וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כבר 12: ריאל מדריד ניצחה 0:2 את חטאפה

עודכן לאחרונה: 9.4.2022 / 23:52

קאסמירו (38) ולוקאס ואסקס (67) סידרו לבלאנקוס ניצחון ביתי ופער של 12 נקודות בפסגה, באופן זמני. אתלטיקו הפסידה למאיורקה

המחזור ה-31 בלה ליגה נמשך היום (שבת) עם ארבעה משחקים, כאשר במפגש המוקדם בטיס חזרה מפיגור ל-1:2 בקאדיס. אתלטיקו מדריד שראתה את הקבוצה מסביליה מתקרבת אליה ואל המקום הרביעי, בעטה בדלי עם הפסד 1:0 במאיורקה והקרב על הצ'מפיונס מתלהט. ריאל מדריד המוליכה ניצחה 0:2 את חטאפה ופתחה פער של 12 נקודות בפסגה, באופן זמני. ויאריאל סיימה ב-1:1 מול אתלטיק בילבאו.

קאסמירו שחקן ריאל מדריד. Angel Martinez, GettyImages
שער ראשון העונה בליגה. קאסמירו/GettyImages, Angel Martinez

ריאל מדריד - חטאפה 0:2

הקבוצה של קרלו אנצ'לוטי השאירה מאחוריה את התבוסה בקלאסיקו ורושמת כבר ניצחון שלישי ברציפות בכל המסגרות מאז כשהיא עם פער של 12 בפסגת הלה ליגה, באופן זמני. ריאל מדריד לא ממש התקשתה בדרבי הקטן והשיגה ניצחון ראשון אחרי שני משחקים בהם לא הצליחה לנצח את חטאפה (1:0 בסיבוב הראשון ו-0:0 בעונה שעברה). הבלאנקוס יגיעו אל הגומלין מול צ'לסי במצב רוח מצוין ואמורים להשלים את העבודה מול הבלוז אחרי ה-1:3 בסטמפורד ברידג' בשבוע שעבר.

דקה 38: שער! ויניסיוס הגביה משמאל, קארים בנזמה פספס את הנגיחה, אבל קאסמירו היה שם כדי לנגוח מקרוב פנימה את ה-0:1 של ריאל מדריד. שער כל ברזילאי

דקה 67: שער! לוקאס ואסקס מסר לרודריגו, שהחזיר לו והספרדי בעט מצד ימין עם רגל שמאל אל הפינה הרחוקה את ה-0:2 של ריאל

דקה 74: לא תאמינו, אבל לא אחר מאשר גארת' בייל נכנס בריאל מדריד. הוא התקבל בצורה מעורבת על ידי האוהדים כשחלק מעודדים אותו בעוד אחרים שורקים או קוראים קריאות בגנותו. זו הופעה ראשונה של הוולשי בסנטיאגו ברנבאו מאז פברואר 2020.

שחקן מאיורקה, ודאט מוריצ'י. רויטרס
פנדל מוצלח ויקר. ודאט מוריץ'/רויטרס

מאיורקה - אתלטיקו מדריד 0:1

הפתעה גדולה בפאלמה, כשפנדל מוצלח של ודאט מוריץ' בדקה ה-68 הכריע לטובת מאיורקה וקטע את רצף ההפסדים שלה, שעמד על לא פחות משבעה. האדומים השלימו דאבל נדיר על אתלטי בזכות 1:2 בסיבוב הראשון במדריד וגם עברו את קאדיס וטיפסו מעל הקו האדום. אתלטיקו רצתה להתרחק מבטיס שניצחה קצת לפני כן, אבל הסתבכה במאבק על המקום הרביעי.

בורחה איגלסיאס, שחקן בטיס חוגג. Fran Santiago, GettyImages
מהפך מאוחר. בורחה איגלסיאס/GettyImages, Fran Santiago

קאדיס - בטיס 2:1

הירוקים הגיעו למפגש על טהרת אנדלוסיה מול קבוצת התחתית עם שאיפה להישאר במאבק על הטופ 4 ועמדו במשימה לאחר דרמה גדולה. איבן אלחו הפתיע והעלה את המארחת מהתחתית ליתרון בדקה ה-58, אך האורחת התעוררה וכריסטיאן טייו איזן בדקה ה-78. לאחר מכן בורחה איגלסיאס הצליח לסחוט פנדל ובדקה ה-84 הוא דייק מהנקודה הלבנה בדרך לשלוש נקודות יקרות שהקטינו את הפער מהטופ 4 לנקודה בלבד.

אלפונסו פדראסה שחקן ויאריאל לפני איקר מוניאין שחקן אתלטיק בילבאו. Quality Sport Images, GettyImages
מנע הפסד של מחליפי ויאריאל. אלפונסו פדראסה לפני איקר מוניאין/GettyImages, Quality Sport Images

ויאריאל - אתלטיק בילבאו 1:1

שלושה ימים לפני הגומלין מול באיירן מינכן בגרמניה, אונאי אמרי לא לקח סיכונים והחליף את כל ה-11 שהיו שותפים ל-0:1 המרשים במשחק הראשון ברבע גמר ליגת האלופות. אתלטיק בילבאו ניצלה את זה במחצית הראשונה ואיקר מוניאין בישל לראול גרסיה בדקה ה-43, אבל המגן השמאלי אלפונסו פדראסה איזן בדקה ה-60. שתי הקבוצות נותרו צמודות בטבלה, כשוויאריאל שביעית ויריבתה בפיגור נקודה מאחוריה.

בראשון ברצלונה תתארח אצל לבנטה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully