וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוחמד סלאח קרוב לחתום על חוזה חדש שישאיר אותו בליברפול "עד סוף הקריירה"

לפי ה"מירור", נרשמה פריצת דרך בשיחות והכוכב המצרי עשוי לחתום עד 2026 אחרי שהגמיש את דרישות השכר שלו. בינתיים ליברפול וסיטי מוכנות למשחק העונה: "המנצחת תזכה באליפות"

חגיגה אנגלית, 2.4/ספורט1

מוחמד סלאח בדרך לחוזה חדש בליברפול שישאיר אותו במועדון "עד סוף הקריירה" - כך על פי דיווח שמתפרסם הבוקר (ראשון) ב"דיילי מירור". לפי הצהובון, בימים האחרונים השיחות בין ליברפול לנציגיו של הכוכב המצרי הואצו, וסוף סוף הגיעו לפריצת דרך אחרי שכבר נראה היה שלא יגיעו להסכמות.

סלאח חתום בליברפול עד קיץ 2023, אבל עתידו בקבוצה נראה מעורפל בחודשים האחרונים אחרי שדחה כמה הצעות לחוזה חדש. לפי דיווחים, בדצמבר האחרון סירב להצעה לחוזה חדש משום שהסכום שהוצע לו - 400 אלף ליש"ט לשבוע - לא עמד בדרישות השכר שלו.

כעת נראה שהחלוץ בן ה-29 הסיר את דרישתו לשכר שבועי של 500 אלף ליש"ט, וקרוב לחתום על חוזה לשלוש שנים נוספות, עד 2026, עם אופציה לעונה נוספת. נראה שפריז סן ז'רמן, ברצלונה וריאל מדריד שהוזכרו כמועמדות להחתים אותו, יצטרכו לחפש במקומות אחרים.

מוחמד סלאח שחקן ליברפול לפני חסן קמארה שחקן ווטפורד. רויטרס
זה סוף סוף מתקרב. סלאח אתמול/רויטרס

ובינתיים, הכל מוכן לרגע האמת: ליברפול ומנצ'סטר סיטי השיגו אתמול (שבת) את הניצחונות המתבקשים בליגה האנגלית, ובשבוע הבא השתיים ייפגשו במסגרת המחזור ה-31 ל"משחק העונה" שעשוי להיות זה שמכריע אותה. סיטי כרגע מובילה בנקודה בלבד על ליברפול (שנהנית מהפרש שערים מעט טוב יותר, 57+ מול 52+), ואפילו יורגן קלופ, שלא נוהג לשתף פעולה עם תקשורת נלהבת, אמר אתמול בסיום: "כן, המשחק הבא שלנו בפרמיירליג הולך להיות גדול, אי אפשר להתחמק מזה".

עוד בוואלה!

יבוא ההר אל מוחמד? ההחלטה הגורלית של סלאח וליברפול

לכתבה המלאה
שחקני ליברפול חוגגים. רויטרס
מי היה מאמין? ליברפול/רויטרס
שחקני מנצ'סטר סיטי, קווין דה בראונה, ראחים סטרלינג, פיל פודן. רויטרס
הולך להיות קשוח. סיטי/רויטרס

בחודש ינואר אף אחד לא האמין שהמשחק בין הקבוצות ב-10 באפריל יהיה כל כך חשוב. כשמנצ'סטר סיטי גברה 0:1 על צ'לסי ב-15 בינואר, היא פתחה פער של 14 נקודות מליברפול. אומנם לליברפול היו שני משחקים חסרים, אבל אף אחד לא האמין שהקבוצה של פפ גווארדיולה תאפשר למישהו להתקרב אליה.

אבל מאז אותו היום, ליברפול ניצחה בכל משחקי הליגה שלה. אתמול יורגן קלופ התיישב במסיבת העיתונאים בזמן שהמשחק של סיטי שוחק, התבשר שהאלופה כבשה ועלתה ליתרון, ואמר לעיתונאים: "אז נראה שסיטי כבר הרגה את השאלות שלכם, אה?".

כי אי אפשר לדבר על שום דבר אחר. גם פפ גווראדיולה יודע שהולך להיות קרב מאתגר. "אנחנו נילחם", אמר המאמן, "היריב שלנו כל כך קשוח ואיכותי, והם כבר אמרו שאנחנו נהווה יריב ראוי עבורם, ואנחנו מקבלים את זה".

לטענת גווארדיולה, "אני מקווה שליברפול תאבד נקודות מולנו, אבל חוץ מהמשחק הזה אני לא רואה אותם מאבדים נקודות עד תום העונה... חייבים להתמודד (עם הלחץ), עשינו את זה בעבר כשניצחנו 14 משחקים ברציפות (כשסיטי הצליחה לזכות באליפות ב-2019 ולהקדים את ליברפול), ועכשיו עלינו לנצח שמונה משחקים, או שלא נוכתר כאלופים".

תקציר: ברנלי - מנצ'סטר סיטי 2:0/ספורט1
תקציר: ליברפול - ווטפורד 0:2/ספורט1

סיטי מחפשת אליפות רביעית בחמש שנים, בעוד ליברפול (שזכתה באליפות לפני שנתיים) עדיין בתמונת הקוואדרופל (כבר זכתה בגביע הליגה, ועדיין בתמונה בגביע, בליגת האלופות ובליגה). קלופ: "אני מעריך מאוד את המצב שבו אנחנו נמצאים. אמרתי לשחקנים שאם בקיץ מישהו היה אומר לנו שבסוף מרץ-תחילת אפריל אנחנו עם גביע הליגה ועדיין בתמונה לעוד שלושה תארים ועם סגל מלא, היינו לוקחים את זה, ללא ספק".

לטענת הפרשן אלן שירר, "ליברפול בעמדה נוחה מאוד להפעיל לחץ על מנצ'סטר סיטי, כשבוחנים איפה הם היו לפני חודשיים, הכל היה נראה גמור, הם עשו עבודה מדהימה כדי להגיע למצב הזה. כעת זה מירוץ אליפות שיוכרע על חודו של שער. הכל יגיע לנקודת רתיחה בשבוע הבא".

מה נותר להן? אחרי המשחק מול ליברפול, למנצ'סטר סיטי מצפים משחקים בבית מול ברייטון, ווטפורד, ניוקאסל ואסטון וילה, ובחוץ מול לידס ווסטהאם ו-וולבס. ליברפול תארח את מנצ'סטר יונייטד, אברטון, טוטנהאם ו-וולבס באנפילד - ותשחק בחוץ מול ניוקאסל, סאות'המפטון ואסטון וילה. לטענת ג'יימס מקפאדן, שחקן העבר הסקוטי, "נראה שלסיטי יש לוח משחקים נוח יותר, אבל יש להם גם שני משחקים קשים מול אתלטיקו בליגת האלופות, מצד שני אחר כך יהיה להם לו"ז 'רך' יותר, כך שמבחינתי, המשחק הבא יכריע. מי שינצח בו, יזכה באליפות. אני לא רואה את אחת מהן מועדת אחרי המשחק הבא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully