וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנוף הגליל מודים: "המצב קשה מאוד, רק נס ישאיר אותנו בליגה"

קבוצתו של ברדה נכנעה 2:0 לבית"ר ירושלים, גורם במועדון: "זה היה משחק על החיים שלנו ולא הוצאנו אפילו נקודה". גולדנברג: "אם היינו מבקיעים ראשונים, היינו מנצחים"

תקציר: הפועל נוף הגליל - בית"ר ירושלים 2:0/ספורט1

הפועל נוף הגליל מתקרבת בחזרה לליגה השנייה. הצפוניים שמדורגים במקום האחרון בטבלה נוצחו אמש (שבת) בביתם 2:0 על ידי בית"ר ירושלים, ואם לא יקרה משהו בלתי צפוי בארבעת המחזורים שנותרו עד סיום העונה, תרד הקבוצה בחזרה לליגה הלאומית.

קבוצתו של שי ברדה עלתה לכר הדשא בידיעה ששתי יריבותיה בקרב ההישרדות בליגה הפסידו, אבל לא השכילה לנצח את המעידות של הפועל ירושלים ומכבי פתח תקוה ונותרה במרחק שלוש נקודות מחוף מבטחים. זה היה ההפסד השלישי של נוף הגליל בארבעת משחקי הליגה האחרונים ולמעשה מאז שסחטה 1:1 ממכבי חיפה, היא לא כבשה שער וצברה נקודה אחת מתוך 12 אפשריות.

ירדן שועה שחקן בית"ר ירושלים כובש לרשת הפועל נוף הגליל. מאור אלקסלסי
"זה היה משחק על החיים שלנו ולא הוצאנו נקודה". שועה בועט לרשת/מאור אלקסלסי

"זה נראה לא טוב, המצב קשה מאוד, רק נס ישאיר אותנו בליגה", אמר גורם במועדון. "זה היה משחק על החיים שלנו ואחרי ההפסדים של הפועל ירושלים ופתח תקוה היינו חייבים להוציא לפחות נקודה. יש עוד ארבעה משחקים עד סיום העונה ונעשה את הכל כדי להינצל", הוסיף הגורם.

כבר עתה ברור שאחת הסיבות המרכזיות לחולשה של נוף הגליל היא התרומה האפסית שהקבוצה מקבלת מהזרים שלה. אתמול החליט ברדה לפתוח עם שני זרים בלבד בהרכב, השוער סטפן מרינוביץ', היחיד שעוד נותן תרומה משמעותית, והבלם הברזילאי גוטיירי טומלין. המאמן השאיר על הספסל את דייויד טווה, שעלה כמחליף בחצי השני וכן את ג'ון אוגו, ארנסט מאבוקה וקיזיטו שכלל לא שותפו.

"התחושות לא טובות, אבל אנחנו לא יודעים מה זה להרים ידיים", אמר המגן חגי גולדנברג. "יש עוד משחקים ומספיק נקודות כדי לעשות את זה, נצטרך להרים את עצמנו. כרגע זה קשה, אבל בשביל זה יש את שי ואת הצוות. אנחנו עושים הכל נכון עד השער ואם היינו כובשים ראשונים, היינו מבקיעים שלושה שערים. הגעתי לכאן בינואר ואני חושב שהמועדון עשה את מירב המאמצים כדי להתחזק. נפצעו כמה שחקנים דומיננטיים בדרך, אבל זה האשמות סתם. אנחנו תמיד יכולים לחפש אשמים וגם נמצא, אבל צריך להסתכל על עצמנו. היום ומחר יהיה ימים קשים, אחר כך נסתכל על מה שלא עבד טוב וננסה לחזור. אנחנו ספורטאים, זאת הדרך שלנו", סיכם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully