וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהפתעת העונה לאחד שמטילים בו דופי: מה עובר על אלכסנדר פשיץ'?

החלוץ הסרבי עזב את מכבי תל אביב לטובת קראגומרוק וכבש 11 שערים ב-18 משחקיו הראשונים, אלא שאז הגיעו הצעות אטרקטיביות, הוא דרש להשתחרר ומאז לא כבש

תקציר: מכבי חיפה - הפועל באר שבע 0:2/ספורט1

אלכסנדר פשיץ' הפך ללהיט בכדורגל הטורקי ולשחקן המפתיע ביותר של העונה בזכות 11 שערים שכבש ב-18 משחקיו הראשונים במדי פתיח קראגומרוק הטורקית, אלא שבדומה לעונה שידעה עליות וירידות במכבי תל אביב בשנה שעברה, גם באיסטנבול הגיע הרגע בו פשיץ' ביצע שינוי של 180 מעלות בגישתו.

פשיץ' הפך לשחקן מחוזר ובין השאר הייתה זו האל סיטי האנגלית שהגישה הצעה רשמית לרכישתו בינואר, אולם הסרבי הבהיר כי הוא לא מעוניין לעבור לממלכה ומעדיף להישאר עם משפחתו באיסטנבול. מי ששמעו את המסר והגישו הצעה משלהם היו ראשי פנרבחצ'ה, מועדון הפאר שלהצעתו פשיץ' כבר לא יכול היה לסרב ודרש לקבל שחרור. בקראגומרוק סירבו לוותר עליו לטובת קבוצה אחרת בליגה, אבל לא ציפו לנקודת מפנה שתפגע בו ובקבוצה בצורה כה משמעותית.

אלכסנדר פשיץ', שחקן מכבי תל אביב. אריאל שלום
פנרבחצ'ה הגישה הצעה ונרשמה נקודת מפנה. פשיץ'/אריאל שלום

מאז פתיחת חלון ההעברות בינואר, ניצחה קראגומרוק חמישה משחקי ליגה בלבד מתוך 12 ופשיץ', שהיה כוכב הקבוצה, כבש מאז שער אחד בלבד ב-15 בינואר נגד ריזספור, ובטענה לכאבי שרירים החמיץ שישה משחקים רצופים. במשחק האחרון נגד גלאטסראיי הוא פתח בהרכב, אולם לא הצליח להבקיע בפנדל וקבוצתו הפסידה 2:0. למעשה הוא לא הבקיע כלל מאז שפנה לראשי המועדון בבקשה לשחררו לפנרבחצ'ה.

לפי הפרסומים בטורקיה, פנרבחצ'ה בשלב זה כבר ויתרה על פשיץ' בשל דרישת המועדון שלו לקבל כ-3.5 מיליון יורו תמורת שחרורו. יתרה מכך, השבוע פרסמו בקראגומרוק הודעת הבהרה רשמית לפיה "השמועות על מעבר אפשרי של החלוץ אלכסנדר פשיץ' אינן משקפות את האמת. אין לנו מחשבה למכור אותו לשום קבוצה". ופשיץ'? הוא מבחינתו עדיין מקווה לשחק בעונה הבאה בפנרבחצ'ה, כך לפי התקשורת הטורקית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully