וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ואן חאל חשף כיצד הסתיר את הסרטן מחניכיו: "קשה להתמודד עם החיים"

מאמן נבחרת הולנד גילה על ההתמודדות המורכבת שלו עם סרטן הערמונית והסוד שהסתיר, ועולם הכדורגל הגיב בהתרגשות

תקציר: הולנד - דנמרק 2:4/ספורט1

מאמן נבחרת הולנד לואי ואן חאל הצהיר שהוא נאבק בסרטו הערמונית, ועולם הכדורגל נעמד לצדו. ואן חאלח אישר אתמול (ראשון) את המחלה בשידור בטלוויזיה ההולנדית, בזמן שקידם סרט חדש עליו ("LOUIS"), וסיפר שנאלץ להסתיר את המחלה מהשחקנים שלו במשך תקופה ארוכה.

"בכל תקופה שלי כמאמן בנבחרת בתקופה האחרונה נאלצתי לעזוב את המחנה בכל ערב על מנת ללכת לטיפולים בבית חולים, בלי שזה ייוודע לשחקנים שלי, עד עכשיו", אמר ואן חאל, "הם חשבו שאני בריא, אבל אני לא...

"אני חושב שאתה לא מספר על דברים כאלה לאנשים שאתה עובד איתם, כי זה עלול להשפיע עליהם, על הבחירות שלהם, על קבלת ההחלטות. אז חשבתי שעדיף שלא יידעו".

ואן חאל נכנס מעט לפרטים על המחלה, וגילה שזה סרטן ש"תוקף באגרסיביות", אך נותר אופטימי, בזמן שהוא מביע את הערכתו והוקרת התודה לצוות בבית החולים שטיפל בו. "לא מתים מסרטן הערמונית, או לפחות ב-90 אחוז מהמקרים", אמר, "בדרך כלל אלה מחלות אחרות שהורגות אותך. אבל לי היה סוג די תוקפני, שחזר 25 פעמים. כך שנדרש ניהול רציני כדי להתמודד עם החיים".

עוד בוואלה!

לואי ואן חאל הודיע שהוא סובל מסרטן הערמונית

לכתבה המלאה

מנצ'סטר יונייטד, שבה אימן שנתיים (וזכה בגביע), כתבה למאמן: "כולם במנצ'סטר יונייטד ניצבים מאחורי המאמן שלנו לשעבר שנאבק בסרטן. שולחים לך כוחות ואומץ, לואי". ברצלונה כתבה: "מחשבותינו ותפילותינו עם מאמן בארסה לשעבר, תישאר חזק לואי ותחלים במהרה". גם החשבוונת הרשמיים של אופ"א, אלקמאר ונבחרת הולנד שלחו לו איחולי החלמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully