וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היסטוריה בפלייאוף: מ.כ. חולון הדיחה את הפועל ראשון לציון

קבוצתו של פלח גברה 23:24 במשחק המכריע מול המועדון המעוטר בישראל והעפילה לראשונה בתולדותיה לשלב ארבע האחרונות בליגה בכדוריד. אשדוד תתמודד מול מכבי ראשון לציון

סיכום השבוע של ספורט1, 7.4.2022/ספורט1

סדרות חצי גמר הפליאוף בליגת ווינר בכדוריד נקבעו היום (שישי) נרשם עוד רגע היסטורי בעונה הזו: א.ס רמת השרון (שגברה שלשום על הרצליה 0:2 בסדרת רבע הגמר) תפגוש את מ.כ חולון, שניצחה את הפועל ראשון לציון 23:24 במשחק השלישי והמכריע וכך העפילה לראשונה בתולדותיה לשלב ארבע האחרונות. עוד היום, מחזיקת גביע המדינה הפועל אשדוד גברה על הפועל קרית אונו 31:34 והשלימה 1:2 בסדרת רבע הגמר, בדרך לסדרה נגד מכבי ראשון לציון.

באשר להפועל ראשון לציון שהודחה, המועדון המעוטר ביותר בכדוריד הישראלי רושם עונת שפל עם הדחות ברבע גמר גביע המדינה (מול מכבי ראשל"צ) וכעת לחולון, לאחר שסיים את הליגה הסדירה רק במקום החמישי.

סדרות חצי הגמר יחלו ב-21 באפריל, לאחר משימת נבחרת ישראל מול הונגריה בפליאוף מוקדמות אליפות העולם. הסדרות ייערכו בפורמט של הטוב עד חמישה משחקים ב-21, 25 ו-29 באפריל, ואם יהיה צורך במשחק רביעי וחמישי המועדים הם ה-2 במאי וה-6 במאי. אם אחת הסדרות תגיע למשחק חמישי, סדרת הגמר על האליפות תחל ב-9 במאי. במקרה ושתי סדרות חצי הגמר יוכרעו קודם לכן, סדרת הגמר תוקדם בהתאם.

שחקני מ.כ. חולון. הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד, אתר רשמי
היסטוריה על חשבון הפועל ראשל"צ. שחקני חולון חוגגים/אתר רשמי, הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד

מ.כ חולון - הפועל ראשון לציון 23:24

עוד היסטוריה העונה בכדוריד הישראלי: חולון העפילה לראשונה בתולדותיה לחצי גמר פליאוף ליגת ווינר על חשבון שיאנית האליפויות בכדוריד הישראלי. ראשון לציון עוד הובילה בפתיחה, אבל מחצית ראשונה מצוינת של חולון - כולל שתי עצירות פנדלים של אורון ברגיל מול עוז חממי - הובילה את הקבוצה של ניסים פלח ליתרון 5 במחצית, שיכול היה להיות גבוה יותר עם אור לוי היה כובש זריקת פנדל עם השריקה להפסקה. האורחת סגרה בפתיחת המחצית השנייה את הפיגור עם יכולת טובה של ברזד דמירוביץ' בשער, אבל פחות משלוש דקות לסיום פראליצה כבש בפנדל, לידו פסו קבע 22:24 ואמנם עידן מימון לקח פסק זמן וקבוצתו הייתה הזדמנות להשוות, אך היא פספסה בניסיון הראשון והמהלך האחרון הסתיים עם זריקה של יובל גררה שפגש את המשקוף, ונתן את האות לחגיגה של מאות אוהדי חולון לקראת סדרה מסקרנת מאוד מול רמת השרון.

עוד בוואלה!

רוני אוסליבן: "נדאל ודג'וקוביץ' מכונות. הם ישברו אותך. פדרר כמוני, הוא אמן"

לכתבה המלאה
ריסטו וויצ'יץ', שחקן הפועל אשדוד בכדוריד. משה דהן, הפועל אשדוד, אתר רשמי
שערים חשובים ברגעי ההכרעה. וויצ'יץ'/אתר רשמי, משה דהן, הפועל אשדוד

הפועל אשדוד - הפועל קרית אונו 31:34

מחזיקת גביע המדינה האמינה שתחתום את הסדרה הזו ב-0:2, אבל זו לגמרי הייתה סדרה שהזכירה את המפגשים של אשדוד מול בני הרצליה בעונה שעברה ברבע הגמר. לאחר ניצחון במשחק הראשון 24:27, קרית אונו הפתיעה במשחק השני עם 29:33 והשוותה את הסדרה. היום, כ-15 דקות לסיום - קרית אונו כבר הוליכה ביתרון שני שערים - 25:27, אבל אשדוד ידעה להתעשת. שחר לוין השווה, עמרי קושמרו קבע מהפך - 27:28. טאריק קסומוביץ' עוד השווה ל-30:30, אבל דקות נהדרות בשער של עוז יצחק ושערים של ריסטו וויצ'יץ', סטפן איליץ', אסף בנגוזי ושחר לוין העלו אותה ל-30:34 - ועמית גל רק חתם את תוצאת הסיום בעונה שבה קרית אונו מגיעה בפעם השנייה בתולדותיה לפליאוף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully