וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפואה העיר את פלומן. איינבינדר מקבל גיבוי: "שימשיכו לבקר"

11.4.2022 / 6:37

הגערות והתרגולים של מאמן הפועל תל אביב הוציאו את המיטב מהצרפתי שכבש צמד ב-2:2 עם הפועל באר שבע. בקבוצה לא מבינים את את הביקורות על התנהלותו של הקפטן: "הוא מנהיג אמיתי, הצעירים זקוקים לשחקן כמוהו". וגם: הערך המוסף של האזולאים

תקציר: הפועל באר שבע - הפועל תל אביב 2:2/ספורט1

1. ערב סיום העונה הסדירה בליגת העל, היה חשש שהפועל תל אביב תתרסק בפלייאוף העליון. העזיבה של פארליי רוזה, הפציעה של ארנסטס שטקוס והעובדה שהקבוצה כבר עשתה את שלה, העלו את התחושה שהלימון נסחט עד הסוף.

אבל עד עכשיו, רפואה ושחקני הקבוצה מוכיחים אחרת. במשחק הפתיחה של הפלייאוף הפועל תל אביב הציגה משחק טוב בחיפה אך נוצחה, לאחר מכן רשמה משחק מצוין וניצחון ביתי על סכנין ואתמול (ראשון) סיימה ב-2:2 בטרנר במשחק בו גילתה עדיפות והגיעה להרבה מאוד מצבי הבקעה.

שחקני הפועל תל אביב חוגגים. דני מרון
ההפך מהתפרקות. הפועל תל אביב/דני מרון

2. יותר מדי לחשושים יש אצל האדומים בנוגע להיפרדות מחלק מהוותיקים בקיץ. דן איינבינדר ובן ביטון הם עמודי תווך עבור ההנהלה, אך אתמול שלומי אזולאי החלוץ נתן את משחקו הטוב ביותר באדום, ושלומי אזולאי הקשר הוכיח שוב שכשהוא כשיר יש לו ערך מוסף גדול, עם יצירתיות והבנת משחק שחסרה. בסופו של דבר אפשר לדבר הרבה, אך אין יותר מדי תחליפים בשוק הישראלי, וזרים בכסף קטן לא יפתרו את הבעיה כנראה.

דן איינבינדר סופג ביקורת מפרשנים על ההתנהלות שלו על הדשא, אך במועדון מוקירים את הקשר על כך ואומרים: "שימשיכו לבקר. הוא מנהיג והצעירים שזקוקים לשחקן כמוהו, הם צריכים שוותיקים יובילו אותם".

איינבינדר לא אמוציונלי אלא מחושב, יודע מתי היריבה במומנטום ומחפש צ'אנס לעצור את זה. כשבאר שבע הבקיעה את השער השני בחצי הראשון, הוא קפץ על השופט בטענה שנעשתה עבירה על פלומן, לחש לשלומי אזולאי שיתעכב בחילוף כי כולם עייפים, סימן לפלומן לרוץ הצידה אחרי הגול ולא לחצי, עוד קצת לנשום. הוא הרים להנחתה של שחקני באר שבע, ששבוע שני ברציפות מראים פתיל קצר ומאבדים את זה.

תומר יוספי שחקן הפועל באר שבע מול דן איינבינדר שחקן הפועל תל אביב. דני מרון
מה רוצים ממנו? אייינבינדר מול יוספי, אתמול/דני מרון

3. פרדי פלומן שיחק היטב וסיים עם צמד, אבל בהפועל תל אביב משוועים ליציבות מצידו. אצל פלומן כל מחצית טובה מתבטאת בהורדת הילוך ובמעבר ל"חצי כוח" במשחק שאחרי. זה קרה נגד סכנין, רפואה כעס עליו תוך כדי משחק ובאסיפה במהלך השבוע אמר לו: "לא יודע מה עשית בקבוצות אחרות, אבל כאן זה לא יקרה. אתה תהיה מחוייב, תעבוד, תעשה תנועה ותעמוד איפה שאני אגיד לך, או שלא תשחק". במהלך השבוע רפואה גם תרגל את פלומן מחוץ ל-11, הוריד אותו לקרקע וכך קיבל שחקן מפוקס לטרנר. עכשיו הוא צריך להתמודד עם פלומן אחרי צמד.

אנז' פרדי פלומן שחקן הפועל תל אביב עם אושרי דוידה. דני מרון
רפואה השאיר אותו דרוך. פלומן/דני מרון

4. כל המשחק התנהל באווירת ההלוויה של תומר מורד ובכלל בצל גל הפיגועים הרצחני שעובר על מדינתנו. האוהדים בהלוויה, האוטובוסים, חולצת ההקדשה, הדקה ה-14 וכל האנרגיות שליוו את הערב הזה נותנים הרבה כוח וגאווה לכולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully