וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זהבי עלה מהספסל בניצחון פ.ס.וו, ניצחונות גם לדסה ומרציאנו

החלוץ נכנס בדקה ה-87 ב-0:2 על ואלווייק. 90 דקות למגן ויטסה ב-0:1 על קאמבור, שוער פיינורד פתח ב-1:4 על הראקלס. רפאלוב (75 דקות) ואנדרלכט עלו לפלייאוף האליפות בבלגיה, נאתכו ופרטיזן איבדו את הפסגה

תקציר: פ.ס.וו איינדהובן - ואלוויק 0:2/ספורט1

אחרי איבוד הנקודות ב-3:3 מול טוונטה בשבוע שעבר, פ.ס.וו איינדהובן חזרה למסלול הניצחונות בליגה ההולנדית כשגברה היום (ראשון) 0:2 על ר.ק.ס ואלווייק מהתחתית. עבור המארחת מדובר בחזרה גנרלית מוצלחת לקראת גומלין רבע גמר הקונפרנס ליג מול לסטר (0:0 במשחק הראשון באנגליה) ובצמצום הפער מאייאקס המוליכה לארבע נקודות, אחרי שזו גברה בשבת 1:2 בבית על ספרטה רוטרדם.

ערן זהבי החל את המשחק על הספסל וראה את ג'ואי פרמן מעלה את פ.ס.וו ל-0:1 בדקה ה-38. המגן הימני ג'ורדן טזה קבע את תוצאת המשחק בדקה ה-69 וזהבי עלה לכר הדשא בדקה ה-87 על חשבון ברומה. מקום לדאגה עבור רוג'ר שמידט הגיע מכיוונו של נוני מדואקה, שעזב את כר הדשא עקב פציעה.

אלי דסה שחקן ויטסה. Soccrates Images, GettyImages
החלים והשלים 90 דקות. אלי דסה/GettyImages, Soccrates Images

* מי שכן השלים היום 90 דקות בליגה ההולנדית הוא מגן ויטסה, אלי דסה, שחזר לאחר שהחלים מקורונה. לואי אופנדה הבקיע את שער הניצחון של ויטסה ב-0:1 על קאמבור בדקה ה-42.

* אופיר מרציאנו המשיך לעמוד בשערה של פיינורד, שנקלעה לפיגור כבר בדקה הראשונה מול הראקלס וידעה לצאת ממנו בדרך לניצחון חוץ 1:4. אורקון קוקצ'ו (21), ריס נלסון (39), חוס טיל (45) והמחליף השבדי פטריק וולמארק בשער בכורה (70) דאגו למהפך של המדורגת שלישית.

* יונתן כהן שיחק 22 דקות כמחליף ב-1:1 של פיזה אצל פרוג'ה, כשקבוצתו נסוגה למקום החמישי בסרייה B שמוביל רק לרבע גמר הפלייאוף. הפער מלצ'ה הראשונה עומד על חמש נקודות וממונצה השנייה על שלוש נקודות.

* ביברס נאתכו שיחק 68 דקות ב-0:0 של פרטיזן בלגרד בחוץ מול צ'וקאריצ'קי השלישית. הכוכב האדום בלגרד ניצחה במקביל ועלתה לפסגת הליגה הסרבית עם יתרון של שתי נקודות לקראת הפלייאוף העליון.

* ליאור רפאלוב שיחק 75 דקות בניצחון החוץ של אנדרלכט 2:3 על קורטרייק במחזור הסיום של הליגה הסדירה בבלגיה. טרנט סיינסברי, אקס מכבי חיפה, העניק למארחת יתרון בפנדל בדקה ה-20, אבל אנדרלכט הפכה ועלתה למקום השלישי כדי להיכנס לפלייאוף האליפות יחד עם אוניון סן ז'ילואז המוליכה, קלאב ברוז' ואנטוורפן.

* מי שנותרה מחוץ לפלייאוף היא גנט, שהביסה 0:5 בבית את לובן אך הייתה צריכה מעידה של אנדרלכט. יונס מלדה נותר על הספסל ולא שותף, קבוצתו תמשיך לפלייאוף על הכרטיס לקונפרנס ליג.

עוד בוואלה!

69 דקות לערן זהבי ב-0:0 של איינדהובן אצל לסטר סיטי

לכתבה המלאה

צפו ב-1:4 של פיינורד

תקציר ניצחונה של פיינורד 1:4 על הראקלס/ספורט1

* דור חוגי פתח בהרכב ויסלה קראקוב, שגברה בליגה הפולנית 1:4 על גורניק זאבז'ה. החלוץ הישראלי הוחלף בדקה ה-60, את שער השוויון הזמני של המפסידה הבקיע לא אחר מאשר לוקאס פודולסקי, אלוף העולם לשעבר עם נבחרת גרמניה.

* רותם קלר השלים 90 דקות בהרכב דיושג'ור, שסיימה ב-0:0 מול טיסאקצ'קה בליגה ההונגרית השנייה. קבוצתו עדיין במקום השני שמוביל לעלייה.

* אסף צור נותר על הספסל של אנורתוזיס פמגוסטה ב-1:1 בחוץ מול אריס לימסול בפלייאוף העליון בקפריסין. קבוצתו במקום הרביעי שמוביל למוקדמות הקונפרנס ליג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully