וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לואי ואן חאל הודיע שהוא סובל מסרטן הערמונית

עודכן לאחרונה: 4.4.2022 / 0:23

מאמן נבחרת הולנד בן ה-71 הודיע בריאיון לטלוויזיה שהוא חולה ועדיין לא ברור אם וכיצד זה ישפיע על תפקודו

תקציר: הולנד - דנמרק 2:4/ספורט1

בשורות רעות מגיעות הערב (ראשון) מהולנד. מאמן הנבחרת ההולנדית לואי ואן חאל סיפר בריאיון לטלוויזיה כי הוא חולה בסרטן הערמונית. המאמן בן ה-70 סובל זמן מה מהמחלה ועדיין לא ברור אם היא תשפיע על התפקוד שלו ותיאלץ אותו לפרוש שוב.

לואי ואן חאל מאמן נבחרת הולנד עם תומאס מולר שחקן נבחרת גרמניה. Markus Gilliar, GettyImages
רק בריאות. ואן חאל עם תומאס מולר במהלך המשחק מול גרמניה בשבוע שעבר/GettyImages, Markus Gilliar

ואן חאל, שבאוגוסט הקרוב יחגוג 71, חזר מפרישה לקדנציה שלישית כמאמן נבחרת הולנד ב-2021 אחרי הכישלון של הנבחרת תחת פרנק דה בור ביורו. ואן חאל הוא אחד המאמנים המעוטרים באירופה, שהיה קשר ובילה את מרבית הקריירה שלו בהולנד, אימן בכמה מהקבוצות הגדולות ביותר ביבשת ופרץ לתודעה של חובבי הכדורגל באייאקס של תחילת שנות ה-90', שזכתה בליגת האלופות ב-1994/5 ועונה לאחר מכן הפסידה בגמר. הוא זכה עם אייאקס האדירה ההיא גם בשלוש אליפויות ובגביע אופ"א. לאחר מכן הוא עבר לברצלונה, איתה זכה בשתי אליפויות ובגביע. ב-2000 הוא מונה למאמן נבחרת הולנד, אבל החזיק שם מעמד רק שנה אחת.

ב-2002 הוא חזר לברצלונה ולא הצליח שם ואחרי עונה עזב. הוא חזר להולנד וזכה עם אלקמאר באליפות ב-2008/9 ואז עבר לבאיירן מינכן, איתה זכה בדאבל ב-2009/10 והוביל את הקבוצה לגמר ליגת האלופות, שם הפסידה לאינטר. ב-2014 הוא הוביל את הולנד לחצי גמר המונדיאל, שם הפסידה לארגנטינה. ב-2015/16 הוא זכה עם מנצ'סטר יונייטד בגביע, אבל לא המשיך אחרי עונתו השנייה במועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully