וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרנקו: "לא ראינו את זה מגיע, קפאנו". פלג: "היה המון לחץ"

3.4.2022 / 23:05

המאמן הגיב לתבוסה ששלחה את הפועל תל אביב לבית התחתון: "דף הסטטיסטיקה בפח, לא הופענו". מאמן הפועל גליל עליון חגג: "גאווה עצומה, צריכים לשמוח"

בעלי מכבי תל אביב אודי רקנאטי/צילום: יותם רונן, עריכה: טל רזניק

הפועל גליל עליון והפועל תל אביב הגיעו למפגש הערב (ראשון) בכפר בלום בידיעה שמהמשחק הזה אין דרך חזרה. ברק פלג ודני פרנקו ידעו שניצחון שווה מקום בבית העליון ומקום בשישייה הראשונה, בעוד הפסד שווה מקום בבית התחתון ומאבק על המקומות 7-8 בפלייאוף. על המגרש הופיעה רק קבוצה אחת, זו מהצפון, שהתפוצצה עם 73:96 שלא הוטל בספק במשך כל ההתמודדות.

ברק פלג, מאמן הפועל גליל עליון. מאור אלקסלסי
הישג ענק לגליל עליון. פלג/מאור אלקסלסי

ברק פלג חגג בסיום: "מי ששיחק פה יודע את זה, האווירה מדהימה. באנו מוכנים לדברים שאנחנו רוצים לעשות, זו גאווה עצומה עבורנו להיות בטופ 6, רצינו מאוד לעשות את זה בתחילת השנה. היה המון לחץ לפני. יש לי שחקנים שיודעים לבוא למשחקים, די ג'יי קנדי משרה הרבה שקט וסוחף את כולם, יש לי צוות אימון שמפרה אותי ועוזר לי מאוד. אנחנו צריכים לשמוח היום, הולכת להיות סדרה של משחקים מדהימים עבורנו והמטרות גם יהיו בהתאם".

עוד בוואלה!

הפועל תל אביב בבית התחתון אחרי 96:73 משפיל לגליל עליון

לכתבה המלאה
דני פרנקו, מאמן הפועל תל אביב. מאור אלקסלסי
ערב מתסכל. פרנקו/מאור אלקסלסי

בצד המפסיד אמר דני פרנקו: "זה לא משהו שראינו לפני, לא הצלחנו להיכנס למשחק מההתחלה, כמעט אף אחד. עבדתי במקום הזה, ואם אתה לא נכנס פה למשחק זה נראה ככה. מגיע להם קרדיט, קבוצת כדורסל טובה שמשחקת טוב כל השנה. זה כדור שלג שהתגלגל עלינו ולא הצלחנו לעצור אותו. זה אכזב אותי כי אתה רואה הרבה סרטים על איך שהמשחק מתפתח וזה לא משהו שראינו אותו מגיע, מהשנייה הראשונה במשחק שהיה חשוב לנו לא היינו מספיק חדים, קפאנו בדקות מסוימות, הגבנו באיחור, והבריחה של גליל נכנסה לנו לראש ולא מצאנו את הדרך לחזור למשחק".

"יש לנו קבוצה הרבה יותר טובה מהקבוצה ששיחקה פה היום ולאחרונה יותר קשה לנו. שמתי את הדף סטטיסטיקה בפח כי הוא לא מה שחשוב במשחק היום, באנו למשחק שהיה חשוב לנו לנצח ולא הופענו למשחק ברמה הנדרשת. נקלענו לתקופה פחות טובה בזמן הזה של השנה, השמש תזרח מחר, מי שפצוע ומי שצריך להתאושש יתאושש, יש לנו עוד לא מעט משחקים לשחק, נהפוך כל אבן שאנחנו צריכים כדי שאף משחק שלנו השנה לא ייראה שוב ככה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully