וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלופ נהנה מ"קרב האיגרוף" במשחק העונה, "המהלך המשוגע" גנב את ההצגה

ליברפול ומנצ'סטר סיטי סיפקו מאבק איכותי: קלופ וגווארדיולה מפרגנים זה לזה, הפרשנים סבורים שדווקא לליברפול נותר לו"ז נוח יותר, אבל אוהדי סיטי עדיין בהלם מהמהלך הפסיכי של אדרסון

התקציר: מנצ'סטר סיטי וליברפול נפרדו ב-2:2 מרתק במשחק העונה באנגליה/ספורט1

מנצ'סטר סיטי וליברפול נפרדו אתמול (ראשון) ב-2:2 במשחק העונה של אנגליה, והקרב בין שתי הגדולות עמד בכל הציפיות. רמה גבוהה, אין ספור מצבים, ארבעה שערים, שני קאמבקים של ליברפול, החמצות גדולות של סיטי, משחק לחץ בלתי פוסק - היה הכל במפגש בין שתי הגדולות של הפרמיירליג, ומאבק האליפות יימשך עד הסוף.

לא במקרה יורגן קלופ, מאמן ליברפול, השווה את המשחק לקרב איגרוף במשקל כבד. "היה משוגע", אמר על המשחק האינטנסיבי, "המחצית הראשונה הייתה של סיטי. זה מה שהיה. אני חושב שאפשר לתאר את זה כקרב איגרוף. אתה ממוריד ידיים לשנייה, ואתה מקבל מהלומה אדירה. אהבתי גם הרבה דברים. היינו קרובים מתמיד. במחצית השנייה כבר היינו הרבה יותר טובים. סיטי ידעה למסור את הכדורים האלה בין קווי ההגנה, יש לה שחקנים חכמם מאוד. היה לנו מזל עם הנבדל בשער השלישי, היה קרוב".

פפ גווארדיולה משוחח עם יורגן קלופ אחרי ה-2:2 של מנצ'סטר סיטי מול ליברפול. רויטרס
תודה לכם חברים על עוד משחק משובח. פפ וקלופ/רויטרס

גם פפ גווארדיולה נהנה מהמשחק. "בשביל משחקים כאלה אתה הופך למאמן", אמר, "הדרך שבה אנחנו משחקים מול יריבות כאלה, עם כאלה שחקנים בחלק הקדמי, הם מדהימים". ריאד מחרז החמיץ ברשלנות הזדמנות נוחה בתוספת הזמן, וגווארדיולה אמר: "לא מתחרט על כלום. הם יכולים להחמיץ כמה שהם רוצים, זה היה טוב. זה כדורגל, וזה קורה".

עוד בוואלה!

תמונת מראה: 2:2 מרתק בין מנצ'סטר סיטי לליברפול במשחק העונה

לכתבה המלאה
שחקן ליברפול טרנט אלכסנדר ארנולד מול שחקן מנצ'סטר סיטי איימריק לאפורט. רויטרס
יהיה צמוד עד הסוף/רויטרס

האזינו ל"בשירות הוד מלכותה"

אז מה נותר להן עד תום העונה?

לליברפול:

מנצ'סטר יונייטד (ב')
אברטון (ב')
ניוקאסל (ח')
טוטנהאם (ב')
אסטון וילה (ח')
סאות'המפטון (ח')
וולבס (ב')

למנצ'סטר סיטי:

וולבס (ח')
ברייטון (ב')
ווטפורד (ב')
לידס (ח')
ניוקאסל (ב')
ווסטהאם (ח')
אסטון וילה (ב')

באופן משעשע למדי, הפרשן גארי נוויל טוען שלליברפול נותרו משחקים קלים יותר, כי הם משחקים מול מנצ'סטר יונייטד ואברטון ה"מחרידות". לטענת נוויל, "השתיים האלה משחקות כל כך מחריד כרגע, שהן יריבות יותר קלות מכל מה שיש לסיטי.. ווטפורד נאבקת על חייה, לידס חייבת לנצח, ניוקאסל... לליברפול יש לו"ז קשה, אבל פחות".

והיה גם את המהלך יוצא הדופן בדקה ה-23, כאשר שוער מנצ'סטר סיטי קיבל כדור מההגנה, איבד שליטה עליו, הכדור כמעט התגלגל לתוך השער, דיוגו ז'וטה לחץ עליו - אבל אדרסון התנהג בקור רוח יוצא דופן, והרחיק ממש מקו השער במסירה אלגנטית. "זה מהלך הכדורגל הכי מטורף שראיתי אי פעם!", צייץ אוהד סיטי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully