וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בראנדט כבש צמד ועשה היסטוריה, דורטמונד ניצחה 0:2 בשטוטגרט

עודכן לאחרונה: 9.4.2022 / 0:01

ריינה נפצע כבר בדקה השישית, מחליפו הבקיע כבר בדקה ה-12 והפך לכובש המהיר בתולדות הבונדסליגה שעולה מהספסל. במחצית השניה הוא שוב חגג

תקציר: שטוטגרט - דורטמונד 2:0/ספורט1

המחזור ה-29 בבונדסליגה יצא לדרך הערב (שישי) עם המשחק בין שטוטגרט לבורוסיה דורטמונד, שניצחה 0:2 במשחק בו יוליאן בראנדט הצעיר כבש צמד ועשה היסטוריה, אבל במהלכו היא גם נאלצה לבצע שני חילופים מאוד מוקדמים בעקבות פציעות של ג'ובאני ריינה שמירר בבכי לפני שירד מהדשא ושל מחמוד דאהוד.

המחזור יימשך מחר, כשבמוקד באיירן מינכן תארח את אוגסבורג (16:30, ספורט3) אחרי האכזבה הגדולה מול ויאריאל ושלושה ימים לפני שתארח אותה בגומלין.

יוליאן בראנדט, קשר בורוסיה דורטמונד. Matthias Hangst, GettyImages
שער שעשה היסטוריה. בראנדט/GettyImages, Matthias Hangst

שטוטגרט - בורוסיה דורטמונד 2:0

הניצחון אמנם צימק זמנית את הפער מבאיירן מינכן שבפסגה לשש נקודות ופתח פער זמני של תשע נקודות מלברקוזן השלישית, אבל נראה שדורטמונד בדרכה לעונה סתמית נוספת שתסתיים רק עם סגנות הליגה. אחרי ה-4:1 שחטפו מלייפציג בבית בשבת, מרקו רוזה ושחקניו התאוששו עם ניצחון בשטוטגרט שמצדה הפסידה אחרי ארבעה מחזורים רצופים בהם הצליחה לטפס מעל הקו האדום, ותקווה כעת שלא לרדת מתחת אליו עד סיום המחזור.

הכובש היחיד במשחק היום היה יוליאן בראנדט שמצא את הרשת תחילה בדקה ה-12 מבישול של ארלינג הולאנד, שער שתחילה נפסל בטענה לנבדל של הנורבגי ואושר לאחר מכן על ידי שופטי המסך שלמעשה היו שותפים לרגע היסטורי, כי בראדנט הפך ברגע אישור השער לכובש המהיר בתולדות הבונדסליגה שעולה מהספסל - הוא נכנס שש דקות קודם לכן במקום ג'ובאני ריינה הצעיר שנפגע, מירר בבכי ונאלץ לפנות את מקומו כבר בדקה השישית. זו לא הייתה הפציעה היחידה שספגה דורטמונד במשחק, כי גם בדקה ה-36 נאלץ רוזה לבצע חילוף כאשר גם מחמוד דאהוד נפגע ובמקומו עלה אקסל ויטסל. בראנדט גם היה מי שקבע את תוצאת המשחק בדקה ה-71, אז קיבל כדור ממרקו רויס, הניף את רגל ימין ומצא את הרשת בבעיטה מכ-18 מטר.

עוד בוואלה!

לא רק לבנדובסקי: גם מולר ונוייר עשויים לעזוב את באיירן מינכן

לכתבה המלאה
שחקן באיירן מינכן רוברט לבנדובסקי. רויטרס
יצליחו להתאושש אחרי תצוגת הנפל מול ויאריאל? לבנדובסקי/רויטרס

באיירן מינכן - אוגסבורג (שבת, 16:30, ספורט3)

האלופה בתשע השנים האחרונות הציגה יכולת אומללה במיוחד והפסידה 1:0 לוויאריאל במשחק הראשון של רבע גמר ליגת האלופות ביום רביעי. שלושה ימים לפני הגומלין היא תארח את אוגסבורג במטרה לנצח, לאושש את הביטחון וגם תקווה שכל השחקנים יישארו בריאים. האורחת מגיעה במומנטום חיובי מאוד אחרי שני ניצחונות ברציפות ושלושה בארבעת המחזורים האחרונים כשהיא רחוקה כבר שש נקודות מהמקום שמוביל למבחנים וגם מזה שמוביל אל הליגה השנייה.

יושב ראש באיירן אוליבר קאן אמר: "היה ערב מאכזב מאוד מול ויאריאל. הקבוצה פספסה את כל מה שבדרך כלל הופך אותה לקבוצה חזקה כל כך. עדיין הכול תלוי בנו, אבל אנחנו צריכים להראות הופעה שונה בגומלין".

משחקים נוספים:

הרטה ברלין - אוניון ברלין (שבת, 19:30, ספורט3)
פ.צ. קלן - מיינץ (שבת, 16:30)
גרויטר פירת - בורוסיה מנשנגלדבאך (שבת, 16:30)
וולפסבורג - ארמיניה בילפלד (שבת, 16:30)

בראשון באייר לברקוזן תתארח אצל בוכום, איינטרכט פרנקפורט תארח את פרייבורג ור.ב. לייפציג תפגוש את הופנהיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully