וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני בני יהודה מסרבים לפוליגרף מטעם המועדון, שני זרים שוחררו

צרות בכתום: לוסיו, פודסטאבסקי ופדידה קיבלו הודעה חד צדדית בשל "עבירת משמעת", השחקנים טוענים: "כל יום מגיעים לשיא חדש". רייכרט מוכן לפוליגרף מטעם עצמו בלבד, אביטן יתפטר?

תיקתקנו - קליפ סיכום היום 4.4/ספורט1

הצרות בבני יהודה ממשיכות, ונראה שההנהלה והשחקנים הגיעו לנקודת רתיחה אחד מול השנייה, כשקשה לראות איך הצדדים ימשיכו מכאן. תחילת המתיחות הייתה לפני פתיחת הפלייאוף העליון, אז לטענת שחקני הקבוצה העבירו בהנהלה מסר שהשחקנים המחזיקים בחוזים המורכבים מבונוסים על נקודות יישבו ביציע עד סוף העונה אם לא יוותרו על הבונוס של הנקודות במשחקי הפלייאוף. לטענת השחקנים, כל השחקנים שחוזיהם מורכבים מבונוסים הסכימו לחתום ונכנסו לפלייאוף מבלי להרוויח בונוסים על נקודות.

שחקן בני יהודה לוסיו. אודי ציטיאט
בהלם מוחלט. לוסיו/אודי ציטיאט

לאחר מכן, לטענת השחקנים, ניסו בהנהלה להיפטר משני הזרים, לוסיו תומאס פודסטאבסקי, אך כאשר לא הצליחו לעשות זאת הם הודיעו היום (שני) בצורה חד צדדית על שחרורם כתוצאה מעבירת משמעת. "אף אחד מהם לא עשה משהו כך שזה הזוי", אמר שחקן בבני יהודה, "מסכן תומאס, הוא אפילו לא מבין מה קורה סביבו. לוסיו כבר ישראלי ומבין מה קורה אבל הוא בהלם מוחלט". שחקן נוסף שקיבל הודעה על שחרורו באופן חד צדדי בשל עבירת משמעת הוא רועי פדידה. הקשר שמושאל מבית"ר ירושלים איחר ואמר לוועדת משמעת שם לטענת אנשי בני יהודה התנהג לא כראוי וכעת קיבל את ההודעה על שחרורו.

השיא הגיע כעת כאשר בבני יהודה העבירו בקבוצת הווטסאפ מסמך רשמי בו הם דורשים מהשחקנים להתייצב לבדיקת פוליגרף, שכן היכולת שהם מציגים לא הגיונית בעיני אנשי המועדון ויש חשד לדברים לא כשרים. השחקנים הודיעו שהם מסברים לבקשה: "מילא היו אומרים שנלך לפוליגרף מטעם ההתאחדות, אבל למה שנלך לפוליגרף מטעם בני יהודה, כשברור שהם החליטו להכריז מלחמה על השחקנים?". אחד השחקנים בקבוצה תהה והוסיף: "כל יום זה נראה שהגענו לשיא ואז מגלים שיא חדש". גורם בסביבת המועדון הוסיף: "זה נראה שאברמוב החליט להתנקם בחלק מהשחקנים. עצוב מאוד לראות את כל מה שקורה כאן בשבועות האחרונים, המועדון הזה מתפרק לרסיסים".

עוד בוואלה!

סקציה נס ציונה עלתה למקום השני, בני יהודה שוב התפרקה

לכתבה המלאה
שחקן בני יהודה בן רייכרט. מאור אלקסלסי
מוכן לפוליגרף אך ורק מטעמו. רייכרט/מאור אלקסלסי

מי שכן מוכן ללכת לפוליגרף אך הודיע שיהיה מוכן לבדיקה אך ורק מטעמו הוא בן רייכרט, שעומד במוקד הסערה בשל עבירה שביצע במשחק האחרון. רייכרט הודיע שמוכן לנקות את השאמה אך בפוליגרף לא מטעם המועדון. בקרב השחקנים פנו לארגון השחקנים ומתכוונים לפעול משפטית נגד המועדון בשל ההתנהלות בימים האחרונים. לוואלה! ספורט נודע שבאימון היום שוחח המאמן ניסו אביטן עם השחקנים ואמר להם שהוא לא מסכים עם כל מה שקורה סביב המועדון. אביטן הודיע לשחקנים שייפגש עם הבעלים ברק אברמוב עם חזרתו מחו"ל, גורמים המיודדים עם המאמן טענו שישנם סיכויים לא מבוטלים שאביטן יודיע על סיום דרכו לאחר הפגישה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully