וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יואב כץ: "ניצחנו את מכבי פתח תקוה, אבל השופט לקח לנו את זה"

עודכן לאחרונה: 3.4.2022 / 19:49

בעלי הפועל חיפה דיבר בתכנית הספורט של 103FM: "ננצח את הפועל חדרה וגם בחצי גמר הגביע בבלומפילד"

הפועל חיפה נראית לא טוב וסופרת כבר שמונה משחקי ליגה ללא ניצחון, אבל למרות זאת הבעלים יואב כץ עדיין אופטימי. כץ התראיין הערב (ראשון) לתכנית הספורט של 103FM.

כץ התייחס למצב קבוצתו ואמר: "אנחנו ניצחנו, אבל השופטים ביטלו את הניצחון. אנחנו נפגענו באופן שיטתי הרבה יותר מכולם, הקבוצה היחידה בליגה שלא שרקו לטובתה פנדל (הפועל חיפה כן קיבלה פנדל, אבל לא כבשה) ולקחו מאיתנו ארבעה שערים בשבועות האחרונים. השופט בעצמו חושב שהוא טעה, הוא אמר למישהו. הפועל חיפה תנצח את חדרה ותנצח בגביע בבלומפילד".

יואב כץ בעלי הפועל חיפה. דני מרון
עדיין אופטימי. כץ/דני מרון

כץ המשיך ואמר: "בשש השנים האחרונות ניצחנו את מכבי חיפה כמו שהם ניצחו אותנו. היו לנו ניצחונות 0:3 מולם פעמיים. השנה במשחק אחד הובסנו על ידם 5:1 ובמשחק השני הם ניצחו בגלל מזל. יש סיכויים גבוהים לנצח", הכריז.

על העובדה שחצי גמר הגביע ייערך בבלומפילד, אמר כץ: "רוב השחקנים שלנו הם תל אביביים אז יותר קל להם להגיע לבלומפילד. יותר קל לשחק שם מאשר בחיפה, זו הדעה שלי".

בהמשך שיתף כץ כי: "לא החתמתי אף שחקן עדיין, לא נכנסנו למו"מ עם אף שחקן ולא עם אף מאמן. המאמן היחיד שאני מדבר איתו זה אלישע, שלצערי איבד את אחותו". עוד התייחס לשמועות הרצות בנוגע למרקו בלבול וסלובודן דראפיץ', והבהיר: "לא היה דיבור עם אף אחד וחבל שאנשים סתם מדברים. אני מדבר עם אלישע, אבל זה לא אומר שהוא נשאר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully