וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה ביטלה ארבעה כרטיסים שנמכרו לאוהדי מכבי חיפה

9.4.2022 / 12:50

בעזרת ארגון האוהדים "הלב האדום", במועדון גילו כי אוהד מכר כרטיסים לאוהדים של היריבה העירונית לחצי גמר הגביע. כ-7,500 כרטיסים נמכרו לדרבי

תקציר: מכבי פתח תקוה - הפועל חיפה 0:0/ספורט1

הפועל חיפה ביטלה ארבעה כרטיסים לחצי גמר גביע המדינה, לאחר שהתברר בבדיקה של ארגון האוהדים "הלב האדום" כי אותם כרטיסים נמכרו על ידי אוהדי הקבוצה לאוהדי מכבי חיפה. בימים האחרונים טענו נציגים מהקהל הירוק כי הם רכשו כרטיסים ליציע של הפועל חיפה, מה שהוביל את הארגון לנסות ולגלות האם אכן קרה הדבר.

בשיחה שנעשתה עם המוכר, הוא טען כי הדבר נעשה בטעות והוא היה משוכנע שהקונים אוהדים את הפועל חיפה. עם זאת, במועדון צפויים להודיע לאותם אוהדים כי הכרטיסים שלהם מבוטלים. בהפועל חיפה אמרו: "בשיתוף פעולה עם ארגון האוהדים 'הלב האדום', המועדון ימשיך בסינון קפדני כדי למנוע כל סיכוי לזליגה של אוהדי מכבי חיפה ליציעי הפועל חיפה".

בינתיים, האדומים-שחורים מכרו כבר כ-7,500 כרטיסים לחצי גמר הגביע בבלומפילד, כשהמטרה היא להגיע לנוכחות של רבבת אוהדים בדרבי.

רימון עשן בדרבי החיפאי, אוהדי הפועל חיפה. מאור אלקסלסי
כ-10,000 צפויים להגיע לדרבי. אוהדי הפועל חיפה/מאור אלקסלסי

בעניין אחר, בהפועל חיפה רוצים מאוד לרשום היום (שבת) ניצחון על הפועל חדרה על מנת להבטיח סופית את ההישארות, וכן בשביל להגיע עם ביטחון למשחק מול היריבה העירונית. גיא משפתי יחליף את ניסו קפילוטו בהרכב וגם דור מלול ישוב ל-11, במקומו של דודי טוויטו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully