וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארגון השחקנים לבני יהודה: "הדרישה לבצע פוליגרף אינה חוקית"

נציגי הארגון שוחחו עם השחקנים וייעצו להם שלא להסכים לדרישת המועדון: "זו תגובה נקמנית". בן רייכרט היחיד שנבדק עד כה

השערים היפים של השבוע, 5.4.2022/ספורט1

בניגוד לבן רייכרט שעבר בדיקת פוליגרף מטעמו ונמצא דובר אמת, יתר שחקני בני יהודה עומדים בסירובם להיענות לדרישת הבעלים ברק אברמוב להיבדק במכונת אמת. השחקנים נפגשו היום (שלישי) עם ראש חטיבת הספורט בהסתדרות ניר אלון ומנכ"ל ארגון השחקנים משה מישאלוב, שהסבירו להם כי הדרישה לפוליגרף אינה חוקית וייעצו להם שלא להסכים לזה.

אנשי ארגון השחקנים טרם נפגשו עם אברמוב או מי מטעמו, אם כי גם זה מתוכנן לקרות בימים הקרובים. בינתיים ביקשו מהמועדון כי כל ההתנהלות מול השחקנים תהיה באמצעות נציגי הארגון.

שחקני בני יהודה בן רייכרט. אודי ציטיאט
עבר בדיקה מטעמו. בן רייכרט/אודי ציטיאט

במכתב ששלח הארגון למועדון נכתב: "אנו מתנגדים לדרישה הלא חוקית והאסורה משחקני הקבוצה לבצע בדיקות פוליגרף, שאיננה נכללת גם לא בתקנון המשמעת של ארגון השחקנים המצורף לחוזה הבקרה. עצם הפנייה והפרסום שלה באמצעי התקשורת, מטילה דופי בכל ציבור שחקני הקבוצה. הפנייה והפרסום נראים כתגובה נקמנית על חוסר הצלחה ספורטיבית וכניסיון לחסוף כסף על גבם של השחקנים. יותר מכך, הפנייה לגופי ניהול הכדורגל במדינה בטענות נגד השחקנים ודרישה לחקירתם, הינה עליית מדרגה חמורה והפרה נוספת של החובות של הקבוצה לשחקנים, ופגיעה ביחסי האמון".

עוד בוואלה!

שחקני בני יהודה מסרבים לפוליגרף מטעם המועדון, שני זרים שוחררו

לכתבה המלאה

האזינו: רענן ברנובסקי על הבלגן בבני יהודה

כזכור, בעקבות ההפסד 3:1 להפועל אדומים אשדוד הועבר בקבוצת הווטסאפ של בני יהודה מסמך רשמי בו נדרשים השחקנים להתייצב לבדיקת פוליגרף, בטענה כי היכולת "לא הגיונית" בעיני אנשי המועדון ויש חשד לדברים לא כשרים.

  • עוד באותו נושא:
  • בני יהודה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully