וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תומאס מולר מודה שבאיירן ניצלה מתבוסה: "יכול היה להיות הרבה יותר גרוע"

עודכן לאחרונה: 7.4.2022 / 0:44

ויאריאל ניצחה "רק" 0:1 את מועדון הפאר הגרמני, נאגלסמן מודה שקבוצתו איבדה שליטה: "היה משחק פרוע". הספרדים יודעים: יהיה מעניין בגומלין

תקציר: פרייבורג - באיירן מינכן 4:1/ספורט1

זה אמור היה להיות אחד הבאנקרים של שלב רבע גמר ליגת האלופות, עם מפגש בין אלופת אירופה שש פעמים בעבר באיירן מינכן מול ויאריאל הקטנה שבמקום השביעי בליגה הספרדית, אבל הקבוצה הספרדית הראתה אמש (רביעי) שלא במקרה היא הדיחה את יובנטוס בשמינית הגמר, וגברה 0:1 על קבוצת הפאר הבווארית והנחילה לה את הפסדה הראשון העונה במפעל.

שחקן באיירן מינכן אלפונסו דייויס. רויטרס
שחקן באיירן מינכן אלפונסו דייויס/רויטרס
שחקני ויאריאל חוגגים לאחר הניצחון על באיירן מינכן. David Ramos, GettyImages
שחקני ויאריאל חוגגים לאחר הניצחון על באיירן מינכן/GettyImages, David Ramos

אבל האמת היא שאם מי שראה את המשחק מופתע ממשהו, זה שהתוצאה היא רק 0:1. ויאריאל, אלופת הליגה האירופית, תסכלה מאוד את באיירן, והקבוצה של אונאי אמרי יכלה לכבוש עוד מספר רב של שערים. אבל לצערה, גם שער אחד נפסל לה בגלל נבדל של סנטימטרים, וגם היא רשמה שורה ארוכה של החמצות בהתקפות מתפרצות מסוכנות. כעת ויאריאל תגיע עם יתרון מינימלי לאלינץ ארינה ביום שלישי הבא, אבל עם הרבה אמונה, ובצדק.

תומאס מולר מודה: "כרגע ניקח את ה-1:0 הזה, כי זה יכול היה להיות גרוע יותר. עכשיו אנחנו חייבים להתאפס לקראת הגומלין, ולהילחם בחזרה. רצינו לנצח היום, אבל משום מה לא יכולנו. אני לא יודע אם הייתה חסרה לנו חיות כלשהי".

עוד בוואלה!

ענק: בנזמה שוב כבש שלושער, ריאל מדריד ניצחה 1:3 את צ'לסי

לכתבה המלאה
שחקן ויאריאל ג'רארד מורנו. רויטרס
ניצחון מדהים, ותחושת החמצה. ויאריאל/רויטרס

לטענת יוליאן נאגלסמן, המאמן המפסיד, "בסופו של דבר הגיע לנו להפסיד. לא היינו מספיק טובים. במחצית הראשונה לא התגוננו טב, והיו לנו מעט הזדמנויות לכבוש. במחצית השנייה המשחק כבר היה פרוע לחלוטין. ויתרנו על השליטה שלנו, כי מאוד רצינו להבקיע, אבל יכולנו לספוג שני שערים נוספים. זה לא היה משחק טוב עבורנו".

שחקן באיירן מינכן לאון גורצקה. רויטרס
חטף מהלומה ודימם. גורצקה/רויטרס
שחקן באיירן מינכן תומאס מולר. Alex Caparros, GettyImages
הפסד שמגיע אחרי פארסת 12 השחקנים בליגה. באיירן/GettyImages, Alex Caparros

ג'ובאני לו סלסו היה גאה בניצחון ואמר בסיום: "ויאריאל היא קבוצה רעבה. גם מול אחת הקבוצות הכי טובות בעולם, למרות שהגענו צנועים, סיפקנו תצוגת כדורגל אדירה, ולמען האמת, התוצאה הייתה צריכה להיות גבוהה בהרבה לטובתנו. עכשיו הכל פתוח, וברור שלא יהיה קל, אבל אם נשמור על ריכוז במשחק השני תהיה לנו אפשרות לעבור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully