וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הראשונה שתעלה לליגת העל? 0:1 למכבי בני ריינה על כפר קאסם

אבבה (53) כבש בנגיחה אחרי הרמה של מסיקה, מוליכת הלאומית כבר במרחק 5 נקודות מיריבתה שנותרה במקום ה-3. הפועל כפר סבא שבה למסלול הניצחונות עם 1:2 על הפועל פתח תקוה, ניצחון קריטי לרעננה על הפועל רמת גן בתחתית

בסיום המחזור ה-29, למכבי בני ריינה היה יתרון של תשע נקודות בפסגה על פני המקום השלישי בליגה הלאומית ולמ.ס כפר קאסם יתרון של שבע נקודות. הערב (שני) במשחק שנעל את המחזור ה-32, הן נפגשו באצטדיון גרין ומכבי בני ריינה ניצחה 0:1 יקר מפז, תוצאה שבזכותה היא ברחה לחמש נקודות יתרון על יריבתה שבמקום השלישי ועשתה צעד משמעותי לעבר עלייה היסטורית לליגת העל.

עוד קודם לכן, הפועל כפר סבא עצרה את רצף המשחקים שלה ללא ניצחון וגם את הפועל פתח תקוה עם 1:2 ביתי שאולי ישאיר לה סיכוי להעפיל למרות הכל. בתחתית, הפועל רעננה השיגה 1:2 קריטי על הפועל רמת גן וטיפסה מעל הקו האדום.

עמיר נוסבאום, מאמן מ.ס. כפר קאסם. קובי אליהו
הפסד בקרב הצמרת בגרין. נוסבאום/קובי אליהו

מכבי בני ריינה - מ.ס. כפר קאסם 0:1

אחרי שבעה ניצחונות בשמונה מחזורים, בני ריינה נעצרה עם הפסד להפועל פתח תקוה ואז החלה את הפלייאוף העליון עם 0:0 מתסכל מול אדומים אשדוד, ולפתע כל היתרון אבד. היום הקבוצה של אדהם האדיה אירחה למשחק העונה את מ.ס. כפר קאסם בידיעה שניצחון יגדיל את ההפרש ביניהן לחמש נקודות, ועשתה את המוטל עליה כשניצחה 0:1 מנגיחה של יעקב אבבה, שמרה גם על מרחק ארבע נקודות מסקציה נס ציונה ובהחלט עשתה צעד משמעותי לעבר העפלה ההיסטורית לליגת העל כשנותרו חמישה מחזורים לסיום. כפר קאסם של עמיר נוסבאום סופרת כבר חמישה משחקים רצופים ללא ניצחון, אבל שני משחקניה הבאים יהיו ביתיים - מול אדומים אשדוד ולאחר מכן נגד סקציה נס ציונה, משחק גורלי עבור השתיים.

מהלך המשחק

המארחת באצטדיון גרין הייתה טובה יותר ומתנאל טדסה היה הראשון לאיים על השער, אולם הנגיחה שלו לא מצאה את המסגרת. בדקה ה-24 היה זה מהראן ראדי שניסה להבקיע בבעיטה מרחק, אבל גם הניסיון הראשון של כפר קאסם לא סיכן יתר על המידה את שערו של אמיר אבו ניל. בדקה ה-39 ריינה ייצרה את ההזדמנות המסוכנת במשחק כאשר כדור קרן מצד שמאל הסתיים בנגיחה נוספת של טסדה והפעם הכדור עשה את דרכו לשער, אבל השוער יונתן עוזר בהצלה פנטסטית הוציא אותו לקרן.

גם פתיחת המחצית השנייה הייתה שייכת לריינה והיה זה ז'וליו סזאר שניסה להרים לרחבה, אבל כמעט מצא את הרשת ואילץ את עוזר להדוף לקרן. שתי דקות חלפו וראשי שוב ניסה להבקיע בבעיטה ממרחק, אבל אבו ניל הדף היטב. בדקה ה-53 זכינו לשער ראשון במשחק, אז מצב נייח לזכות ריינה מצד שמאל הסתיים בהרמה טובה של ריף מסיקה לראשו של יעקב אבבה, שמקרוב נגח פנימה. 0:1 למכבי בני ריינה.

בדקה ה-68 כפר קאסם כמעט השוותה כשמוחמד חטיב הגיע להזדמנות מעולה, אבל הוא נבלם ברגע האחרון. עשר דקות לאחר מכן ריינה חגגה למספר שניות את הכפלת היתרון, אבל חסן חילו נתפס בנבדל והשער לא אושר. כפר קאסם המשיכה ללחוץ ובדקה ה-83 חטיב שוב היה קרוב לשער, אבל נגח החוצה ממרכז הרחבה.

טל מכלוף, הפועל כפר סבא. לילך וייס רוזנברג
כבש בפתיחה וכפר סבא שבה למסלול הניצחונות. מכלוף/לילך וייס רוזנברג

הפועל כפר סבא - הפועל פתח תקוה 1:2

הפועל פתח תקוה קיוותה לנצל את מפגש הצמרת באצטדיון גרין בין ריינה לכפר קאסם כדי לעשות צעד נוסף לעבר חזרה אפשרית לליגת העל, אבל כשלה בניסיון להשיג ניצחון רביעי ברציפות ונכנעה באצטדיון לויטה להפועל כפר סבא שלא ניצחה שישה משחקים ברציפות, מאז ה-15 בפברואר.

החבורה של טסלפפה הביסה 0:4 את בני יהודה במחזור הקודם ומבחינתה שוב קיבלה יריבה במצב רוח ירוד שנראה שכבר ויתרה על המטרה לשוב לליגת העל לאור העובדה שצברה שתי נקודות בלבד מ-18 אפשריות, אבל הירוקים עלו ליתרון מהיר משער של הקפטן טל מכלוף, הכפילו את התוצאה תוך 15 שניות במחצית השנייה משער של יוני סטויאנוב והשכילו לשמור על היתרון גם אחרי שעוז פרץ צימק והקבוצה נותרה ב-10 שחקנים לאחר הרחקת שי בן דוד, בדרך לניצחון שאולי משאיר להם תקוות בכל הנוגע לחזרה למאבק העלייה.

מהלך המשחק

דקה 18, 0:1 להפועל כפר סבא: כדור קרן לזכות המארחת הסתיים בהרמה מדויקת לקפטן טל מכלוף, שעם הרגל שלח כדור לפינה הנגדית של עומר כץ והעלה את קבוצתו ליתרון.

דקה 46, 0:2 להפועל כפר סבא: המארחת הכפילה את יתרונה כבר אחרי 15 שניות במחצית השנייה. גיל יצחק מצא את יוני סטויאנוב, שבנגיעה מהאוויר קירב את קבוצתו לניצחון ראשון לאחר שישה משחקים, לראשונה מאז ה-15 בפברואר.

דקה 57, הפועל פתח תקוה צימקה ל-2:1: כדור רוחב מאגף ימין הגיע אל עוז פרץ, שמתוך רחבת החמש החזיר את קבוצתו למשחק.

דקה 82, הפועל כפר סבא נותרה ב-10 שחקנים: שי בן דוד ביצר עבירה שעלתה לו בכרטיס אדום.

הפועל רעננה - הפועל רמת גן 1:2

היה זה משחק קריטי מבחינת הפועל רעננה, שידעה שניצחון יקפיץ אותה מעל הקו האדום. אחרי חמישה מחזורים ללא ניצחון, כנראה שסכנת הירידה לליגה השלישית לראשונה אחרי 21 שנים עשתה את שלה והחבורה מהשרון הצליחה לקחת שלוש נקודות יקרות להשאיר גם את הפועל רמת גן בקרבות התחתית. קוון פרייטר (32) ופיטר אולואוולה (67) היו אלו שהבקיעו שערים מתוך הרחבה שהספיקו לניצחון, כשבין לבין הצליחו האורדונים להשוות ל-1:1 משער של שגיא דרור, תוצאה שהחזיקה מעמד 10 דקות בלבד.

תוצאות משחקי יום שישי:

הפועל אדומים אשדוד - בני יהודה 1:3
הפועל אום אל פאחם - סקציה נס ציונה 2:1

מכבי אחי נצרת - בית"ר תל אביב בת ים 0:3
הפועל עכו - הפועל עפולה 0:0
הפועל ראשון לציון - הפועל ניר רמת השרון 2:2

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully