וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ברק היה הספורטאי האולימפי האולטימטיבי, היה לו הכול"

8.4.2022 / 17:22

מנכ"ל הוועד האולימפי גילי לוסטיג ספד לחותר ברק לופן ז"ל שנרצח בפיגוע: "סומן כמאמן העתיד". שר הספורט טרופר: "עצב רב"

אבל כבד נחת על הוועד האולימפי בישראל עם היוודע דבר מותו של ברק לופן. בוועד האולימפי הבינו כבר משעות הבוקר כי הבשורה הקשה מכל כבר עומדת לצאת וקיבלו זאת בצער עמוק. מנכ"ל הוועד האולימפי בישראל גילי לוסטיג סיפר לוואלה! ספורט: "ברק היה הספורטאי האולימפי האולטימטיבי. מישהו שיש בו הכול. ספורטאי בנשמה, בעל אופי של לוחם ויפה תואר - גם במראה וגם בנפש".

מנכ"ל הוועד המשיך: "את ברק הכרנו בניסיון שלו להגיע לאולימפיאדה, לצערו הוא היה חזק מאוד בספרינט ל-200 מטר קיאק, אבל באותה תקופה זה לא היה מקצה אולימפי. הוא ניסה גם להגיע ביחד עם קלגנוב כזוג, אך הם לא הצליחו לעשות זאת יחד וקלגנוב הגיע במקצה היחיד".

ברק לופן, נהרג בפיגוע הירי, דיזנגוף תל אביב. אינסטגרם, צילום מסך
"ספורטאי איכותי ואדם יוצא דופן". לופן ז"ל/צילום מסך, אינסטגרם

לוסטיג סיפר על עתידו של לופן ז"ל בתחום האימון: "ברק סומן כמאמן העתיד של הספורט האולימפי ובגלל זה הוא נשלח לעשות קורס אקסקלוסיבי של מאמנים אותו הוא סיים ממש באחרונה. הוא גדל והתחנך במועדון של עמק הירדן והיה קיאקיסט מצטיין. אני מדבר עליו ודומע כי מדובר באמת בבחור מהטובים ביותר שהיו לנו, ספורטאי איכותי ואדם יוצא דופן שבאחרונה אימן את הנבחרת הפראלימפית ומבחינתנו היה מיועד לגדולות".

שר הספורט חילי טרופר כתב: "עצב רב עם היוודע מותו של ברק לופן אשר נרצח בפיגוע אמש. ברק, היה ספורטאי הסגל האולימפי בעבר ומאמן פראלימפי מצטיין כיום. ברק היה מוכר כאיש ספורט מקצועי ומסור. תנחומים מעומק הלב למשפחתו. יהי זכרו ברוך".

במכון וינגייט ספדו לו: "המכון הלאומי למצויינות בספורט מרכין את ראשו עם ההודעה על זהותו של הנרצח השלישי בפיגוע המחריד אתמול בתל-אביב, ברק לופן. ברק, ספורטאי ומאמן מהטובים בישראל, קיבלת לפני יומיים בבית הספר למאמנים את תעודת הסיום של תכנית המאמנים הבכירים - 'פודיום'. מדריכיו וצוות הקורס לצד סגל המכון עומדים הערב בתדהמה ובכאב לזכרו. אנו מעבירים את תנחומינו למשפחתם ולאוהביהם של ברק, איתם מגיני ותומר מורד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully