וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יונתן אלון: "בשביל גליל עליון בית עליון זה הישג אדיר, להפועל תל אביב זה מובן מאליו"

2.4.2022 / 9:46

המנהל המקצועי של הפועל גליל עליון סיפר לקראת המשחק הגדול ביום ראשון על הכניסה לשישייה הראשונה על העונה של קבוצתו: "יש לנו הרבה על מה להיות גאים. יש פה הרבה סימנים טובים"

תקציר כדורסל טורקי: אנאדולו אפס - פטקים ספור 83:97/ספורט1

ביום שני יינעל הסיבוב השני בליגת העל בכדורסל, והליגה תתפצל לבית עליון ובית תחתון החל מסוף השבוע הבא. חמש קבוצות יודעות שהן תשחקנה בבית העליון והבטיחו את מקומן בפלייאוף, והקבוצה השישית תיקבע בתום המשחק הגדול שמצפה לנו מחר (ראשון, 19:40) בכפר בלום בו תארח הפועל גליל עליון את הפועל תל אביב.

עבור המארחים מדובר כנראה בהזדמנות נהדרת לרשום הצלחה גדולה בעונת החזרה שלהם לליגת העל. גליל עליון היא אחת הקבוצות בעלות התקציב הנמוך בליגה, ואחרי פתיחה מעולה לעונה רשמה ירידה גדולה בחלק השני, אלא שמספר ניצחונות בשבועות האחרונים החזירו אותם למצב בו היא תלויה בעצמה נגד קבוצה בעלת תקציב גבוה ממנה.

מאמן הפועל ירושלים יונתן אלון. ברני ארדוב
"יכולים להתחרות מול כל קבוצה". אלון/ברני ארדוב

"מצד אחד אנחנו קבוצה טובה שיכולה להתחרות מול כל קבוצה, מצד שני לא מרגיש לחץ מסוים", סיפר לוואלה! ספורט המנהל המקצועי של גליל עליון יונתן אלון, "אם ננתח את המצב שלנו ושל הפועל תל אביב שאנחנו מתמודדים מולה, בשבילנו בתקציב הזה ובסגל השחקנים הזה בית עליון זה הישג אדיר, אנחנו משחקים נגד קבוצה עם תקציב גדול ושחקנים מנוסים. בשבילם בית עליון, זה אמור להיות מובן מאליו. בעצם זה שאנחנו עומדים מול קבוצה כזאת בסיטואציה כזאת, זה כבוד גדול בשבילנו".

אלון, בעונתו הראשונה בתפקיד בכפר בלום, עומד בראש מערכת מקצועית שנתנה הזדמנות ללא מעט שחקנים צעירים, וביחד עם חבורה של זרים לא יקרים במיוחד הצליחה להיות רוב העונה בחלק העליון של הטבלה. "בסך הכל אני מאוד מרוצה, עם התקציב שלנו והדרך החדשה שהרבה מאוד מאיתנו עושים בתפקיד שלהם, גם שחקנים וגם הצוות יש לנו הרבה על מה להיות גאים, אנשים עושים את העבודה שלהם. אני גאה באנשים מאוד אוהב את הצוות, איך שהעסק מתנהל עד עכשיו, יש פה הרבה סימנים טובים והמשכיות טובה, מתחת לפני השטח אני מקבל פניות משחקנים צעירים פוטניאלים לעתיד וזה מראה שאנחנו עובדים נכון", הוא סיפר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully