וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוחמד סלאח שוב לא הבקיע: "ברור שכול הסיפורים משפיעים עליו"

עודכן לאחרונה: 6.4.2022 / 9:28

כוכב ליברפול לא כבש שמונה משחקים ברציפות ממשחק פתוח והתקשה מול בנפיקה, קלופ יצא להגנתו: "זו תקופה לא פשוטה"

תקציר: ליברפול - ווטפורד 0:2/ספורט1

מוחמד סלאח אמנם נמצא בעיצומה של עונה אדירה מבחינתו, לראיה 28 שערים ו-10 בישולים ב-38 משחקים עם לליברפול בכל המסגרות, אבל השבועות האחרונים כלל לא פשוטים עבורו. זה החל עם ההפסד לסנגל בגמר אליפות אפריקה, נמשך עם הפנדל שהחמיץ בקרב מול סנגל על המקום במונדיאל ובסך הכל הוא כבש שער שדה אחד בלבד מאז היציאה לאפריקה בחודש ינואר.

עשרה ניצחונות רצופים יש לליברפול בפרמיירליג מאז יציאת מוחמד סלאח לאליפות אפריקה, הוא החמיץ רק את שני הראשונים, אבל מאז שחזר הבקיע ארבעה שערים - מתוכם שלושה מ-11 מטר. בליגת האלופות הוא כבש בניצחון על אינטר בסן סירו באמצע חודש פברואר, אבל בגומלין התקשה וגם אמש (שלישי) בליסבון בניצחון 1:3 על בנפיקה רשם יכולת פושרת למדי, החמיץ הזדמנות גדולה באחד על אחד וירד לספסל אחרי 60 דקות - אמנם במחשבה על המשחק נגד מנצ'סטר סיטי ביום ראשון, אבל ייתכן שיכולת טובה יותר הייתה משאירה אותו על המגרש לעוד מספר דקות.

שחקן ליברפול מוחמד סלאח. Julian Finney, GettyImages
שמונה משחקים רצופים ללא שער ממשחק פתוח. סלאח/GettyImages, Julian Finney

מעבר להחמצות, סלאח גם איבד שמונה כדורים נגד בנפיקה, יותר מכל שחקן אחר בליברפול אמש, והשחקן היחיד שמסר פחות כדורים מדויקים ממנו היה חברו להתקפה סאדיו מאנה, שגם כן לא הבריק, אבל כן מצא את הרשת. בסך הכל סלאח סופר שמונה משחקים רצופים ללא שער ממשחק פתוח (שלא ממצב נייח), מאז שכבש ב-1:3 על נוריץ' שבמקום האחרון בליגה.

בנוסף להדחות עם מצרים, סלאח גם מוטרד מהעובדה שהמו"מ להארכת חוזהו בליברפול נקלע למבוי סתום, על פי הפרסומים באנגליה - המצרי דורש כ-500 אלף ליש"ט לעונה, המייטי רדס מוכנים לשלם לו על פי הפרסומים רק כ-300 אלף ליש"ט ואמנם החוזה יסתיים רק בקיץ 2023, אבל מדובר בסוגיה שעלתה לכותרות לא אחת בשבועות האחרונים ולאחרונה גם קלופ הודה שהוא מקווה שהיא תיפתר בקרוב.

כשנשאל המנג'ר על החלפתו של סלאח אמש, השיב: "לא עשיתי שום דבר שונה מהרגיל. היה משחק פתוח שהובלנו בו והוא פשוט הושיט יד למחליף שלו ויצא. כל שחקן שנמצא בסיטואציה של מו רוצה להבקיע ומובן מאליו שכל הסיפורים והכותרות בעניינו משפיעים עליו - הוא רוצה להבקיע במיוחד ברגעים כאלה - אבל הכל בסדר".

עוד אמר קלופ: "זו באמת תקופה לא פשוטה לכולם, במיוחד לשחקנים שחזרו מאפריקה והיה עליהם לחץ ענק, הייתה להם על הכתפיים אחריות להוביל מדינה שלמה. גם סלאח וגם מאנה צריכים מעט זמן להתאושש וזה הכל. היום ניצחנו במשחק חשוב עבור מו ועבור סאדיו ושניהם עשו את המוטל עליהם, גם אם אחד הבקיע והשני לא הצליח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully