וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החלוץ הארגנטינאי של מקסיקו מחמם: "אם אכבוש, אחגוג כמו משוגע"

שחקנה של מונטריי, שגדל בארגנטינה וקיבל אזרחות מקסיקנית אשתקד, חימם את האווירה אחרי הגרלת שלב הבתים במונדיאל

תיקתקנו - קליפ סיכום היום 3.4/ספורט1

ההגרלה של נבחרת מקסיקו למפגש עם ארגנטינה במסגרת שלב הבתים במונדיאל הייתה פיקנטית לא רק עבור מאמן ה"טרי", טאטה מרטינו הארגנטינאי, אלא גם עבור חלוץ הנבחרת המקסיקנית רוחליו פונס מורי. שחקן ההתקפה, שגם הוא נולד בארגנטינה ואף שיחק בנבחרות הצעירות שלה, החליט לחמם את האווירה כבר מעכשיו והצהיר כי במקרה שיכבוש מול האלביסלסטה במונדיאל, הוא בהחלט מתכוון לחגוג - ולא סתם לחגוג.

"ללא ספק אחגוג כמו משוגע אם זה יקרה. בשבילי זה חלום לשחק במונדיאל, זו מטרה שהצבתי לעצמי ואם אבקיע, אצרח מכל הלב", הבהיר פונס מורי בראיון ל"פוקס ספורטס" אחרי ההגרלה שלשום (שישי). "יצא לנו לשחק נגד ארגנטינה וזה יהיה משחק יפה. יש לי הזדמנות לעשות עבודה טובה כדי לקבל זימון למונדיאל, הכל תלוי בי".

שחקן נבחרת ארגנטינה הצעירה, רוחליו פונס מורי. רויטרס
פעם הוא חגג במדי ארגנטינה. פונס מורי/רויטרס

פונס מורי בן ה-31 הוא ארגנטינאי לכל דבר, ואת הקריירה הוא החל בריבר פלייט ב-2009. לאחר ארבע שנים שבהן הראה פוטנציאל, אך התקשה להפגין יציבות, הוא החל לנדוד ועבר לבנפיקה. בהמשך העביר עונה אחת בטורקיה ומאז 2015 החלוץ לובש את מדיה של מונטריי המקסיקנית, בה הפך לכוכב וכבש 135 שערים ב-273 הופעות. בשנה שעברה הוא קיבל אזרחות מקסיקנית וזומן לנבחרת לראשונה, כאשר מאז הוא הספיק כבר לערוך 15 הופעות ולכבוש חמישה שערים.

אגב, אחיו התאום רמירו שיחק 26 פעמים כבלם בנבחרת ארגנטינה, כך שבתרחיש מסוים היינו יכולים לחזות במפגש מסקרן בין אחים כפי שקרה בין ג'רום בואטנג הגרמני לקווין פרינס בואטנג הגנאי במונדיאל 2010, וגם בין גרניט ג'אקה השווייצרי לטאולנט ג'אקה האלבני ביורו 2016, אולם הקריירה של רמירו התדרדרה בשנים האחרונות וכיום הוא משחק בליגה הבכירה בערב הסעודית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully