וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב במומנטום נהדר: "אנחנו מזינים אחד את השני בביטחון"

3.4.2022 / 6:14

הצהובים המשיכו את הכושר המשופר עם ניצחון על הפועל חיפה שהבטיח לפחות את המקום השני בתום הסיבוב השני. אבן: "יש לנו עוד דרך לעבור". במועדון מחכים להתפתחויות לגבי תאריכי סדרת הפלייאוף ביורוליג

מכבי תל אביב הבטיחה לעצמה לפחות את המקום השני בסיום הסיבוב השני בליגת העל אחרי שגברה אמש (שבת) 75:92 על הפועל חיפה ברוממה. הצהובים יקוו לעלות למקום הראשון ביום שני, כשיארחו את גלבוע/גליל, אך כדי לעשות זאת יצטרכו שגם הפועל ירושלים תפסיד במקביל למכבי ראשון לציון האחרונה, אחרת תסיים מכבי במקום השני ותנסה לעבור את ירושלים דרך משחקי הבית העליון.

הקבוצה של אבי אבן המשיכה את המומנטום הנהדר שהעלה אותה גם לשלב הפלייאוף ביורוליג, וברחה ליתרון דו ספרתי כבר ברבע הראשון של המשחק. חיפה הורידה את היתרון לנקודה בלבד בתחילת המחצית השנייה, אך מכבי קיבלה משחק נהדר של שחקני הרוטציה שלה בדרך לניצחון - רומן סורקין קלע 11 נקודות ב-27 דקות, ג'ייק כהן 12 נקודות ב-16 דקות, קיירי תומאס עם 13 נקודות ב-24 דקות ואנג'לו קלויארו עם 11 נקודות ב-17 דקות.

"אני שמח שניצחנו אחרי ארבעה משחקי יורוליג, המשחק האחרון היה לפני 48 שעות והחבר'ה הביאו את האנרגיות הנכונות, סיימנו עם 27 אסיסטים, הנענו את הכדור בצורה מצוינת, היו ירידות במהלך המשחק אבל שמח שניצחנו במקום קשה מאוד. יש לנו עוד דרך לעבור, יש לנו דברים לשפר, נראה את זה ונלמד את זה, נשפר את זה", סיכם מאמן הקבוצה אבי אבן, "אנחנו צריכים לחפש יותר איזון, עוגן ברגעים שאנחנו לא בפוקוס, אין הרבה זמן, נתתי לשחקנים לילה חופש ומחר נחזור להתאמן".

קיירי תומאס, מכבי תל אביב. מאור אלקסלסי
המשחק הכי טוב שלו במכבי תל אביב. קיירי תומאס/מאור אלקסלסי

אחד המצטיינים של מכבי בתקופה האחרונה הוא קינן אוואנס שאמש חזר לרוממה לראשונה מאז עזב את הפועל חיפה בתום העונה שעברה. אוואנס סיים משחק מצוין עם 13 נקודות, 4 אסיסטים ו-3 חטיפות בדרך לניצחון. "באנו לשחק, רצינו להמשיך את המומנטום שהיה לנו, היינו עם האנרגיות הנכונות. אני עובד קשה, נמצא באותו הגל עם החברים שלי לקבוצה ואנחנו מזינים אחד את השני בביטחון", סיפר הגארד והחמיא לחברו לקבוצה, "קיירי תומאס היה בפוקוס, הוא בא לעבוד בכל יום ומשתפר. היה מוזר לשחק נגד הפועל חיפה, להיות בחדר ההלבשה השני, יש לי אהבה גדולה אליהם".

קיירי תומאס עצמו הוסיף: "אנחנו משתפים את הכדור ומערבים את כולם, זה היה שבוע ארוך בשבילנו, יש לנו עוד שבוע קשה וכולם יצאו שמחים מכאן. כולם צריכים לעשות את העבודה שלהם, היו לנו ארבעה משחקי ביורוליג, אבל לא רצינו להיראות פחות טוב גם בליגה, אז באנו והמשכנו עם הרגל על הדוושה".

קינן אוואנס, מכבי תל אביב. מאור אלקסלסי
כיכב מול האקסית. אוואנס/מאור אלקסלסי

כאמור הצהובים יפגשו כבר מחר את גלבוע/גליל במשחק שינעל עבורם את הסיבוב השני בליגת העל. במכבי רוצים לעבור את המשחק ללא תקלות ולהתכונן למשחק נגד ברצלונה שנחשב עבורם למבחן חשוב מאוד לקראת הפלייאוף.

תוצאות סוף השבוע ביורוליג לא עזרו לצהובים לגלות מול מי הם ישחקו בשלב הבא, כשבמכבי מקווים לקבל תמונה יותר ברורה לקראת סוף השבוע הקרוב. במקביל בקבוצה מחכים לתשובה מהיורוליג לגבי תאריכי סדרת הפלייאוף והבקשות המיוחדות שהוגשו למפעל על מנת שלא להתנגש עם יום השואה, יום הזיכרון וערב החג השני של פסח. במועדון מניחים שלפחות לגבי פסח, הם ייאלצו לשחק בערב החג או ביום שישי לאחריו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully