וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

0:6 לצ'לסי בסאות'המפטון, טוטנהאם חגגה, יונייטד וארסנל הפסידו

צמדים לוורנר ומאונט בחגיגה. האדומים נכנעו 1:0 לאברטון, ברייטון הפתיעה עם 1:2 אצל התותחנים, טוטנהאם הביסה 0:4 את וילה

תקציר: סאות'המפטון - צ'לסי 6:0/ספורט1

המחזור ה-32 בליגה האנגלית נמשך הערב (שבת) עם חמישה משחקים, כאשר במשחק המוקדם אברטון מהתחתית הכניעה את מנצ'סטר יונייטד 0:1 והעמיקה את המשבר הגדולה שלה. לאחר מכן צ'לסי הלמה בסאות'המפטון עם 0:6, ארסנל הפסידה בביתה 2:1 לברייטון ולידס התקרבה להישארות עם 0:3 בחוץ על ווטפורד. את היום נעל 0:4 גדול של טוטנהאם מול אסטון וילה בחוץ.

שחקן מנצ'סטר יונייטד כריסטיאנו רונאלדו מול שחקן אברטון מייקל קין. Michael Regan, GettyImages
האדומים ממשיכים להתרסק. רונאלדו מול קין/GettyImages, Michael Regan

צפו בהפסד של מנצ'סטר יונייטד

תקציר: אברטון - מנצ'סטר יונייטד 0:1/ספורט1

אברטון - מנצ'סטר יונייטד 0:1

שתי הקבוצות הגיעו להתמודדות כשיש להן הרבה על מה לשחק, אך נדמה שתחושת הדחיפות בערה יותר דווקא בקבוצה מהמקום ה-17 בטבלה ולא בשביעית בפרמיירליג. הטופיז של פרנק למפארד, שנקלעו למאבק הישרדות אחרי הפסד באמצע השבוע בברנלי, השיגו שלוש נקודות יקרות בזכות שער של אנתוני גורדון בדקה ה-27. האנגלי קיבל את הכדור על סף הרחבה, בעט למסגרת ומזלו הכדור פגע ברגלו של הארי מגווייר בדרך לרשת. הקבוצה של רלף רנגניק, שקיבלה בחזרה את כריסטיאנו רונאלדו לראשונה מאז פגרת הנבחרות, לא הצליחה לחזור למשחק והיא עם ניצחון אחד בלבד בשבעת המשחקים האחרונים בכל המסגרות. בעקבות ההפסד, המקום הרביעי שמוביל לליגת האלופות מתרחק יותר ויותר וכעת הם נמצאים במקום שמוביל לקונפרנס ליג.

פרנק למפארד, מאמן אברטון חוגג. רויטרס
חוגג מול היריבה המיתולוגית. למפארד/רויטרס

מהלך המשחק

דקה 9: אחרי הכדור החופשי של ברונו פרננדש, הכדור ננגח לעבר מרכוס רשפורד. האנגלי שיגר בעיטה למסגרת, אך ג'ורדן פיקפורד הדף לקרן.

דקה 27: גול! רישארליסון הכניס את הכדור לרחבה, נמניה מאטיץ' ניסה להרחיק אך הכדור הגיע אל אנתוני גורדון, ששיגר מחוץ לרחבה בעיטה שפגעה בהארי מגווייר בדרך לרשת. 0:1 לאברטון.

הארי מגווייר, שחקן מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
מעורב בשער שגרם להפסד. מגווייר/רויטרס

דקה 36: בעיטה של רישארליסון פגעה בשחקני ההגנה והלכה לחלק העליון של המסגרת, אך דויד דה חאה התעופף והדף לקרן. מיד לאחר מכן רלף רנגניק נאלץ לבצע שינוי כפוי, כאשר פול פוגבה החליף את פרד הפצוע.

דקה 81: פוגבה בעט מחוץ לרחבה, פיקפורד לא התקשה לתפוס.

דקה 92: כריסטיאנו רונאלדו סוף סוף עם איום למסגרת. הפורטוגלי השתלט על הכדור ברחבה, בעט למסגרת אך פיקפורד הערני עצר.

שחקני צ'לסי קאי האברץ, מרקוס אלונסו. רויטרס
מחצית מושלמת. אלונסו והאברץ חוגגים/רויטרס

סאות'המפטון - צ'לסי 6:0

בשתי העונות הקודמות סאות'המפטון הפסידה 9:0, פעם אחת מול לסטר ופעם אחת מול מנצ'סטר יונייטד. הערב היא שוב הובסה, "רק" 6:0, אך היכולת הייתה מחפירה לא פחות. צ'לסי, שמצידה אחרי הגיעה אחרי שבוע קשה בו הפסידה לברנטפורד וריאל מדריד בבית, קיבלה הזדמנות נהדרת להתאושש על חשבון הקדושים האומללים. אחרי שטימו ורנר פגע בקורה ובמשקוף בדקות הפתיחה, מרקוס אלונסו (8) ומייסון מאונט (16) העלו את האורחת ליתרון כפול. אלופת אירופה לא עצרה שם, והפעם ורנר לא החמיץ וקבע 0:3 כבר אחרי 22 דקות. קאי האברץ קבע 0:4 בדקה ה-31 ובתחילת המחצית השנייה ורנר (49) ומאונט (54) נהנו מרפיון בהגנת המארחת והשלימו צמדים.
דקה 3: הזדמנות מסוכנת ראשונה לאלופת אירופה, כאשר בעיטה של טימו ורנר לפינה הרחוקה פגעה בקורה.

דקה 7: דקות ספורות אחרי שמצא את הקורה, הפעם טימו ורנר נגח מטווח קצר למשקוף.

דקה 8: גול! הפתיחה הנהדרת של האורחת סוף סוף נשאה פרי. מייסון מאונט קיבל את הכדור ברחבה עם הגב לשער, הצליח להעביר למרקוס אלונסו והספרדי בעט לפינה הרחוקה. 0:1 לצ'לסי.

מייסון מאונט, שחקן צ'לסי חוגג. רויטרס
מפרקים את הקדושים. מאונט חוגג/רויטרס

דקה 16: גול! רובן לופטוס צ'יק העביר לרחבה, קייל ווקר פיטרס הרחיק עד מאונט, שקיבל את הכדור מחוץ לרחבה ובעט שטוח לפינה. 0:2 לצ'לסי.

דקה 22: גול! הנגיחה לאחור של ג'יימס וורד פראוס הגיעה לוורנר, ששעט ממחצית המגרש לעבר השער, עקף את השוער וגלגל את ה-0:3 של צ'לסי.

טימו ורנר, שחקן צ'לסי חוגג. רויטרס
אחרי שלל החמצות, בסוף הוא חגג. ורנר/רויטרס

דקה 31: גול! ורנר חטף את הכדור אחרי איבוד רשלני של ההגנה, ליהטט ברחבה ובעט רק לקורה, אך קאי האברץ בעט לשער ריק את ה-0:4 של צ'לסי.

דקה 49: גול! אנגולו קאנטה נעצר אצל השוער פרייזר פורסטר, ורנר עט על הריבאונד, נותר מול שער ריק והשלים צמד. 0:5 לצ'לסי.

דקה 54: גול! אחרי עצירה רעה של פורסטר, ההגנה הרדומה של המארחת לא הצליחה להרחיק את הסכנה ומאונט דחק מקרוב בדרך לצמד משלו. 0:6 לצ'לסי.

לאנדרו טרוסאר, שחקן ברייטון חוגג. רויטרס
הפתיע את התותחנים. טרוסאר/רויטרס

צפו בתקציר: ארסנל - ברייטון 2:1

תקציר: ארסנל - ברייטון 2:1/ספורט1

ארסנל - ברייטון 2:1

התותחנים ממשיכים לבעוט בדלי ומסתבכים במאבק על המקום בליגת האלופות. הקבוצה של מיקל ארטטה שבה למגרשה הביתי אחרי שהובסה 3:0 בידי קריסטל פאלאס, אך גם זה לא עזר כדי למנוע הפסד מול האורחת מדרום הממלכה. גיבור המשחק של המנצחת היה אנוק אמוופו, שסידר ללאנדרו טרוסאר את השער הראשון בדקה ה-28 והכפיל בעצמו בדקה ה-67. מרטין אודגור צימק בדקה ה-89, אך זה היה מעט מדי ומאוחר מדי.

דקה 28: גול! מסירת רוחב אדירה של אנוק אמוופו מצאה את לאנדרו טרוסאר, הבלגי בעט באלגנטיות לפינה העליונה וקבע 0:1 לברייטון.

דקה 67: גול! אחרי הבישול, אמוופו עבר לתפקיד המבשל. הקשר קיבל את הכדור על סף הרחבה ובעט שטוח לרשת. 0:2 לברייטון.

דקה 89: גול! בעיטה של מרטין אודגור מחוץ לרחבה פגעה בדני וולבק בדרך לרשת. ארסנל מצמקת ל-2:1.

ראפיניה, שחקן לידס חוגג. רויטרס
נקודות חשובות במאבקי התחתית. ראפיניה/רויטרס

ווטפורד - לידס 3:0

ג'סי מארש ממשיך לאושש את הקבוצה שהתפרקה תחת מרסלו ביילסה ורושם 10 נקודות מ-12 האחרונות. ראפיניה (21), רודריגו (73) וג'ק האריסון (85) כבשו את שלושת השערים מול הצרעות ופתחו פער נאה של תשע נקודות מהקו האדום, אך שם נמצאת ברנלי עם שלושה משחקים חסרים. המארחת של רוי הודג'סון, עם הפסד שני ברציפות, מתקרבת לחזרה לליגת המשנה.

דקה 21: גול! ראפיניה קיבל את הכדור על סף הרחבה ושלח בעיטה בחצי גובה לרשת של הצרעות. 0:1 ללידס.

דקה 73: גול! רודריגו ניצל ריפיון בהגנת ווטפורד וגלגל לשער ריק את ה-0:2 של לידס.

דקה 85: גול! ג'ק האריסון בעט חזק לפינה הרחוקה וקבע 0:3 ללידס.

יונג מין סון שחקן טוטנהאם. רויטרס
מלך השערים של הליגה, שלא מפנדלים. סון חוגג/רויטרס

צפו בתקציר: אסטון וילה - טוטנהאם 4:0

תקציר: אסטון וילה - טוטנהאם 4:0/ספורט1

אסטון וילה - טוטנהאם 4:0

התרנגולים עם ניצחון רביעי ברציפות, בעוד הקבוצה של סטיבן ג'רארד עם הפסד רביעי ברציפות. טוטנהאם שיפרה את מאזן הנקודות שלה ל-57, שלוש מעל ארסנל, לה אמנם יש משחק חסר, אבל יחס שערים נחות והשתיים עוד צריכות לשחק אחת מול השנייה אצל טוטנהאם. יונג מין סון כבש שלושער (3, 66 ו-71) דיאן קולוסבסקי הוסיף אחד (50). הדרום קוריאני הגיע ל-17 שערים שלא מפנדלים העונה והוא מלך השערים במובן הזה בפרמיירליג כשאחריו מוחמד סלאח עם 15 כאלה ודיוגו ז'וטה עם 14.

כידוע, המשחק המרכזי של המחזור ייערך מחר, כאשר מנצ'סטר סיטי תארח את ליברפול למשחק העונה (18:30, ספורט1). עוד קודם לכן, נוריץ' תארח את ברנלי (16:00), ברנטפורד את ווסטהאם (16:00, ספורט2) ולסטר את קריסטל פאלאס (16:00, ספורט1).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully