וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

69 דקות לערן זהבי ב-0:0 של איינדהובן אצל לסטר סיטי

ההולנדים השיגו מקדמה נאה לפני הגומלין בביתם. רומא שוב הפסידה לבודו גלימט, 90 דקות בינוניות למרציאנו ב-3:3 של פיינורד

תקציר: לסטר סיטי - פ.ס.וו איינדהובן 0:0/ספורט1

אחרי רבע גמר ליגת האלופות, היום (חמישי) יצא לדרך שלב רבע הגמר גם במפעל החדש של אופ"א - הקונפרנס ליג. ערן זהבי יצא למשחק חוץ בלסטר יחד עם פ.ס.וו איינדהובן והיה שותף ל-0:0, בעוד הליגיונר הנוסף שנותר במפעל, אופיר מרציאנו, סיים ביחד עם פיינורד ב-3:3 נגד סלביה פראג. במשחקים הנוספים רומא שוב הפסידה לבודו גלימט בחוץ הפעם 2:1, ומארסיי גברה על פאוק סלוניקי 1:2.

שחקן פ.ס.וו איינדהובן, ערן זהבי, מול שחקן לסטר סיטי, קירנן דיוסברי הול. ANP, GettyImages
יריבה קשה. זהבי/GettyImages, ANP

לסטר - פ.ס.וו איינדהובן 0:0

ערן זהבי פתח בהרכב פ.ס.וו ושיחק 69 דקות, אבל לא היה מעורב וכמעט לא הורגש. הקבוצה שלו השיגה תיקו מחמיא באנגליה בתום משחק בו היא לא נפלה מהיריבה שלה וכעת ההכרעה עוברת לפיליפס סטדיון. איינדהובן פתחה היטב והייתה קרובה ליתרון מוקדם, אבל מריו גצה החמיץ מול שמייכל במצב של אחד על אחד בדקה ה-4. 16 דקות לאחר מכן גם השועלים יצרו מצב פנטסטי, אבל קלצ'י איהנאצ'ו בעט החוצה. לפני הירידה למחצית הארווי בארנס בעט כדור יפה שנעצר במשקוף ובמחצית השנייה לא התווספו מצבים ממשיים. 0:0 בסיום.

עוד בוואלה!

בעלי בוטאפוגו: "אני מתייאש בכל פעם שערן זהבי מבקיע"

לכתבה המלאה

צפו ב-3:3 של פיינורד ומרציאנו נגד סלביה פראג

תקציר: פיינורד - סלביה פראג 3:3/ספורט1
שוער פיינורד, אופיר מרציאנו. ANP, GettyImages
מרציאנו וחבריו רתחו על השופט אחרי ספיגת השער הראשון/GettyImages, ANP

פיינורד - סלביה פראג 3:3

אופיר מרציאנו פתח בשער ולא הבריק בדרמה הגדולה, כשקבוצתו ההולנדית לא הצליחה לנצל את יתרון הביתיות למרות אווירה פנטסטית בדה קאופ. לואיס סיניסטרה העלה את פיינורד ל-0:1 בדקה ה-10, אבל פיטר אוליינקה איזן בדקה ה-41 אחרי ספק נבדל - מה שגרר מחאות רמות של מרציאנו וחבריו. יירה סור השלים מהפך בדקה ה-67 כשקבע 1:2 לסלביה אחרי שהשוער הישראלי התקשה בכדור רוחב. מרקוס סנסי איזן ל-2:2 בדקה ה-74 ואורקון קוקצ'ו קבע 2:3 בדקה ה-86, אבל המילה האחרונה הייתה של איברהים טראורה שהשווה ל-3:3 5 דקות בתוך תוספת הזמן.

ז'וזה מוריניו, מאמן רומא. רויטרס
מוריניו שוב הסתבך בנורבגיה/רויטרס

בודו גלימט - רומא 1:2

משחק שלישי העונה נגד הקבוצה הצנועה מנורבגיה ורומא עדיין ללא ניצחון - וכעת זה גם עלול לעלות לה בהדחה. לורנצו פלגריני קבע 0:1 לאיטלקים בדקה ה-43, אבל אולריק סאלטנס איזן בדקה ה-56 והוגו וטלסן נגח את ה-1:2 הדרמטי בדקה ה-89. הג'אלורוסי שוב הסתבכו מול בודו גלימט, אבל לפחות הפעם לא הובסו 6:1 כמו בביקור הקודם שלהם. ז'וזה מוריניו קרוב להדחה והפעם 2:2, כמו במשחק הקודם בין הקבוצות באולימפיקו, לא יספיק.

שחקן מארסיי דימיטרי פאייה. רויטרס
מועמד ודאי לשער השנה בקונפרנס ליג. פאייה/רויטרס

מארסיי - פאוק סלוניקי 1:2

מארסיי אמנם ניצחה, אבל יכולה להצטער שלא עשתה את זה בהפרש של יותר משער אחד אחרי החמצות. ז'רסון כבש ראשון בדקה ה-13 ובדקה ה-45 הגיע הרגע הגדול של המשחק: צ'נגיז אונדר שלח כדור קרן לדימיטרי פאייה, שהפציץ מכ-22-23 מטר, מהאוויר לחיבורים - מועמד ודאי לשער השנה בקונפרנס ליג. עומאר אל כדורי צימק בדקה ה-48 עם בעיטה יפה לרשת הגבוהה ופאוק עדיין בעניינים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully