וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גווארדיולה: "הסגנון של אתלטיקו מכוער? גם אנחנו מבזבזים זמן"

מאמן מנצ'סטר סיטי על יריבתו ברבע גמר האלופות: "דיון מטופש, אין קבוצה שלא מנסה לנצח". סטונס צפוי לשוב להרכב, מנגד חוסה מריה חימנס ייעדר

תקציר: ברנלי - מנצ'סטר סיטי 2:0/ספורט1

כשלושה שבועות אחרי שאתלטיקו מדריד ניצחה באולד טראפורד והדיחה את מנצ'סטר יונייטד, מחר (שלישי, 22:00) היא תשחק לא הרחק מתיאטרון החלומות כאשר תתארח אצל מנצ'סטר סיטי במשחק הראשון מבין שניים ברבע גמר ליגת האלופות .

יהיה זה המפגש הרשמי הראשון בהיסטוריה בין שני המועדונים, כשבעבר גווארדיולה ניצח את סימאונה פעמיים ונכנע לו פעם אחת - אלא שבמפגש האחרון שהיה ב-2015/6 ובו סיטי ניצחה בגומלין בחצי גמר ליגת האלופות, סימאונה יצא מהמפגשים עם ידו על העליונה בזכות שער חוץ יקר.

מאמן מנצ'סטר סיטי פפ גווארדיולה. רויטרס
"דיון מטופש". גווארדיולה/רויטרס

מנצ'סטר סיטי תחסר את הבלם רובן דיאס שפצוע בשבועות האחרונים, אולם ג'ון סטונס צפוי לשוב להרכב אחרי שהחמיץ את הניצחון בשבת בברנלי. כידוע, סיטי ניצבת בפסגת הפרמיירליג, אולם ביום ראשון היא תארח את ליברפול לקרב שעשוי להכריע את גורל העונה - מכיוון שניצחון של המייטי רדס ישלים מהפך בפסגה.

במסיבת העיתונאים לקראת המשחק החמיא גווארדיולה לסימאונה: "זה לא משחק מכריע מחר כי יהיה מפגש נוסף, המטרה היא להגיע למדריד עם התוצאה האפשרית הטובה ביותר. אנחנו מנוסים במעמדים האלה, אבל זה בכלל לא משנה כי מדובר ברגעים שצריכים לנצל ולקחת אותם, אנחנו גם יכולים לבצע טעויות ואחרי שצפיתי באתלטיקו מדריד אני חושב שהתפיסה לגבי סימאונה היא שגויה, הכדורגל שלו יותר התקפי ממה שאנשים חושבים".

כשנשאל על סגנון המשחק "המכוער" של אתלטיקו הוסיף: "אני לא מתכוון לקחת חלק בדיון המטופש על סגנון הגנתי של אתלטיקו והתקפי שלנו, כי כל קבוצה מגיעה במטרה לנצח. אנחנו גם ניצחנו 0:1 באולד טראפורד וברנרדו סילבה העביר חמש דקות ליד הקרן במטרה להגן על היתרון שלנו. בליגת האלופות צריך כל הזמן לחשוב על סגנונות משחק חדשים וכך יהיה מבחינתי גם מחר. הייתי משתעמם אם הייתי משחק כל הזמן אותו הדבר, אני חושב כל הזמן על שיטות חדשות, חושב יותר מדי, וזו גם הסיבה שאנחנו משיגים תוצאות טובות. מחר נשחק בסגנון מדהים, עם 12 שחקנים", התבדח לסיום.

שחקן אתלטיקו מדריד חוסה מריה חימנס. Soccrates Images, GettyImages
יחסר לסימאונה לפחות במפגש במנצ'סטר. חימנס/GettyImages, Soccrates Images

מן העבר השני, אתלטיקו מדריד כבר יצאה לממלכה והגיעה לאנגליה ללא הבלם חוסה מריה חימנס, שנפצע בניצחון על אלאבס בשבת, משחק שבו הבקיעו צמדים שני החלוצים, לואיס סוארס וז'ואאו פליקס. הקולצ'ונרוס מקווים שהבלם יהיה כשיר למפגש בשבוע הבא במדריד.

לקראת המשחק אמר סימאונה במסיבת העיתונאים: "עם האופי שלנו ועם הסגנון בו אנחנו משחקים כבר שנים, אנחנו ננסה להמשיך להתחרות בדרך שבה אנחנו רוצים. מנצ'סטר יונייטד זו קבוצה שונה ממנצ'סטר סיטי ואנחנו נצטרך לעשות הרבה יותר טוב את הדברים שעשינו במשחק נגד מנצ'סטר יונייטד. אנחנו נשחק בדרך שבה אנחנו חושבים שאנחנו יכולים לפגוע בסיטי ונראה מה יהיה. לסיטי יש שחקנים יותר טובים משלנו ויחד עם באיירן מינכן הן בעלות הסיכוי הטוב ביותר לזכות בליגת האלופות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully