וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו בברק לופן ז"ל מקבל תעודת מאמן: "היה אחד המבטיחים בישראל"

עודכן לאחרונה: 10.4.2022 / 18:34

מנהל בית הספר למאמנים במכון וינגייט ספד לספורטאי שנרצח בפיגוע בתל אביב: "החיוך שלו תמיד האיר כל חדר שהוא נכנס אליו". פסקל ברקוביץ': "החיוך שלו יישאר איתנו לנצח"

הצוות ובוגרי מחזור ב' "פודיום", התוכנית הלאומית להכשרת מאמנים של מכון וינגייט בשיתוף מנהל הספורט במשרד התרבות והספורט והוועד האולימפי בישראל, שקיבלו ביום רביעי האחרון תעודת הסיום של התוכנית היוקרתית, לא שיערו כי מעמד חלוקת התעודות יהיה למעשה הפעם האחרונה בה יזכו לפגוש את חברם לקורס בשנתיים האחרונות, ברק לופן ז"ל, שנרצח יום למחרת בפיגוע הנורא בתל אביב.

צפו בברק לופן ז"ל מקבל תעודת מאמן

יעקב ג'ינו, מנהל בית ספר הלאומי למאמנים ולמדריכים במכון וינגייט, מסר: "ביום חמישי האחרון איבדנו בפיגוע הנורא בדיזינגוף את ברק לופן, אחד מהמאמנים המבטיחים של הספורט הישראלי. בשנתיים האחרונות זכינו אני וכל מי שהשתתף ב"פודיום" להכיר את ברק - או נכון יותר - להכיר את החיוך שלו שתמיד האיר כל חדר אליו הוא נכנס. ברק היה חותר מצטיין ברמה האירופית והעולמית ולאחר מכן המשיך לקריירת אימון מוצלחת. הוא הוביל את הנבחרת הפראלימפית להישגים ועתידו כמאמן היה מבטיח. ברק היה אחד מיחידי סגולה. הוא היה נכנס לחדר ומקרין ביטחון ושקט אל הסובבים אותו, ותמיד ידעת שהוא שם בשבילך והיה חברותי ואהוב על כולם.

"רק ביום רביעי האחרון התכנסנו לחגוג את סיום התוכנית ולחלוקת תעודות ההסמכה לבוגרים שיצאו לדרכם החדשה כמאמנים לאומיים בכירים. כולנו נזכור את הרגע בו אנחנו מחבקים את ברק בגאווה ומרגישים, יחד איתו, שכל העתיד עוד לפניו.

"זוהי אבדה גדולה וכואבת לספורט הישראלי, שכן מדובר היה באדם נפלא ומאמן מוכשר שעתידו עוד לפניו ולנו, אישית, הרצח של ברק הוא אירוע טרגי, כואב ובלתי נתפס! אנו במכון וינגייט נפעל למציאת דרך מכובדת להנצחת שמו וזכרו של ברק. אני מוסר מכאן בשם כל צוות בית הספר את תנחומינו להוריו, לאשתו, לילדיו הרכים ולכל מכריו וחבריו לקורס ולחיים. יהי זכרו ברוך".

האזינו לריאיון עם פסקל ברקוביץ'

פסקל ברקוביץ', ספורטאית פרא אולימפית זוכת מדליית כסף באליפות העולם, שהתאמנה עם ברק ז"ל סיפרה בכאב בתכנית הספורט של 103FM על החבר שאיבדה: "ברק נולד על קייק והיה אחד הקייקיסטים הכי טובים שהיו אי פעם בישראל זכיתי לשפר את החתירה שלי ולהתאמן איתו יום יום, קשה לתאר קשר בין ספורטאי למאמן, זה קשר מאוד הדוק ומאוד חזק, קשר של עבודת צוות יום יומית. עברתי את הקריטריון בשנת 2016 והגעתי בזכותו לגמר, הוא שיפר לי את הטכניקה מאוד. לעבוד איתו היה מאוד כיף ומאוד נעים, הוא תמיד היה מחייך ורגוע. גם כשתוצאות היו לא טובות, תמיד הייתה איתו אווירה טובה. הוא היה מאמן לאומי אולימפי, וגם מאמן לאומי פראלימפי. הייתה לו נבחרת בנות שהצליחה מאוד, הייתה זכות גדולה להתאמן איתו וללמוד ממנו. החיוך שלו יישאר איתנו לנצח, וכל מה שהוא לימד אותנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully