וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בבאיירן מאמינים שפרייבורג לא תערער. בגרמניה סימנו את האשמה

עודכן לאחרונה: 3.4.2022 / 10:35

סערת 12 השחקנים: באלופה ממתינים להחלטה של יריבתם ביום שבת. מנהלת הקבוצה על המוקד, אבל חופשת הלידה לא תהווה תירוץ

תקציר: פרייבורג - באיירן מינכן 4:1/ספורט1

בבאיירן מינכן מאמינים שפרייבורג לא תגיש ערעור על ההפסד שלה לאלופה 4:1 אתמול (שבת) ושההתאחדות לכדורגל של גרמניה לא תפסוק לבווארים הפסד 2:0. המנהל המקצועי חסן סליחמידז'יץ' והיו"ר אוליבר קאן, שוחחו בתום המשחק עם המנהל המקצועי של פרייבורג, יוכן זאייר ונותרו אופטימיים. כך או אחרת, למועדון מהיער השחור יש דד ליין להגשת ערעור: יום שני.

בגרמניה עסקו אמש רבות בפאשלה של באיירן, ששיחקה עם 12 שחקנים במשך כ-20 שניות. תזכורת: כשהיא ביתרון 1:3 בדקה ה-86, האלופה ביצעה חילוף כפול, במסגרתו ניקלאס זולה ומרסל זאביצר היו אמורים להיכנס במקום קורנטן טוליסו וקינגסלי קומאן. אלא שבשלט האלקטרוני שהניף השופט הרביעי הופיע המספר 29 - המספר הישן של קומאן שמשחק עכשיו עם 11. הצרפתי לא הבין שעליו לצאת וזולה עלה לכר הדשא יחד עם זאביצר. אחרי שניות ספורות כולם הבחינו שבאיירן ב-12 שחקנים, הבירור ארך כמה דקות ולאחר מכן המשחק חודש והמשיך עד הסיום כרגיל.

פרנק ריברי עם קתלין קרוגר בחגיגות האליפות של באיירן מינכן ב-2013. Joern Pollex, GettyImages
מאוד מוערכת, אבל בבאיירן כועסים. קרוגר ליד פרנק ריברי בחגיגות האליפות ב-2013/GettyImages, Joern Pollex

בינתיים אחד השמות הכי מדוברים היום הוא קתלין קרוגר. כדורגלנית העבר עובדת בבאיירן כבר תקופה ארוכה ובין היתר שימשה כעוזרת של כריסטיאן נרלינגר ומתיאס זאמר כשהם היו מנהלים ספורטיביים. היא האישה הראשונה שנושאת בתפקיד של מנהלת קבוצה בבונדסליגה ובתחום האחריות שלה נמצאות גם ההודעות לשופט הרביעי על המספרים שאותם צריך לסמן בשלט האלקטרוני של החילופים.

אתמול השופט כריסטיאן דינגר הסביר שקרוגר טעתה. היא זו שאמרה לשופט הרביעי להניף את המספר 29 ולכן קומאן לא הבין שהוא זה שמוחלף. דינגר נקב בשמה של המנהלת בדו"ח המשחק שלו ובגרמניה סיפרו שהיו"ר קאן רתח עליה בעקבות הטעות שלה. קרוגר מאוד מוערכת במועדון ובמרץ גם עוטרה בתואר השני בחשיבותו במסדר הכבוד של בוואריה.

בגרמניה היה כאלה שניסו להסביר שקרוגר שגתה בגלל שהיא חזרה רק בינואר מחופשת לידה ולא זכרה שקומאן החליף מספר, אבל מהר מאוד הם באו על טעותם. הצרפתי הוחלף מאז ינואר ב-6 מ-7 המשחקים בהם פתח והשלט שהונף תמיד היה עם המספר החדש שלו: 11. גם אז קרוגר הייתה אחראית לכך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully