וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב בבית התחתון אחרי 96:73 משפיל לגליל עליון

האדומים, שקלעו שלשה אחת בלבד, התפרקו מול תצוגת השלשות של העולה החדשה, שהבטיחה את מקומה בבית העליון. אילת ניצחה בבאר שבע 76:84

משחקי המחזור ה-22, הנועל את הסיבוב השני בליגת העל, נמשכו היום (ראשון) כאשר במוקד הפועל גליל עליון ניצחה בקרב הישיר במקום על הבית העליון את הפועל תל אביב. בתחתית, הפועל באר שבע הפסידה בביתה להפועל אילת.

שחקני הפועל גליל עליון. מאור אלקסלסי
הערב שלהם. שחקני גליל עליון/מאור אלקסלסי
שחקן הפועל תל אביב גיל בני מול שחקן הפועל גליל עליון די ג'יי קנדי. מאור אלקסלסי
לא כוחות. קנדי מול בני/מאור אלקסלסי

הפועל גליל עליון - הפועל תל אביב 73:96

זה היה משחק עונה לשתי הקבוצות, אך בפועל, רק צד אחד הגיע בגישה הזו לקרב הישיר על המקום בבית העליון בכפר בלום. הפועל גליל עליון, בעונת החזרה שלה לליגת העל, עלתה לפער דו ספרתי כבר ברבע הראשון ומשם לא הביטה לאחור בדרך למקום השישי. הפער העצום בין הקבוצות הערב בא לידי ביטוי בעיקר באחוזים משלוש: הצפוניים להטו עם 14 מ-33, בעוד היריבה המובסת קלעה שלשה אחת בלבד ב-20 ניסיונות. די ג'יי קנדי היה הקלעי המוביל עם 18 נקודות, נמרוד לוי רשם דאבל דאבל של 12 נקודות ו-10 ריבאונדים. מנגד, 14 נקודות של עידן זלמנסון היו רחוקות מאוד מלהספיק.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

מהלך המשחק

רבע 1: המארחת יצאה לריצת 2:13 מוקדמת, אותה קינח נמרוד לוי עם חמש נקודות רצופות בדרך ל-8:19. ג'וש אוונס צימק עם שני סלים רצופים בתוך הצבע. איתי מושקוביץ דייק מחוץ לקשת בדרך ל-16:26 לגליל עליון בסיום הרבע.

אייק  אייריבו, שחקן הפועל גליל עליון. מאור אלקסלסי
פתיחה טובה של המקומיים. אייריבו/מאור אלקסלסי
שחקני הפועל תל אביב עידן זלמנסון, ג'יי פי טוקוטו. מאור אלקסלסי
תסכול באדום. זלמנסון וטוקוטו/מאור אלקסלסי

רבע 2: גבי צ'אצ'אשווילי דייק מחוץ לקשת כדי להשיב יתרון דו ספרתי. לוי, די ג'יי קנדי ואייזיה אייזנדורף השמיכו בהתפוצצות משלוש בדרך ל-26:44. את הפרש השיא, 20 נקודות, קבע שאבון לואיס מקו העונשין, ועד המחצית הפועל תל אביב הצליחה לצמק רק ל-51:33.

ברייס וושינגטון, שחקן הפועל גליל עליון. מאור אלקסלסי
מחצית חד צדדית. וושינגטון/מאור אלקסלסי
עידן זלמנסון, שחקן הפועל תל אביב. מאור אלקסלסי
משחק בלהות. זלמנסון/מאור אלקסלסי

רבע 3: קנדי פתח את המחצית השנייה עם ריצת 0:8 אישית, שהעלתה את גליל עליון ל-33:59 בלתי נתפס. האדומים התאוששו עם ריצת 0:9, וושינגטון קטע אותה וקבע 40:64. לואיס ולוי המשיכו בדהירה של המארחת, שירדה אל הרבע האחרון ביתרון 47:75.

שחקני הפועל גליל עליון. מאור אלקסלסי
חגגו על הפועל תל אביב. שחקני גליל עליון/מאור אלקסלסי
די ג'יי קנדי, שחקן הפועל גליל עליון. מאור אלקסלסי
כיכב. קנדי/מאור אלקסלסי

רבע 4: פול סטול קלע עבור האדומים בפתיחת הרבע, אך שלשות של אייריבו ומושקוביץ צלפו מחוץ לקשת והורידו את האורחת מהר לקרקע. חגיגה השלשות המשיכה באדיבות קנדי ואייריבו, שקבעו 58:89. המשחק התנהל על מי מנוחות עד לסיום, ונגמר ב-73:96 מהדהד לגליל עליון, שהבטיחה את מקומה בבית העליון בעונה החזרה לליגת העל.

קלעו לגליל עליון: די ג'יי קנדי 18, אייק אייריבו ושאבון לואיס 14 כ"א, נמרוד לוי 12 (10 ריבאונדים), ברייס וושינגטון 11, אייזיאה אייזנדורף 10, איתי מושקוביץ 6, גבי צ'אצ'אשווילי 5, כרם משעור, יובל לוין ורון כהן 2 כ"א. שותף ולא קלע: רועי קוז'יזקרו.

קלעו להפועל תל אביב: עידן זלמנסון 14, ג'יימס יאנג 13, ג'יי פי טוקוטו 11, בר טימור 9, לוטן אמסלם וג'וש אוונס 8 כ"א, פול סטול 5, גל גילנסקי 3, רז אדם 2. שותפו ולא קלעו: גיל בני, איגור קולשוב ואופק גול.

ג'סטין פאטון, הפועל אילת. דני מרון
ניצחון חוץ לאילת. פאטון/דני מרון

הפועל באר שבע - הפועל אילת 84:76

למרות שמכבי ראשון לציון לא מצליחה להתרומם מהמקום האחרון בטבלה, הפועל באר שבע עדיין לא מצליחה לברוח לה והיא סופרת הפסד שביעי בשמונת המחזורים האחרונים. מנגד, האורחת רשמה ניצחון חוץ שני ברציפות והיא כעת תקווה בבית התחתון להיכנס למאבק על המקום בפלייאוף.

אחרי פתיחה צמודה האורחת ב"דרבי הדרומי" ברחה לפער דו ספרתי לקראת סיום הרבע הראשון, שהסתיים ב-15:24. ארבע שלשות רצופות של אילת העלו אותה ל-26:39, בריון אלן צלף מחוץ לקשת וקבע 34:47 בהפסקה. אילת החלה לברוח במחצית השנייה וחואקין שוכמן העלה אותה ל-36:59. אלן וג'סטין פאטון המשיכו לחגוג, בדרך ל-58:75 בסוף הרבע השלישי. באר שבע ניסתה לחזור וכבר הקטינה ל-82:76 כדקה וחצי לסיום, אך זה היה מעט מדי ומאוחר מדי כלל לחולל קאמבק ענק. טוני דגלאס בלט עם 19 נקודות, ג'וניור איטו הוביל מנגד עם 22.

קלעו לבאר שבע: ג'וניור איטו 22, קודי דמפס 12, אמיר בל 11, נטע סגל 10, עמית זיס ודרק פארדון 9 כ"א, טראוויס ווריק 3. שותף ולא קלע: בן אייזנהארט.

קלעו לאילת: טוני דגלאס 19, בריון אלן 18 (9 ריבאונדים), חואקין שוכמן 13, ג'סטין פאטון 12, רועי הובר 11, כריסטיאן דוליטל 8, נועם אביבי 3. שותף ולא קלע: צוף בן משה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully