וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארקיע תהיה המובילה הרשמית למשחקים האולימפיים פריז 2024

חברת התעופה חתמה על הסכם חסות רב שנתי עם הוועד האולימפי, במסגרתו תוביל את המשלחת הישראלית ב-2024. סמל הוועד יוטבע על מטוסי החברה

לינוי אשרם מודיעה על פרישה מהתעמלות אומנותית/צילום: ניב אהרונסון, עריכת וידאו: ליר שפיגל

חברת התעופה ארקיע והוועד האולימפי בישראל חתמו על הסכם חסות רב שנתי, במסגרתו ארקיע תהיה המובילה הרשמית של המשלחת הישראלית למשחקים האולימפיים פריז 2024 ארקיע תטיס המשלחות האולימפיות של ישראל למשחקים האולימפיים האירופאיים שיהיו בפולין ב-2023 ושנה לאחר מכן תטיס את המשלחת להמשחקים האולימפיים בפריז 2024. במסגרת הסכם החסות, סמל הוועד האולימפי בישראל יוטבע על מטוסי ארקיע ויופץ בכל ערוצי השווק וההפצה של החברה.

גילי לוסטיג, יעל ארד, גדי טפר, עוז ברלוביץ'. עודד קרני, איגוד הכדוריד, אתר רשמי
חסות חדשה. נציגי ארקיע והוועד האולימפי בישראל/אתר רשמי, עודד קרני, איגוד הכדוריד

עוז ברלוביץ', מנכ"ל ארקיע אינטרנשיונל אמר מיד לאחר חתימת ההסכם: "אנו נרגשים ושמחים שהוועד האולימפי בישראל בחר בנו להוביל את משלחת ישראל למשחקים האולימפיים שיתקיימו בפריז. בחזונה רואה עצמה ארקיע כבית של הספורט הישראלי ושיתוף הפעולה עם הוועד האולימפי בישראל מהווה נדבך מרכזי וחשוב ביותר בחזון זה. ארקיע מבקשת לכבד את זכר י"א חללי מינכן ומקווה להטיס את המשלחת הישראלית, הכוללת את משפחות הי'א, לטקס המרכזי שיתקיים ב-5 ספטמבר הקרוב במינכן".

מנהל מחלקת הפרויקטים וממונה תחום הספורט בארקיע צחי וייס שהיה מיוזמי ההסכם אמר: "ארקיע גאה ושמחה להיות חלק מהמשפחה העסקית המדהימה של החברות הישראליות התומכות בוועד האולימפי בישראל ובמשלחת לפריז 2024 . אנו מאחלים לספורטאים והספורטאיות של ישראל הצלחה רבה בתחרויות הקרבות לקראת המשחקים האולימפיים ובהישגים מרשימים במשחקים האולימפיים עצמם" .

יעל ארד, יו"ר הוועד האולימפי בישראל אמרה במעמד חתימת ההסכם: "אנחנו נרגשים להצטרפותה של חברת ארקיע לנבחרת החברות המסחריות המובילות בישראל בתחומן, שבחרו לתת אמון במשלחת האולימפית של ישראל במחזור פריז 2024 ואשר רואות בערכים שמייצגת המשלחת האולימפית של ישראל - מצוינות חסרת גבולות, נחישות וגיוון בחברה הישראלית - ערכים משמעותיים לכל גוף בכל תחום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully