וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות רבע שלישי ענק: באיירן הפסידה לפנרבחצ'ה ביורוליג

הבווארים שבו מפיגור דו ספרתי בזכות רבע של 9:31, אך נעלמו ברבע הרביעי בדרך להפסד 81:76, וככל הנראה למפגש עם ברצלונה ברבע הגמר. ניצחונות לגינת ולבלאט

תקציר כדורסל טורקי: אנאדולו אפס - פטקים ספור 83:97/ספורט1

לאחר שזהות הקבוצות שתסיימנה בשמונה המקומות הראשונים ביורוליג כבר נקבעה, כעת נאבקות הקבוצות על מיקום לפני פתיחת הפלייאוף. באיירן מינכן הפסידה הערב (שני) 81:76 לפנרבחצ'ה ולאור שני המשחקים הקשים שנותרו לה לעומת מונאקו השביעית, עושה רושם שהבווארים בדרך למפגש עם המוליכה ברצלונה ברבע הגמר.

המארחת שאיבדה כבר כל סיכוי לסיים בשמינייה הראשונה פתחה נהדר וברחה ליתרון דו ספרתי בסיום הרבע הראשון. היתרון הלך וגדל לזכות פנר במחצית השנייה, אך רבע שלישי מטורף של האורחת שהסתיים ב-9:31 לזכותה קבע מהפך ויתרון דו ספרתי לחבורה של אנראה טרינקיירי.

פרייה הנרי שחקן פנרבחצ'ה מול ז'אן מארק שישקו שחקן באיירן מינכן. dia images, GettyImages
הוליך את פנר לניצחון וסיבך את באיירן. הנרי/GettyImages, dia images

ברבע הרביעי נעלמה משום מה באיירן מהמגרש ואיפשרה לטורקים לשוב וליטול את ההובלה בדרך לניצחון דרמטי במשחק הפכפך. כעת, לבאיירן נותרו עוד שני משחקי חוץ, האחד מול אנאדולו אפס והשני מול ריאל מדריד בעוד מונאקו השביעית תארח את אלבה ברלין במשחקה האחרון בעונה הסדירה, כשניצחון של הצרפתים יבטיח להם את המקום השביעי ולבאיירן את השמיני.

פרייה הנרי הוליך את קלעי המנצחת עם 22 נקודות להן הוסיף 8 אסיסטים וגם 4 ריבאונדים. יאן וסלי היה נהדר גם הוא עם דאבל דאבל של 21 נקודות ו-10 ריבאונדים. בצד השני, 17 נקודות של אוגוסטין רוביט לא עזרו לאורחת.

עוד בוואלה! ספורט

הפתעת ענק: הפועל ירושלים הפסידה בראשון לציון ואיבדה את הפסגה

לכתבה המלאה

הופעות טובות וניצחונות לתומר גינת ולתמיר בלאט

עוד הערב באירופה, תומר גינת קלע 9 נקודות והוריד 10 ריבאונדים שעזרו לקבוצתו, לבלואה מטרופוליטנס, לנצח 73:77 את פוס סור מר ולשמור על מקומה בפסגת הטבלה בליגה הצרפתית.

בגרמניה, תמיר בלאט חזר לשחק במדי אלבה ברלין אחרי שהחלים מקורונה, וקלע 10 נקודות לצד שלושה אסיסטים בניצחון המוחץ 53:87 על ביירות'. הרכז קלע שלוש משמונה מהשדה, כולל שתיים משש לשלוש, ודייק בשתי זריקות העונשין שלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully