וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ליברפול וסיטי הזכירו לנו מה זה כדורגל": אנגליה מתמוגגת, דה בראונה מתחרט

עודכן לאחרונה: 10.4.2022 / 21:26

משחק העונה באנגליה עמד בכל הציפיות: רוי קין מסביר מה הרשים אותו יותר מהכל, דה בראונה יודע ש"היינו טובים יותר", הנדרסון על התיקו: "זה לא סוף העולם". וגם: מה נותר להן

התקציר: מנצ'סטר סיטי וליברפול נפרדו ב-2:2 מרתק במשחק העונה באנגליה/ספורט1

מנצ'סטר סיטי וליברפול שולטות בכדורגל האנגלי בשנים האחרונות, וללא ספק הן שתי הקבוצות הכי טובות בפרמיירליג, וכנראה גם בין הטובות באירופה. המאבק הממושך ביניהן הגיע היום (ראשון) לשיא נוסף כשהן נפגשו למשחק העונה במנצ'סטר, ושתי הקבוצות נפרדו ב-2:2 מהנה, עם קצב סוחף, שערים יפים ורמת כדורגל ואינטנסיביות שכל חובב כדורגל מבקש. כשנותרו שבעה מחזורים לסיום העונה, סיטי מוליכה על ליברפול בנקודה אחת, והמאבק ביניהן יימשך עד הרגע האחרון. בנוסף, שתי הקבוצות ייפגשו בשבת בחצי גמר הגביע בוומבלי.

דה בראונה הבקיע ראשון (5) לסיטי, אבל ז'וטה הגיב מהר (13) והשווה. ז'סוס השיב את היתרון למארחת (37) אחרי שליטה של האלופה, אבל מאנה איזן 46 שניות אחרי החזרה מההפסקה. סטרלינג כבר חגג כשכבש את השלישי, אבל השער שלו נפסל. בדקה האחרונה מחרז הגיע להזדמנות נוחה, אבל החמיץ ברשלנות.

טרנט אלכסנדר ארנולד לצד פיל פודן אחרי ה-2:2 של מנצ'סטר סיטי מול ליברפול. רויטרס
טרנט אלכסנדר ארנולד לצד פיל פודן אחרי ה-2:2 של מנצ'סטר סיטי מול ליברפול/רויטרס
סאדיו מאנה מחבק את פיל פודן אחרי ה-2:2 של מנצ'סטר סיטי מול ליברפול. רויטרס
סאדיו מאנה מחבק את פיל פודן אחרי ה-2:2 של מנצ'סטר סיטי מול ליברפול/רויטרס

גם באנגליה ידעו להעריך את המשחק, שהתעלה לרמה גבוהה מבחינת איכות וכמובן אינטנסיביות, והפרשן רוי קין אמר: "כולם אמרו שהמשחק הזה לא יכריע את האליפות, אבל הקבוצות שיחקו כאילו זה כן. זה היה כמו גמר. זה לא רק האיכות. מה שהרשים יותר מהכל זה התשוקה של השחקנים והמחויבות שלהם עד הרגע האחרון ללכת על הניצחון. זה המשחק שהזכיר לנו מהו כדורגל". קין טוען כי "הקבוצות האלןה פשוט אדירות בכל הנוגע למשחק כשהכדור לא אצלן. זה המפתח. אפילו השחקנים הכי טובים, ברמה הבינלאומית הכי גבוהה, מתקשים להתמודד עם הלחץ שמופעל עליהם".

קשר האלופה קווין דה בראונה בטוח שסיטי הייתה טובה בהרבה: "היה קשה, אבל למען האמת, אני חושב ששיחקנו מצוין, והיינו צריכים להבקיע עוד. זה מה יש. היה משחק נהדר. אני חושב שהיינו טובים יותר, וככה אנחנו צריכים לשחק עד סוף העונה". מי מרוויח יותר מהנקודה? "זה אותו דבר. שמעתי אנשים אומרים שמי שתנצח תזכה באליפות. אבל הלו"ז שנשאר לשתי הקבוצות קשה".

קשר ליברפול ג'ורדן הנדרסון: "היה משחק אינטנסיבי, כמו שציפינו. ידענמו שיהיה קשה, אבל רצינו לתת הכל ולנצח. לא הצלחנו, אבל לא הפסדנו. זה לא סוף העולם, אנחנו עדיין במירוץ". דיוגו ז'וטה מליברפול אמר: "שיחקנו מול קבוצה טובה מאוד, ששיחקה בבית. עשינו את המיטב, אבל בסוף הרגשנו שיכולנו להוציא יותר. נלחמנו עד הסוף. בשביל המשחקים האלה אתה משחק כדורגל, המשחקים הגדולים והמכריעים".

פפ גווארדיולה משוחח עם יורגן קלופ אחרי ה-2:2 של מנצ'סטר סיטי מול ליברפול. רויטרס
בנו קבוצות אדירות. פפ וקלופ בסיום/רויטרס

אז מה נותר להן עד תום הענה?

לליברפול:

מנצ'סטר יונייטד (ב')
אברטון (ב')
ניוקאסל (ח')
טוטנהאם (ב')
אסטון וילה (ח')
סאות'המפטון (ח')
וולבס (ב')

למנצ'סטר סיטי:

וולבס (ח')
ברייטון (ב')
ווטפורד (ב')
לידס (ח')
ניוקאסל (ב')
ווסטהאם (ח')
אסטון וילה (ב')

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully