וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חולון: ג'ונסון עלול להחמיץ את פתיחת הסדרה בליגת האלופות

3.4.2022 / 10:09

הפורוורד, שנפצע בניצחון על בני הרצליה, שוחרר במהלך הלילה מבית החולים והצטווה לנוח מספר ימים. עדיין לא ברור אם יוכל לשחק ביום רביעי נגד שטרסבורג

בעלי מכבי תל אביב אודי רקנאטי/צילום: יותם רונן, עריכה: טל רזניק

הפועל חולון השלימה אמש (שבת) את הופעותיה בליגה הסדירה, כשניצחה בהרצליה 82:91 והבטיחה לפחות את המקום השלישי בטבלה לפני המעבר לבית העליון. אלא שהשמחה התחלפה בדאגה עוד לפני סיום המשחק, כשכריס ג'ונסון נפגע באזור העורף ופונה לבית החולים.

ג'ונסון נתקל באנדי ואן וליט באחד המהלכים, והחשש המיידי היה שמדובר בזעזוע מוח. הוא בילה שעות ארוכות בחדר המיון ועבר סדרת בדיקות, ולפני שחרורו במהלך הלילה הצטווה לנוח מספר ימים. חזרתו לפעילות תתבצע בהתאם להרגשתו. ביום רביעי הסגולים יארחו את שטרסבורג בפתיחת סדרת הפלייאוף של ליגת האלופות, ונכון לעכשיו אין ודאות לגבי האפשרות שג'ונסון יוכל לשחק.

חולון תדע רק מחר באיזה מקום תסיים בתום שני הסיבובים המלאים בליגת העל. אם מכבי תל אביב תנצח בביתה את גלבוע/גליל, קבוצתו של גיא גודס תדורג שלישית; אם הצהובים יפסידו, היא תעקוף אותם בדרך למקום השני - בזכות יתרון בטבלה פנימית משולשת על מכבי והרצליה.

שחקן הפועל חולון כריס ג'ונסון. אודי ציטיאט
השמחה התחלפה בדאגה. כריס ג'ונסון/אודי ציטיאט

האזינו: אהרל'ה ויסברג עם עדכוני כדורסל

מלבד הפציעה של ג'ונסון, חולון סימנה אתמול וי על משחק מוצלח אחרי ההפסד הדרמטי להפועל ירושלים. היא צלפה 20 שלשות מ-36 ניסיונות, כשלא פחות מחמישה שחקנים הגיעו לשלוש קליעות: אדם סמית' 5 מ-8, טיירוס מגי 4 מ-6, גיא פניני 3 מ-5, היידן דלטון 3 מ-6 ורפי מנקו 3 מ-6, בתוספת 13 ריבאונדים.

המשחקים הביתיים בפלייאוף האירופי אינם כלולים במינוי העונתי, והקבוצה החלה במכירת כרטיסים - שמחירם נע בין 45 ל-75 שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully