וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה מחכה שריאל תמעד ומבינה: "פדרי אף פעם לא יכול לנוח"

הקטאלנים השיגו 2:3 דרמטי על לבנטה, שלטובתה נשרקו שלושה פנדלים. בספרד התייחסו לשינוי שעשו פדרי וגאבי, המספרים מראים: לוק דה יונג הפך ל"מלאך של צ'אבי"

תקציר: פרנקפורט - ברצלונה 1:1/ספורט1

למרות שהפעם זה היה קשה, גם אתמול (ראשון) לא נעצר רצף הניצחונות של ברצלונה בליגה הספרדית, שעומד כעת על שבעה. הקטאלנים הגיעו למפגש אצל לבנטה, מגרש בו לא ניצחו בשלושת הביקורים האחרונים, ויצאו עם 2:3 דרמטי בתוספת הזמן על אף שלא פחות משלושה פנדלים נשרקו לטובת המארחת במחצית השנייה.

שחקני ברצלונה חוגגים עם לוק דה יונג. David Ramos, GettyImages
ניצחון של ווינרים. שחקני ברצלונה חוגגים/GettyImages, David Ramos

לבנטה, שנמצאת עמוק מתחת לקו האדום, נראתה יותר טוב במחצית הראשונה, אך לא הצליחה להביא זאת לידי ביטוי ותוצאת המחצית הייתה 0:0. בדקה ה-52 חוסה לואיס מוראלס הבקיע את הפנדל הראשון של לבנטה במשחק, כעבור ארבע דקות הבעיטה של רוג'ר מרטי מ-11 מטרים נעצרה על ידי מארק אנדרה טר סטגן. פייר אמריק אובמיאנג ופדרי הפכו תוך זמן קצר, גונסאלו מלרו איזן בדקה ה-83 עם הפנדל השלישי של המארחת ובתוספת הזמן קבע המחליף לוק דה יונג 2:3 דרמטי.

החלוץ ההולנדי, שבתחילת העונה נחשב לאחד מסמלי הקדנציה הכושלת של רונאלד קומאן, לפתע הפך ל"מלאך של צ'אבי", כך רשמו ב"אס". באמצעות ארבעה מתוך ששת שערי הליגה שלו הצליח דה יונג לסדר לברצלונה שש נקודות. לצורך המחשה, שש הנקודות הללו כרגע הן ההפרש בין ברצלונה השנייה לבין ריאל סוסיאדד שבמקום השישי.

גיבור נוסף של הניצחון היה פדרי. הקשר הצעיר נכנס יחד עם גאבי כעשר דקות מפתיחת המחצית השנייה כשהתוצאה עמדה על 0:1 ללבנטה, ושבע דקות בלבד לאחר מכן הבקיע את השער שהשלים את המהפך. ב"מארקה" הצביעו על כך שפדרי פשוט "לא יכול לנוח אף פעם": "ההיעדרות שלו הורגשה ולבנטה הייתה הרבה יותר טובה במחצית הראשונה. כשגאבי ופדרי ניהלו את ההצגה, המשחק התהפך. שני הקשרים שנכנסו כמחליפים הפיחו חיים בקבוצה".

עוד בוואלה!

למרות שלושה פנדלים לחובתה: ברצלונה ניצחה בדקה ה-92

לכתבה המלאה
פדרי שחקן ברצלונה חוגג שער. Eric Alonso, GettyImages
איתו ובלעדיו זו קבוצה שונה. פדרי/GettyImages, Eric Alonso

צ'אבי הודה שלברצלונה לא היה משחק טוב, אך היה שבע רצון מכך שקבוצתו הצליחה לנצח למרות ששלושה פנדלים נשרקו לחובתה, דבר שלא קרה לה מעולם בליגה הספרדית: "זה אומר שיש לנו מנטליות של ווינרים. זה משחק שגרם לי להיות לא רגוע, זו יריבה קשה עם שחקנים טובים - ויאריאל הפסידה כאן, אתלטיקו מדריד נכנעה ללבנטה בבית".

שמונה משחקים לסיום העונה, ברצלונה רחוקה 12 נקודות מהמוליכה ריאל מדריד, לה משחק עודף. הקטאלנים חולמים על מהפך של הרגע האחרון, אך רואים שפרט לקלאסיקו שהסתיים ב-0:4 לבלאוגרנה, הבלאנקוס לא איבדו נקודות בליגה כבר חודשיים. "המרדף קשה מאוד, ריאל מדריד לא מועדת", אמר צ'אבי שהשאיר פתח לקראת ההמשך: "נראה אם היא תאבד נקודות בשבועיים הקרובים... יש פחות נקודות בקופה אבל נמשיך להילחם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully