וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לחרוט את שמו על כדור הזהב": בנזמה בעיצומה של עונה היסטורית

עודכן לאחרונה: 7.4.2022 / 8:23

כוכב ריאל מדריד כבש שלושער שני רצוף באלופות והוא עם 6 שערים ב-75 דקות במפעל. ריו פרדיננד הצהיר, החלוץ הצטנע: "הייתה לי גם החמצה גדולה". קורטואה: "הוא מספר 9 הכי טוב בעולם כיום. וגם: כל המספרים

תקציר: מידלסברו - צ'לסי 2:0/ספורט1

מה עוד לא נאמר על קארים בנזמה? החלוץ הצרפתי של ריאל מדריד, שבמשך שנים חסה בצילו של כריסטיאנו רונאלדו הגדול, המשיך הערב (רביעי) את העונה המופלאה שלו כשכבש שלושער שני ברציפות (!) ב-1:3 של קבוצתו על צ'לסי והעניק לבלאנקוס מקדמה ענקית לקראת הגומלין של רבע גמר ליגת האלופות במדריד. הצרפתי, שבמו רגליו הדיח את פריז סן ז'רמן הגדולה בסיבוב הקודם, שוב הציג את הרפרטואר שלו עם צמד נגיחות ועוד שער עם פתיחת המחצית השנייה ששבר את אלופת אירופה, אותה קבוצה שזכתה במפעל בשנה שעברה הרבה בזכות ה-0:2 על אותה ריאל מדריד בחצי הגמר. החלוץ הגיע ל-37 שערים ב-36 משחקים, ואולי אנחנו רק בחודש אפריל, אבל הוא ממשיך למצב את עצמו כמועמד בכיר מאוד לתואר שחקן השנה.

קארים בנזמה ריאל מדריד. רויטרס
איזו עונה מופלאה. קארים בנזמה/רויטרס

התגובות

ריו פרדיננד, שחקן העבר והפרשן האנגלי, אמר את מה שהרבה אנשים חושבים לאחר המשחק כשהצהיר: "צריך לחרוט את השם שלו על כדור הזהב מעכשיו".

ומה היה לכוכב המשחק להגיד? "אני מאוד שמח על הגול השלישי כי החמצתי הזדמנות גדולה לפני כן", הצטנע בנזמה, "יש לנו הרבה ביטחון באנצ'לוטי, הוא אחד המאמנים הכי טובים שיש. זה היה ערב קסום. האם ההתמודדות סגור? ממש לא, יש לנו עוד משחק חשוב בברנבאו".

קרלו אנצ'לוטי פרגן כמובן לכוכב שלו ואמר: "שלטנו במשחק הזה והיינו מסוכנים במתפרצות. זה היה משחק טוב, אבל זו רק המחצית של ההתמודדות. היינו מאורגנים, בנזמה היה פנטסטי, אבל אסור לשכוח שיש לנו גומלין מול קבוצה שהיא אלופת אירופה".

"מה שהכי מספק אותי בניצחון הזה הוא האומץ שהיה לנו. הנענו את הכדור מצוין והצלחנו לנצל את היתרון עם שחקנים כמו ויניסיוס ובנזמה, שהיה להם ערב אידיאלי. זה רק החלק הראשון של ההתמודדות וצריך לתת הרבה כבוד לצ'לסי ולא להיות בטוחים בעצמנו".

גם טיבו קורטואה הפליג בשבחים לבנזמה כשאמר: "הוא מספר 9 הכי טוב בעולם. חבל שלא הצלחתי לעצור את הגול שלהם. היה ניצחון טוב מאוד בהתחשב בנסיבות אבל זה לא נגמר, צריך לנצח גם בבית".

עוד בוואלה!

ענק: בנזמה שוב כבש שלושער, ריאל מדריד ניצחה 1:3 את צ'לסי

לכתבה המלאה

המספרים

* בנזמה הפך לרביעי שכובש שלושער שני משחקים ברציפות, אחרי רונאלדו (2017), מסי (2016) ולואיס אדריאנו (2014).

* כשמחשבים את השלושער במחצית השנייה מול פ.ס.ז' והשלושער ב-46 הדקות הראשונות מול צ'לסי, בסך הכל בנזמה כבש 6 שערים תוך 75 דקות בליגת האלופות.

* הוא הפך לשחקן הרביעי בלבד בתולדות ליגת האלופות שכובש 80 שערים ומעלה (81).

* בנזמה הוא הצרפתי הראשון שמגיע לדאבל פיגרס וכובש 10 שערים ומעלה בעונה בליגת האלופות, כשלפניו השיאנים היו טרזגה (01/02)ף בו יידר (17/18) ואמבפה (20/21) עם 8 כל אחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully