי תל אביב. המארחת כבר הודיעה שאוהדי חיפה שיגיעו ליציעי הקבוצה המארחת לא יורשו להיכנס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully